Onkel Konrad Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Servus chlapi, tak se mně podařilo vyjet naftu do poslední kapky, leč BC ukazoval dojezd ještě 40 km. Auto chcíplo 10 metrů před stojanem PHM. Po dotankování už jsem nenastartoval. Předpokládám, že je to zavzdušněný. Je to velký průser, respektive co s tím? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Předpokládám, že to má balónek a napumpoval jsi co to šlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal-OL Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Mě se toto povedlo tenkrát na Feldě a musela jít do servisu, protože naftové čerpadlo nebylo dostatečně silné na to aby to protáhlo přes filtr. Dá se to i doma na koleni ale je to zoufalství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onkel Konrad Odesláno 11. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2014 já vím tak akorát,kde se kontroluje olej a kam se dolívá voda do ostřikovačů... Čili kde bych měl ten balonek hledat??pokud tam teda vůbec je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Vycvakneš ten deklík a v označemém místě je ten balónek - je trochu placatější než obvykle, ale uvidíš ho. Budeš mačkat tak dlouho až to už skoro nepůjde. Pak krátce protočíš motor a znovu. [upravil dne 11/5/14 12:54 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onkel Konrad Odesláno 11. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Diky moc,zajdu vyzkouset a dam vedet,jak to dopadlo.vedet to vcera,nemusel jsem volat odtahovku...tak snad to vyjde.a myslis,ze se tim treba nezanesl paliv.filtr,ze to nasalo zbytky ze dna nadrze? [Edited on 11/5/14 14:06 by Onkel Konrad] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 No hlavně si uvědom, že máš velmi citlivej motor na kvalitu nafty, takže tohle dojíždění je cesta do pekla. O tom co se děje s VT čerpadlem když nemá naftu a nemaže asi psít nemusím. ... ne nemyslím si, že by to nenastartovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Palivový filtr samozřejmě vyměň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Dobrá poznámka, že dojetí nafty na nulu nasaje nečistoty z nádrže. Máte na mysli plovoucí nečistoty? Protože nečistoty u dna to saje pořád, sání je totiž nízko. Možná ne na nejnižším místě, tam je kal, ale pár cm výš, a jak nasaje vzduch, tak ta troška nafty s kalem tam zůstane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 chlapi, zkusíme to logicky:), pokud máte v nádrži třeba půlku, tak se kal na spodku nádrže nehýbe, pokud jedete na poslední dva litry, tak se z nafty stane něco jako logr v kafi... osobně nechápu a nikdy nepochopím, proč někdo dojíždí nádrž do dna, pump je jak na.ráno--když na to nemám, tak odstavím auto a jedu MHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onkel Konrad Odesláno 11. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2014 to byla výjimka, která se stává maximálně jednou za 10 let. Moje blbost. každopádmě koblih má u mě flašku, nastartovat se podařilo a auto už je doma. 1000 x díky. Aby toho nebylo málo, garážový vrata mně zvrchu skříply anténu a ten držák je vpředu asi 2 mm odchlípnutej od střechy, hrozí podle vás třeba zatékání? Fu.king weekend:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Rozebral jsem řadu starých a hodně velkých mrch, kde o jakékoliv péči majitele nemohlo být ani řeči, ale nějaké kaly či lógr jsem nikdy v nádrži nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 pokud se ti takhle hnul drzak anteny, tak tam tudy budu urcite zatejkat. Kdysi jsem to mel na 206, predchozi majitel nesundal antenu do mycky... vyresil jsem to vlozenim gumove podlozky vystrizene z duse :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Zatékat tam spíš asi bude, hlavně orezne mésto ve kterém se dotýká ta vejířová matice a zhorší se příjem. Takže alespoň odhalit tapec, povolit matici, dát pod to neutrální černej silikon. Lépe anténu vyndat trochu to porovnat (ta díra bude trochu zdeformovaná) a znovu dotáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onkel Konrad Odesláno 11. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Díky všem:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 kvalita novych paliv je takova ze zadny kal by se v nadrzi usadit nemel, jedine ze nekdo pouzije nekvalitni naftu a hodi do toho nejaky ten \"ozivovac\" pak se dole muze udelat usazenina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 11. květen 2014 Sdílet Odesláno 11. květen 2014 Jsem si při téhle diskusi vzpomněl na tohle vlákno: Osobně jsem měl venku sací koš v mnoha autech, vždycky na něm nějaké nečistoty byly a pokud se nádrž vytřela hadrem tak tam bordel byl.Myslím si, že pokud se dojíždí a zbytky nafty lítaj v prázdné nádrží, tak je koncentrace toho bordelu větší než když je nádrž plná. Nikomu nevnucuju že to tak je, je to jen můj pocit. Nicméně filtr bych neměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onkel Konrad Odesláno 25. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 nevíte, jak by se projevilo případné trvalé zavzdušnění palivového systému? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Trvalé zavzdušnění? Co to je? Napiš raději s čím máš problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onkel Konrad Odesláno 25. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 prostě se mně nelíbí zvuk zahřátýho motoru při jízdě, kdy se neustále opakuje takový chrastivý zvuk jako kdyby se někde vířil bordel, nebo bych to přirovnal k takovému srkavému zvuku. Prostě kchhhh, kchhhhhh Na volnoběh to nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.