RomanK Odesláno 3. červen 2014 Sdílet Odesláno 3. červen 2014 Pánové, když je v autě teplo a klima jede na plné pecky, poměrně hodně mi vibruje ventilátor ve vysokých otáčkách... mám tomu věnovat pozornost neboje to normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 4. červen 2014 Sdílet Odesláno 4. červen 2014 Co myslíš vibruje? Já tedy nepozoruji nic zásadně rozdílného oproti jiným vozům této kategorie. Hukot ano, žádné rušivé zvuky nepozoruji. \"Hukot\"je trochu větší než superb nebo passat CC, menší než třeba v mondeu (ale to už má něco najeto). Prémii sem tahat nebudu. Zkus trochu u specifikovat vibrace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flopy Odesláno 4. červen 2014 Sdílet Odesláno 4. červen 2014 jj, taky to pozoruju - asi od začátku, co auto mám. Při vysokých otáčkách ventilátoru to zřetelně \"vrní\". Připadá mi to, jako když je nevyvážená vrtule (spíš to bude nějaká turbínka) - prostě to, co se tam točí. Je to určitě jiný hluk než čistě od silně proudícího vzduchu - to bych chápal a bral. Není to nic kritickýho, ale příjemný to zrovna taky není - krom toho, že je to slyšet, \"vrní\" (mírně se chvěje) celá palubní deska. Při garančkách jsem vždy prosil, aby to zkontrolovali, případně jednotku vyměnili, ale vždy mi řekli, že jednotku pročistili a dobrý. Je to ale pořád stejný a budu se rozhodně snažit je příště dokopat k výměně, dokud je auto v záruce. Zkus reklamovat a určitě napiš, jak jsi dopadl. A dělá Ti to od začátku nebo to začalo teď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 4. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2014 Právě,auto mám dva měsíce a je z druhé ruky... kluci, ojezdil jsem už pár aut, ale takhle mi ventilátor nevibroval nikde. Když opřeš nohu o středový tunel, je to takový mírný vibrátor. Na reklamaci je už pozdě, ale dolovat ho ven,když ho stejně asi nemám jak vyvážit... no, snad se to nebude zhoršovat,jde vlastně jen o pár prvních chvil, než sety otáčky sníží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 5. červen 2014 Sdílet Odesláno 5. červen 2014 Tak to bude kusová vada, mě normálně hučí, když funí, ale nic nevibruje. Podle všeho je ventilátor součástí klimatizace a v podstatě je mimo kabinu. Není třeba možné, že tam při výměně kabinového filtru dal někdo něco špatně? Že je tam něco volné? Ten ventilátor je v podstatě \"pevnou\" součástí klimatizace. Pak jsou tam dva přídavné ventilátory. Ceny podle serviceboxu jsou dost tristní Hlavní ventilátor 7tis, přídavné každý skoro 4,5tis. [upravil dne 5.6.2014 09:39 od Pacho69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flopy Odesláno 5. červen 2014 Sdílet Odesláno 5. červen 2014 mně měnili kabinový filtr 2x (20 a 40tkm) a je to pořád stejný. Ani se to časem nezhoršuje, ani nelepší...zatím. Spíš se mi někdy zdá, že to trochu souvisí s venkovní teplotou, za chladného/zimního počasí je to trochu horší. Já fakt tipuju na tu nevyváženost některého z ventilátorů, asi toho hlavního. Ani jsem netušil, že tam jsou tři. Ceny jsou ukrutný, bohužel nepřekvapující. Rozhodně se budu snažit uplatnit na to záruku, protože normální to fakt není. Jenže to je úplně na houby, už vidím, jak si mi smějí do očí a říkají, co byste pane nechtěl, když ventilátor běží na plno. To, že v jiné 5008 je to -jak jsem pochopil- v klidu a jen fičí vzduch, pro ně nebude argument. Jsem přesvědčenej už teď, že oprava (výměna+práce) vzhledem k lehčí povaze závady (vrčení/brum), bude z jejich pohledu dost nežádoucí. Taky je rozdíl, když se rozeběhne ventilátor naplno jen na chvíli po startu, to se dá přežít. Druhá věc je, když se zapíná odmlžování oken. To běží naplno klidně 10 minut a to už se mi pak fakt nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 5. červen 2014 Sdílet Odesláno 5. červen 2014 Podle všeho bych tipoval, že hlavní ventilátor dělá uzavřený okruh přes klimu, ty pomocné přisávají z venku. Možná by se tím dalo určit, který to dělá, když zapneš ventilaci naplno a dáš vnitřní cirkulaci, tipuji, že běží jen hlavní. Aspoň tak to vypadá na \"pohled\" na to uspořádání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 5. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2014 hlavní ventilátor to bude, ty dva druhé funí dozadu ze sloupků, každý je regulovatelný přímo na sloupku. a vibruje tunel, takže závada je jasná. Ale za sedmičku- ať si vibruje, to utratím radši za gumy...... díky za obrázek Pacho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. červen 2014 Sdílet Odesláno 5. červen 2014 Ten ventilátor předpokládám bude v té bouli v kastlíku před spolujezdcem. A demontovat se bude zespodu - obvyklé tři šrouby. Když vibruje, tak je tam špína, anebo je pokřivený. Ještě přemýšlím, že by se na něj dalo kouknout přes ten rámeček 2? [upravil dne 5.6.2014 21:01 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pette Odesláno 6. červen 2014 Sdílet Odesláno 6. červen 2014 přístup k ventilátoru nebude jednoduchý, viděl jsem jak se mění na novém R Scenic, musí vše ven a ventilátor byl nahoře, rachot dělala naprasklá lopatka na turbíně, to byl rachot, řekne se jedna lopatka , ale vrkot jak kdyby cvakala o drát. Záleží jak se to projevuje, třeba je jen uvolněná trubice , která se musí vyndat při výměně kab. filtru, jsou tam kolejničky které mechanici vylámou a pak to nedrží, zkus trubici vyndat nebo další věci zda to bude dělat i po oholení od těchto věcí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 6. červen 2014 Sdílet Odesláno 6. červen 2014 Ten rámeček 2 navazuje na tu nasávací lištu pod oknem. Když jsem to posledně prohlížel chtěl jsem z ní vevnitř dostat pyl gel), přišlo mi tam víc demontování než dostat se do klímy, jak píše Olda. Když tady koukám na jinej obrázek, má tu klíme ještě další 3 sady motorů s reduktorem (3, 4, 7), tak to možná není ten hlavní motor (3 řidič, 4 spolujezdec, 7 rozdělování vzduchu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 6. červen 2014 Sdílet Odesláno 6. červen 2014 stalo se mi cca dvakrát, že tam asi něco vlítlo nebo se uvolnilo (list, samolepka apod.) a větrák cvakobzučovibroval. Jezdil jsem pár dní s větrákem naplno a pak najednou švih, to něco se uvolnilo a krásně ticho. Stalo se to dvakrát cca v rozmezí půl roku. Měl jsem auto doma asi 3 měsíce. Od té doby klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 6. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2014 No uvidím, o víkendu ne - budu na cestách, ale příští týden to zkusím rozkuchat a dám vědět, na co přijdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taťulda Odesláno 10. červen 2014 Sdílet Odesláno 10. červen 2014 Musím \"zaklepat na dřevo\", že mi ve ventilátoru nic nevibruje, nebzučí ani necvaká. Plný výkon můžeš přece v servisu kdykoli simulovat otočením kolečka na plno. Pokud se to takto projeví, musí Ti to reklamovat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 10. červen 2014 Sdílet Odesláno 10. červen 2014 Reklamovat nevím, už to asi v záruce nebude, je to rok výroby 2010, co mám RomanK v popisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. červen 2019 Sdílet Odesláno 3. červen 2019 Máte postup ako sa dostať k ventilátoru? Vďaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 @angel1 Ty nečteš SZ ? Vyndej kaslík spolujezdce a máš ho jako na dlani . Jestli si nevěříš ani na vyndání kaslíku , tak to dej radši někomu , kdo autům aspoň trochu rozumí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Čítal som, jasne. Momentálne som na horach nový ventilátor podľa OEM je objednany, po návrate vyberiem kastlik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. červen 2019 Sdílet Odesláno 7. červen 2019 Chalani, dnes som vybral kastlik, odmontoval ventilator a zapol ho na autonabijacku. Normálne bežal, takže servis klamal, že je vadný ventilátor a treba ho vymeniť. Keď som ho namontoval naspäť, naštartoval a zapol klímu, chcú bežal, potom ho znovu vyplo. Zadné fungujú normálne. Fúka z nich ale teply vzduch. Je možné, že je tam malo chladiva a tak nezopne kompresor a aj ventilátor? Alebo napr. nejaký kabinovy termostat by mohol zapríčiniť výpadok ventilátora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. červen 2019 Sdílet Odesláno 7. červen 2019 Otázka, koľko chladiva ma byt v systéme P5008 1,6 hdi 84kW r. v. 2014? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.