MrValicekNR Odesláno 22. květen 2014 Sdílet Odesláno 22. květen 2014 Zdravím chlapci... takže som si minulý týždeň kúpil Peugeot 307 2.0 16V 100kW benzín + plyn od jednej simpatickej tehotnej pany co mala o mesiac dva rodiť. Auto bolo dovezené 2010 s nemecka majitelka ho mala 3+ roky niečo. 1. Ked startujem za studena tak auto horsie nastartuje a ked sa mi podarí ho nastartovat a je motor volnobehu akonahle pridam plin tak auto straca otacky a shasne... Ked pridám viac plinu a udrzim otacky aby nezdochol tak zacne motor strielat a ked sa zahreje ide vsetko ako ma. ptm nemam problem vypnut motor spravit si napriklad nákup a znova nastartovat tedy uz ide ako má ked je teply. Skúšal som vymeniť sviečky ale nepomohlo... máte stím skúsenosty ?? U kamaráta na PC neukazalo nic :/ 2. Včera som zistil ze je vytečené servo čerpadlo a vnom nieje ziadni olej... som do neho strcil 10cm srobovák a on suchy... Som tu nasiel návod na fore ako rozobrat a pretesnit... ale otazka je ze dovie kolko tá pani na tom jazdila takto ci uz nebude neskoro a nieje skor vhodne do kosa :/ aky servo olej tam ide ? 3.. - VYRIEŠENÉ Este sa chcem opítat ako je to stou aktivaciou automaticky zapnutích svetiel po starte motora... ako to nastavit Mám verziu 307 s roku 2003 a na packe na konci mám tlacitko auto ale manuali k autu je nakreslená iná páčka pripajam fotku pácky 4. - VYRIEŠENÉ - zly vypinač vo dverách Ešte mám otazku ohladne stahovanie okien mám trojdverové auto takze su iba 2 okná... u vodicovej strane okna ked podrzim tlacitko stiahnutia mi ho stiahne uplne dole automaticky ale na strane spolujazca musim tlacitko drzat... je to tak od vyrobi alebo zle relatko ? predtím som mal fiat bravo a tam to bolo original ze na vodicovej automatika a na spolujazcovej manual :/ som to musel prerábat. [upravil dne 23/5/14 12:21 od MrValicekNR] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 22. květen 2014 Sdílet Odesláno 22. květen 2014 K té 3. když podržíš cca 5 vteřin to tlačítko auto tak by se mělo aktivovat automatické rozsvícení světel. Pípne to a na displeji ti to napíše nějakou hlášku o aktivaci. Deaktivace stejným způsobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurias Odesláno 22. květen 2014 Sdílet Odesláno 22. květen 2014 Mam feldu na LPG a to co popisuješ tak mi taky dělalo za studen anedrželo otačky, střílelo atd a za tepla v pohodě... V servisu šeštelovaly ventily, které při pohonu na LPG je třeba častěji seřizovat. Problém se tím vyřešil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 22. květen 2014 Sdílet Odesláno 22. květen 2014 K bodu 3. - to je aut. rozsvícení světel za tmy. Denní svícení se dá aktivovat jedině pomocí dia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 23. květen 2014 Sdílet Odesláno 23. květen 2014 HonzaZ vlastně máš pravdu. Jsem to zmotal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 23. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2014 ako to cez diagnostiku nastavím zapinanie svetiel po starte ?? [upravil dne 23/5/14 12:22 od MrValicekNR] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 23. květen 2014 Sdílet Odesláno 23. květen 2014 Já jsem s ní nikdy nedělal tak že nepovím na co konkrétně kliknout ale bude to něco tak jak píšeš nastavit rozsvícení světel po startu. Manželce se světla rozsvítí když otočí klíček do první polohy. Rozsvítí se kontrolky na palubce i světla a pak startuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 26. květen 2014 Sdílet Odesláno 26. květen 2014 V JEDNOTCE BSI musíš se dostat na funkci volba zákazníkem a tam najdeš nastavení autom. světel. Pokud jsi sní nikdy nědělal tak to bude trochu trvat. Mluvím o dia. PP 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. květen 2014 Sdílet Odesláno 26. květen 2014 Mam feldu na LPG a to co popisuješ tak mi taky dělalo za studen anedrželo otačky, střílelo atd a za tepla v pohodě... V servisu šeštelovaly ventily, které při pohonu na LPG je třeba častěji seřizovat. Problém se tím vyřešil... u feldy mozna, ale u tohodle motoru jsou hydrostely, takze nejaky stelovani ventilu rucne nehrozi. problem v chcipani auta za studena vidim bud v rozladene benzinove ridici jednotce, ktera zblba provozem na spatne serizeny LPG system, pripadne muzou byt plynove vstriky za hranici zivotnosti a je treba je repasovat. chtelo by to kontrolu a serizeni v servisu LPG. pokud to uz je verze motoru s elektrickou servo klapkou, pak muze byt spatna taky ta, muze byt na odchodu cela zapalovaci rampa s civkama, tech moznosti je tam spousta, blbe se to hleda, chce to aspon mrknout na live provozni data pres diag a uvazovat, pripadne zkouset menit kazdopadne tenhle motor neni ani na benzin s kultivovanosti chodu nic slavnyho, natoz pak v kombinaci s LPG [upravil dne 26/5/14 21:43 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 27. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2014 takze vcera som bol servise LPG mi vymenili vsetky hadicky filtre 80eur v cudu a auto stale nestartuje a povedali mi ze je to benzinovy problem lebo plyn mi prepina az ked sa motor zahreje. Majitelka od ktorej som to kupil mi povedala ze mala auto servise a ze je povedali ze je zla skrtiaca klapka ze im ju ukazalo na diagnostike... kamarat mal moje auto na diagnostike a neukazalo mu nic... tak isto aj u plinarov im neukazalo nic... a ryskovat a kupit skrtiacu klapku za 200e nieje nič moc :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 27. květen 2014 Sdílet Odesláno 27. květen 2014 Nejdříve bych vyčistil škrtící klapku. Vyndat z motoru a podívat se jak moc je zanesená. Musí být uplně čistá pokud jsou na klapce uasezeniny,motor hlásí chybí ,houpe nejde nastartovat ,volnoběh nedrží atd. závisí na ní spoustu věcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 27. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2014 klapka prečistená... a stale otacky nedrzia pri starte za studena... po pridany plynu otacky padnu namiesto toho aby sa zvisili :/ ked zoslapnem pedal plynu moc az ptm vyskocia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 27. květen 2014 Sdílet Odesláno 27. květen 2014 provést ještě základní nastavení klapky v dia,může to dělat i lamda sonda [upravil dne 27/5/14 12:13 od kacaba12] [upravil dne 27/5/14 12:14 od kacaba12] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 27. květen 2014 Sdílet Odesláno 27. květen 2014 takze vcera som bol servise LPG mi vymenili vsetky hadicky filtre 80eur v cudu a auto stale nestartuje a povedali mi ze je to benzinovy problem lebo plyn mi prepina az ked sa motor zahreje. Majitelka od ktorej som to kupil mi povedala ze mala auto servise a ze je povedali ze je zla skrtiaca klapka ze im ju ukazalo na diagnostike... kamarat mal moje auto na diagnostike a neukazalo mu nic... tak isto aj u plinarov im neukazalo nic... a ryskovat a kupit skrtiacu klapku za 200e nieje nič moc :/ a má ten tvoj kamarát diagnostiku na peugeoty??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 27. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2014 nemá diognostiku na peugeoty ale daku univerzalnu za 1 200eur a a takisto aj plynary mali daku profesionalnu univerzalnu... Myslis si ze ju ukaze iba cez original ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 27. květen 2014 Sdílet Odesláno 27. květen 2014 nemá diognostiku na peugeoty ale daku univerzalnu za 1 200eur a a takisto aj plynary mali daku profesionalnu univerzalnu... Myslis si ze ju ukaze iba cez original ? Univerzální dia nic neukáže,musíš k někomu kdo má PP2000 a nechat nastavit základní nastavení motoru (klapka,volnoběh) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 27. květen 2014 Sdílet Odesláno 27. květen 2014 K otázke č. 2. Myslím si že ak by si mal vytečený všetok olej zo serva, poznal by si to na volante. Ja keď som kúpil moje levíča, mal som v nádržke trocha nejakého čierneho bordelu. Nalial som červený olej do automatických prevodoviek, zdvihol predok auta a točil som volantom od jedného rajtu k druhému. Odsal som z nádržky olej a znova nalial čistý. Celý proces som opakoval. Takto som minul celý liter a olej ostal číry, nádržka naplnená, a volant ide ľahúúčko. K 4 otázke. Ak vo vodičových dverách potiahneš ovládač len jemne, tak ide okno iba kým ten vypínač držíš. Ak ho pritiahneš viac a pustíš, tak okno dobehne až do koncovej polohy. Je jedno ktoré okno ovládaš. To isté platí aj o prepínača v spolujazdcových dverách. Problém je asi ten, že sú tam len mačkacie gombíky, ako v diaľkovom ovládači k televízoru. Po určitej dobe už darmo mačkáš. Rozobral som, vyčistil a týždeň všetko fungovalo. Samozrejme aj keď máš gombíky v poriadku, musíš ich naučiť reagovať. Zavrieš okno, ešte raz dáš zavieť a chvíľu podržíš, kým počuješ cvaknutie. Potom otvoríš a to isté. Takto ich musíš naučiť aj na šoférovej aj spolujazdcovej strane. [upravil dne 27/5/14 21:12 od pehaf] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 27. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2014 dakujem pehaf... ale hore otazke uz mám ku štvorke dopisane ze zly vypinač vo dverach aj mna to napadlo a servo som doplnil olejom a budem ho riesit az po dorieseny startovania bo startovat na 3x a cakat kym sa zohreje motor aby som mohol pridat plin nieje nic moc hlavne pred panelakom ked navás vsetci kukaju co to mate za srot :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley5 Odesláno 25. červen 2022 Sdílet Odesláno 25. červen 2022 Ahoj, chci se zeptat zda jsi vyřešil problém se špatným startováním. Mám totiž ten samý problém. Auto za studena nechce startovat. Otáčky jsou nepravidelné a po přidání plynu motor se motor dusí a zhasne. Po přepnutí na plyn pak bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.