Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Potrháva auto pri jazde


candee

Recommended Posts

Mne to robilo pri + - 2000ot.Motor RHR,vstrekovanie Siemens.

Vyčistená váha vzduchu,teplotné čidlo pred turbom,MAP-senzor-tlak vzduchu v saní za intercoolerom+čidlo teploty za intercoolerom a zlepšilo sa to o 99,975%

P.S.EGR stále zablendovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi nazdar, bol som u servisaka spickoveho, vymenil vahu vzduchu, egr, novy softver, stalo ma to 600 eur, a to iste, auto trha, teraz ma auto nechalo na dialnici, skoro ma slak trafil, vyhodilo mi kontrolku fap filtra ze hrozi upchatie, tak ho mam teraz v servise na precistenie FAPU, dam vam vediet ci to pomohlo,,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém, mám taky 2.0HDI 100kw

Trhalo to každých asi 550km zhruba 10.minut

Nechal jsem odstranit FAP a mám pokoj. Jen když to hodně ohulím tak to kouří jak hovado:-(

Ale lepší než to podělaný škubání.

To co tady popisuješ i interval najetých km odpovídá regeneraci fapu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Ahojte, mam 508sw hdi 103 kw aj ja mam problém s jemným potrhavanim cca raz za 50km....skor to je pocit ako keby bola nekvalitna nafta... Ale stihnú netankujem.... Ten fap filter si viem aj doma prevrtat?.... Pripadne egr ventil by som si mohol doma vycistit ako lajik.... Ci radsek mi to neodporucate?... Mate skusenost?

 

.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto mam cca mesiac najazdil son cca 800 km.... Zistil som ze to urobi vedsinou pri 3.rychlostnom stupni pri miernom pridavani....ak na to dupnem poriadne ide hladko ...  Nedavno som bol na servisnej prehluadke diagnostika bez zavad.... Zatial to riesim aditivom na precistenie trisiek zn.STP... Ale mam pocit ze ako mi vymenili olej to robi castejsie a pri este nie moc zohriatom motore 

Z auta som odlepoval este po povodnom majitelovi dialnicne znamky rakúske.... Tak prepokladam ze upchaty dpf alebo egr to nebude

 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tento problém často způsobuje EGR ventil. Na diagnostice se nic nezjistí. Jediná možnost jak to ověřit, je odpojit el. konektor z EGRu a zkusit to projet způsobem kdy se to projevuje. Po zkoušce konektor samozřejmě zase zapojit, jinak to bude házet chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj kluci,přidávám se do klubu lehkého potrhávání.Egr vyměněn a myslím že zbytečně a furt potrhává.Jakmile ho odpojím ,nic,vůbec nic! Zapojím a je to tam znovu. Auto má najeto cca 370 tis,jezdí naprosto kromě potrhávání co se ted zjevilo v pohodě,spotřeba 5,4.Rychlostně si taky nestěžuji,jede přes 200 takže bych to neviděl na nějaký špatný vstřiky.Filtr částic regeneruje pravidelně,koncova výfuku je uplně stříbrna,bez sazí.Jedině me možná trošku vrtá hlavou,jestli treba se ten filtr nebude pomalu loučit se životností a nebo nějaké podtlakové klapky,ventily kolem EGRu jestli nezlobí.

Poradíte ti co mají podobnou zkusenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...