Jump to content
  • Aktuální cíle darů

3.0 V6 24V


CZRoadrunner

Recommended Posts

Zdravím všechny nadšence,

mám zájem o koupi modelu 406 coupe s motorem 3.0V6. Dočetl jsem se v různých zdrojích, že na tento mototr jsou však vysoké servisní náklady - např. výměna kladek, řemene a čerpadel stojí kolem 30 tis. Je to reálné? Jak je to se spolehlivostí auta a motoru?

Díky za odpovědi, záleží mi na tom.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: CZRoadrunner

No jo, a jak bys to řešil ty? Si ten rozvodak menis doma? Ja zase takovej machr nejsem. Kde se daji sehnat levnejsi nahradni dily - repliky?

Většina lidí tu nejsou \"machři\". A vetšina lidí si nechává servisovat auta v \"normálních\" servisech nebo u garážistů. Pak samozřejmně klesá hodinová cena. Tyhle servisy taky nemusí používat díly v origo krabici, ale berou je třeba od autobenexu, autokelly atd. Zkus udělat poptávku, kolik by to vyšlo u třeba u Rebika - servis Vašenda. Ale 3 pětky se mi zdá moc ... na 2litr to vychází do 8mi kkč. Jinak 406C je mazlik :papa Doufám,že až to dopadne, potkáme se na nějakym srazu a že nás dědku vyvezeš :mrk

Link to comment
Share on other sites

No víš co, ja přesně nevím, co všechno za díly. Jenom to zmiňuji, protože jsem na hraně s koupí auta a analyzuju uplně všechno - od designu až po spolehlivost. Mám 200 tis a líbí se mi 406 coupe s třílitrem (jednu jsem našel v autobuzně proti Výstavišti) tak mě zajímaly náklady. Koupě auta pro mě není jako si jít pro chleba, ale vozítko o pouhé přemístění z bodu A do bodu B taky nehledám. Mám prostě strach, abych se s třeba s takovym autem nespálil a za pár měsíců ježdění toho nelitoval. Snad mě pochopíte...Co se týče dílů z Benexu, atd. tak asi máte pravdu, nemá cenu jezdit do autorizovanýho servisu. Leda si tam servisní prohlídku, ale díly a práci udělat jinde...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: CZRoadrunner

No víš co, ja přesně nevím, co všechno za díly. Jenom to zmiňuji, protože jsem na hraně s koupí auta a analyzuju uplně všechno - od designu až po spolehlivost. Mám 200 tis a líbí se mi 406 coupe s třílitrem (jednu jsem našel v autobuzně proti Výstavišti) tak mě zajímaly náklady. Koupě auta pro mě není jako si jít pro chleba, ale vozítko o pouhé přemístění z bodu A do bodu B taky nehledám. Mám prostě strach, abych se s třeba s takovym autem nespálil a za pár měsíců ježdění toho nelitoval. Snad mě pochopíte...Co se týče dílů z Benexu, atd. tak asi máte pravdu, nemá cenu jezdit do autorizovanýho servisu. Leda si tam servisní prohlídku, ale díly a práci udělat jinde...

No nespálit se u nás je skoro nemožný pokud nejsi automechanik a neprolezeš auto odshora dolu.

Nicméně já jí chtěl taky a tolik zbastlenejch coupé sem zas neviděl :mrk

Link to comment
Share on other sites

Hehe dobrá ale nebudu brát ty levnější věci (páč si myslim že V6 si zaslouží kvalitnější výrobky) aby ste mě pak zase neukamenovali že v kelly to a tamto maj levnějš.

Vodící kladky rozvodů HK: 2x 1501,-

Napínák rz řemene HK: 3830,- (neni nutný pokaždý měnit)

rozvodový řemen contitech: 1666,-

Olejový filtr Fiaam: 243,-

5l oleje cartechnik: 471,-

Svíčky NGK: 656 - 1650,- (dle provedení obyč,stříbro atd.)

vodní pumpa HK: 2525,-

Takže komplet to máme 8563,- nebo taky 13387,- pro fajnšmekry

No V6 neni na díly zrovna nejlevnější :(

Link to comment
Share on other sites

Diky Dj, tu castku 30.000 jsi stahnul o pulku. 14.0000 je docela dobra cena, zvlast kdyz tuhle vymenu nedelas kazdej rok. Pak samozrejme prichazi na radu poloosy, podvozek atd, ale snad se to zvladnout da. Za image se plati, kdybych chtel asi setrit, koupim si oktáfku f tédéíčku...

Jeste mam jeden dotaz, muzete se podivat na tipcars.cz - 406 coupe 3.0 a rict mi, jestli jsou ceny vzhledem k najetym km a roku vyroby adekvatni? Pak uz vas otravovat nebudu...alespon do te doby, nez si to coupe koupim :-)

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: CZRoadrunner

Diky Dj, tu castku 30.000 jsi stahnul o pulku. 14.0000 je docela dobra cena, zvlast kdyz tuhle vymenu nedelas kazdej rok. Pak samozrejme prichazi na radu poloosy, podvozek atd, ale snad se to zvladnout da. Za image se plati, kdybych chtel asi setrit, koupim si oktáfku f tédéíčku...

Jeste mam jeden dotaz, muzete se podivat na tipcars.cz - 406 coupe 3.0 a rict mi, jestli jsou ceny vzhledem k najetym km a roku vyroby adekvatni? Pak uz vas otravovat nebudu...alespon do te doby, nez si to coupe koupim :-)

Hmm líbí se mi ta zelená 2000 za 199t, má krásnej interiér. Kdyby byla taková k mání když sem kupoval Téčko ani bych ho možná neměl.

ale zase se mi to zdá nějak málo na 2000 :myslim

[upravil dne 27/9/05 DjBoom]

Link to comment
Share on other sites

Hele, tak me ted napada, taky jsem koukal na tipcars a objevil jsem 406 sedan a motorem 2,5 V6 bouranou na bok, GB verze, cena cca 40k... neco takovyho bych bral na motor a nejaky dily kolem, a jeste by se dalo neco \"trhnout\" na rozprodeji auta... mam ale dotaz - co je to za motor? O 2,5 V6 jsem nikdy neslysel...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Fx

Hele, tak me ted napada, taky jsem koukal na tipcars a objevil jsem 406 sedan a motorem 2,5 V6 bouranou na bok, GB verze, cena cca 40k... neco takovyho bych bral na motor a nejaky dily kolem, a jeste by se dalo neco \"trhnout\" na rozprodeji auta... mam ale dotaz - co je to za motor? O 2,5 V6 jsem nikdy neslysel...

to je jednoduše blbost. nic takovýho se nedělalo

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Fx

Hele, tak me ted napada, taky jsem koukal na tipcars a objevil jsem 406 sedan a motorem 2,5 V6 bouranou na bok, GB verze, cena cca 40k... neco takovyho bych bral na motor a nejaky dily kolem, a jeste by se dalo neco \"trhnout\" na rozprodeji auta... mam ale dotaz - co je to za motor? O 2,5 V6 jsem nikdy neslysel...

Narazil jsem ještě na lepší kamufláž. Okukoval jsem v jednom bazárku 406 kupátko. Starší model malinko o?ukaný no a podle interiéru si asi zažilo svý. Cena taky trochu mimo (276t). A tak se scválně ptám co v tom je jako za motor. Běhal tam takovek klučina ani mu snad 18 nebylo. A že se podívá do papírů. Přišel a že prej šestnáctistovka. Tak jsem se s ním chvilku dohadoval že kupé byl 2litr nebo 3litr a on že v papírech má 1.6. No tal jsem mu nechal otevřít kapotu a byl tam světe div se 2litr. :D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Delaly se i HDicka... Nebo aspon i to jsem videl v Nemecku... Ja se ted svezl 406 kombi, na stitku napis e2 98, z druhy strany nalepka, ze rok vyroby 2000, v papirech rok vyroby 2001, a co je mi jeste vetsi zahadou, palivo benzin a objem 2230 ccm, takze naprosto netusim, co to je, kazdopadne na sprintu s moji 1,8 se snizenou hlavou to sklopilo usi a pojel jsem to (na 400 metru). Jinak jsem s tim jel ted Brno a zpatky a po rovince bez problemu 240 (tacho do 250ti), do kopce 220 no problemo a jeste jsem to trochu i setril. Vykon to ma psano nejakych 117 nebo 119 kW, fakt nevim... Je to kamosovyho tchana, bylo to kupovany novy na firmu, ale takovej motor fakt neznam, no proste divnota... A jeste tam blikala furt nejaka chyba a celkove se to chovalo tak nejak podivne... :-/ no nevim... Bylo na tom proti mymu znat tech 5 let veku min, ale jinak teda zadna slava... Asi zustanu u myho, nebo bych menil za trilitr, ale napred bych se tim chtel svezt jako ridic, treba i na letisti, proste jen chci zjistit, jak to taha

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...