levik30 Odesláno 18. červenec 2014 Sdílet Odesláno 18. červenec 2014 nie nemam automat...ale nieje to tym urcite...to iste mi auto robilo co tebe...ani diagnostika ti nic nepovie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. červenec 2014 Sdílet Odesláno 18. červenec 2014 Mne to robilo pri + - 2000ot.Motor RHR,vstrekovanie Siemens. Vyčistená váha vzduchu,teplotné čidlo pred turbom,MAP-senzor-tlak vzduchu v saní za intercoolerom+čidlo teploty za intercoolerom a zlepšilo sa to o 99,975% P.S.EGR stále zablendovaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 18. červenec 2014 Sdílet Odesláno 18. červenec 2014 je to urcite fap filtrom..ja som mal ten isty problem vymenil som skoro pol auta a nic....a nakoniec ten neštastny fap filter....prevrtal som ho a vycistil a je pokoj od vtedy... resp. este sa ine spytam, kolko km dozadu si prevrtal ten filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 18. červenec 2014 Sdílet Odesláno 18. červenec 2014 nie nemam automat...ale nieje to tym urcite...to iste mi auto robilo co tebe...ani diagnostika ti nic nepovie... no vidim ze ty vies aj o niecom, o com ja nie:)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
levik30 Odesláno 18. červenec 2014 Sdílet Odesláno 18. červenec 2014 5000km od prevrtania filtra...riadiaca jednotka nevykazuje ziadne chyby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 18. červenec 2014 Sdílet Odesláno 18. červenec 2014 5000km od prevrtania filtra...riadiaca jednotka nevykazuje ziadne chyby.... Dik za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
candee Odesláno 23. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2014 chlapi nazdar, bol som u servisaka spickoveho, vymenil vahu vzduchu, egr, novy softver, stalo ma to 600 eur, a to iste, auto trha, teraz ma auto nechalo na dialnici, skoro ma slak trafil, vyhodilo mi kontrolku fap filtra ze hrozi upchatie, tak ho mam teraz v servise na precistenie FAPU, dam vam vediet ci to pomohlo,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Odesláno 24. červenec 2014 Sdílet Odesláno 24. červenec 2014 Daj ten fap odstranit a budes mas svaty pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
levik30 Odesláno 24. červenec 2014 Sdílet Odesláno 24. červenec 2014 vycistenie nepomoze len na urcity cas.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedros007 Odesláno 24. červenec 2014 Sdílet Odesláno 24. červenec 2014 Měl jsem podobný problém, mám taky 2.0HDI 100kw Trhalo to každých asi 550km zhruba 10.minut Nechal jsem odstranit FAP a mám pokoj. Jen když to hodně ohulím tak to kouří jak hovado:-( Ale lepší než to podělaný škubání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
candee Odesláno 1. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2014 tak po vycisteny fapu auto pekne taha bez problemov, automat krasne radi, ziadne skubanie a plynuly rozjazd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 1. srpen 2014 Sdílet Odesláno 1. srpen 2014 Měl jsem podobný problém, mám taky 2.0HDI 100kw Trhalo to každých asi 550km zhruba 10.minut Nechal jsem odstranit FAP a mám pokoj. Jen když to hodně ohulím tak to kouří jak hovado:-( Ale lepší než to podělaný škubání. To co tady popisuješ i interval najetých km odpovídá regeneraci fapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrntntn Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Ahojte, mam 508sw hdi 103 kw aj ja mam problém s jemným potrhavanim cca raz za 50km....skor to je pocit ako keby bola nekvalitna nafta... Ale stihnú netankujem.... Ten fap filter si viem aj doma prevrtat?.... Pripadne egr ventil by som si mohol doma vycistit ako lajik.... Ci radsek mi to neodporucate?... Mate skusenost? . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Proč chceš vrtat FAP? Chtělo by to více informací o nájezdu, stylu, jestli to bylo na nějaké diagnostice... To pothávání dělá při plynulé jízdě?, tipuju že ano. Ale pořád to bude věštění z kříčťálové koule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrntntn Odesláno 8. březen 2019 Sdílet Odesláno 8. březen 2019 (upraveno) Auto mam cca mesiac najazdil son cca 800 km.... Zistil som ze to urobi vedsinou pri 3.rychlostnom stupni pri miernom pridavani....ak na to dupnem poriadne ide hladko ... Nedavno som bol na servisnej prehluadke diagnostika bez zavad.... Zatial to riesim aditivom na precistenie trisiek zn.STP... Ale mam pocit ze ako mi vymenili olej to robi castejsie a pri este nie moc zohriatom motore Z auta som odlepoval este po povodnom majitelovi dialnicne znamky rakúske.... Tak prepokladam ze upchaty dpf alebo egr to nebude Upraveno 8. březen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. březen 2019 Sdílet Odesláno 8. březen 2019 Ahoj, tento problém často způsobuje EGR ventil. Na diagnostice se nic nezjistí. Jediná možnost jak to ověřit, je odpojit el. konektor z EGRu a zkusit to projet způsobem kdy se to projevuje. Po zkoušce konektor samozřejmě zase zapojit, jinak to bude házet chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrntntn Odesláno 8. březen 2019 Sdílet Odesláno 8. březen 2019 (upraveno) Kolko to mam skúšať.... Deň dva? To mam len tak odpojiť konektor?... Neposkodi sa tym niečo?.... Nezblazni sa mi elektronika? Upraveno 8. březen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrntntn Odesláno 8. březen 2019 Sdílet Odesláno 8. březen 2019 (upraveno) Ma niekto skusenost s sprejovym cisticom erg ventilu typu: http://www.olejcentrum.sk/DYNAMAX-EGR-CLEANER-400ml-d4223550.htm Upraveno 8. březen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. březen 2019 Sdílet Odesláno 8. březen 2019 Ten konektor odpoj pouze na tu zkušební jízdu. Pokud se po odpojení cukání neprojeví, tak pomůže jedině výměna EGR ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 1. červenec 2019 Sdílet Odesláno 1. červenec 2019 Ahoj kluci,přidávám se do klubu lehkého potrhávání.Egr vyměněn a myslím že zbytečně a furt potrhává.Jakmile ho odpojím ,nic,vůbec nic! Zapojím a je to tam znovu. Auto má najeto cca 370 tis,jezdí naprosto kromě potrhávání co se ted zjevilo v pohodě,spotřeba 5,4.Rychlostně si taky nestěžuji,jede přes 200 takže bych to neviděl na nějaký špatný vstřiky.Filtr částic regeneruje pravidelně,koncova výfuku je uplně stříbrna,bez sazí.Jedině me možná trošku vrtá hlavou,jestli treba se ten filtr nebude pomalu loučit se životností a nebo nějaké podtlakové klapky,ventily kolem EGRu jestli nezlobí. Poradíte ti co mají podobnou zkusenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.