Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ake by mali byt hodnoty?


X3M-miso

Recommended Posts

Caute mam otazocku neviete ake hodnoty by mali byt na tychto: Fan Motor Resistor Rheostathttp://www.peugeotclub.eu/graphics/msgboard/13925/full/1182_58.jpg

nameral som na oboch okolo 0,3 ohmu. Nenasiel by niekto schemu klimatizacie 406 DW10 MUX.... Alebo vedla sahary su 3relakta a chcel by som vediet ktore rele spusta sahara? a ktore su na tie rychlosti? alebo ako funguju? Objavil som este vedla baterky skoro pod blatnikom ciernu skinku a v nej by mali byt asi relatka na tu klimu? (vycital som niekde na nete)

Pytam sa preto klima spina....vyzera ze vsetko funguje ale netosi saharu a v kabine nefuka taky studeny ako by mal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnesne zistenie relatka su zopnute pri sahare ale sahara sa netoci..... Dalej zistil som ze tie asi tepelne odpory co su v tom plaste su mrtve....po vyskusani kamaratovych dobrych taktiez sa neroztocila... A trubky su stale teple. Najpravdobnejsi scenar skapal kompresor? alebo naco sa este zamerat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ahojte dnes mi to zas nedalo a bol som pozriet tie relatka.... Horne relatko funguje spravne...Druhe modre relatko je stale zopnute. Podla zapojenia na relatku je napajanie na pine 1-2 ale tam nieje ziadne a stale je na pinoch 3-5 to su kontakty ktore sa maju spajat ale stale zopnute. Posledne rele nespaja vobec napajanie spravne asi je KO ktore s tych 3 rele ovlada tu saharu?....Dalej som badal pozrel som znova vsetky pojistky su ok. V poistkovej skrinke je srob a na nom su vodice http://postimg.org/image/bxif8x931/? este objavil tieto relatka maju nieco s klimou? http://postimg.org/image/at6txu54p/ful

[upravil dne 22/5/14 18:53 od X3M-miso]

[upravil dne 22/5/14 18:55 od X3M-miso]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Saharu ovládajú všetky 3 relátka.jedno je \"hlavné\" a dve slúžia na vyskratovanie predradných odporov a tým zvyšovanie rýchlosti ventilátora.

P.S. k prvému foto - áno tam má byť + pól od batérie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to stredne je odlisne od tych dvoch... To by malo byt to hlavne potom ale neviem si vysvetlit preco je tam inac napajanie. Ved predsa by pri vypnutom motore nemalo byt ziadne napajanie ci? Napajacie kontakty su 1-2 kde je cievka a potom by malo zopnut 3-5....len to chodi opacne kde by mohla byt chyba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...