Nofear308 Odesláno 6. květen 2014 Sdílet Odesláno 6. květen 2014 Čau pánové,nevíte čím to je že mi ubýva chladící kapalina ?Mám Peugeot 308 1.4 vTI 2013 najeto 15 000.A ještě mi připadá že na volnoběch slyším dívný zvuk a když sešlápnu spojkový pedál tak to přestane mohlo by to být ložisko?Je to na záruku ??? Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 6. květen 2014 Sdílet Odesláno 6. květen 2014 proc by to pripadne nebylo na zaruku... co se tyka kapaliny, tak doporucu (az to bude studeny) povolit vicko nadobky. Uvidis jestli se ti hladina nevrati na puvodni hodnotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nofear308 Odesláno 6. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2014 Netuším aby zase nebyli zbytečné kličky že je to spotřební materiál.To už sem zkoušel a nevrátilo :)A furt mi běží ventilator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 6. květen 2014 Sdílet Odesláno 6. květen 2014 Tak na nic nečekej a reklamuj, od toho máš záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mishanthrope Odesláno 7. květen 2014 Sdílet Odesláno 7. květen 2014 Takové věci by se určitě na záruku měly řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nofear308 Odesláno 7. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2014 Dneska tam jedu tak jsem zvedavý jak se ktomu postaví..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nofear308 Odesláno 7. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2014 Nic moc výsledek kapalinu mi dolili znova a prej mám přiject když mi znova uteče a u toho zvuku na volnoběh by to měl být setrvák a jsem zvedavý jaký problémy stím budou aby to šlo na záruku protože na spojku se záruka nevztahuje protože je to spotřební materiál ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 2. květen 2015 Sdílet Odesláno 2. květen 2015 Tak jak dopadl Nofear se počítám už nedozvíme... Akorát před měsícem jsem měl chladicí kapalinu na minimu, považoval jsem to za odpar, tak jsem dolil destilkou. Dneska, tedy po měsíci a 1200km jsem to zkontroloval a hladina byla cca 2-3cm pod minimem Koukal jsem, jestli někde neuvidím únik a řekl bych, že teče chladič na levé straně (při pohledu zepředu auta). Byl tam trochu mokrý na spodu. Sice včera pršelo, ale zbytky vody jinde se po dnešní cca 10km jízdě vypařily a tam je to furt vlhké (druhá strana je suchá jak troud). Nejsem si jistý, jestli to kryje záruka, v brožurce Optiway je psaný "chladič-větrák", tak nevím, jestli je tím myšlen větrák chladiče nebo obojí. Řešili jste to někdo? Poškozené od kamínku to podle mě nebude, protože před tím je ještě ventilátor s krytem a výparník klimy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 3. květen 2015 Sdílet Odesláno 3. květen 2015 (upraveno) Mno, tak to opravdu teče, vytřel jsem to kolem do sucha a po 25 km je pod chladičem opět mokro. Pokud není nějak (nevím jak) proraženej, ale vyrezlej nebo prasklej, tak to teda moc nevydrželo, auto má akorát 4,5 roku a aktuálně 78tkm. To i na blbé Feldě mně chladič vydržel 10 let / skoro 250tkm a to nebyl zrovna vzor spolehlivosti. Nevím, jestli to přes týden stihnu opravit, poku to nebude na záruku, tak spíš nestihnu, protože 8500Kč za originál opravdu nedám, když ho má Badisák podle značky za 1700 - 2200... Nemá někdo zkušenost, jak rychle se to může zhoršovat? O víkendu potřebuju najet cca 500km s rodinou a Thálií se mně fakt nechce. Upraveno 3. květen 2015 uživatelem Ajap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidse Odesláno 3. květen 2015 Sdílet Odesláno 3. květen 2015 za pět let co mám auto jsem dolíval jenom litr chladící kapaliny,nedolívám vůbec destilku jenom čistou kapalinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 3. květen 2015 Sdílet Odesláno 3. květen 2015 Tak pokud ti to nikde neteče, tak si zvyšuješ koncentraci "fridexu", nějaký odpar je normální. I když litr není už taky úplně málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
46reddy Odesláno 15. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2015 mám P 308, motor 1.6 benzín, 88 kW a v poslední době řeším, že se mě ztrácí nemrznoucí kapalina. začalo to vždycky tím, že při výměně oleje mě bylo dolito cca půl litru. Ale za posledních 14 dní se auto špatně zahřívalo(ukazatel teploty šel s teplotou nahoru a pak dolu,skoro jak otáčkoměr), netopilo a aby taky jo, když jsem poté dolil skoro litr a půl kapaliny. nejhorší je, že jsem se díval a nikde jsem žádnej uník nenašel. dále podle mě při zapnutém topení jde do auta takovej divnej smrad někdy, nemůže to mít nějakou souvislost. Víčko od oleje jsem kontroloval, na něm žádná emulze není, po dolití kapaliny se motor krásně zahřívá a krásně auto topí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2015 únik 1.5 litru za 14 dní je hodně moc, kontrolka nedostatku chlad. kapaliny nesvítila? doporučil bych denně sledovat stav kapaliny v expanz. nádobce, jinak uvaříš motor ... místo úniku kapaliny se lépe hledá po natlakování chlad. soustavy, jinak podle toho, že byl smrad po zapnutí topení, může být prasklý radiátor topení--nedá se opravit, jen výměnit za nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
46reddy Odesláno 15. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2015 právě že nesvítila. prasklý radiátor topení - no, tak to bylo super, do háje už Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
46reddy Odesláno 5. listopad 2016 Sdílet Odesláno 5. listopad 2016 po roce opět stejný problém, neví někdo, jak moc složité je vyměnit radiátor topení? jestli to je na servis nebo to zvládnu sám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovisML308 Odesláno 6. listopad 2016 Sdílet Odesláno 6. listopad 2016 pozoruji úbytek na své 308 taky. Našel jsem máto, kde je hadice mastná (od expanzky k čerpadlu) teď otázka, jestli je to jen díra v hadičce, nebo netěsní pumpa a po hadici to jen stéká na nejnižší bod 1,6 VTi najeto 90500 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 7. listopad 2016 Sdílet Odesláno 7. listopad 2016 Neteče to ze spoje hadice/expanzka? Jinak jak jsem kdysi psal ohledně toho chladiče, tak mně ho vyměnili na záruku, kluci šikovní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovisML308 Odesláno 5. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2016 Je to možný, že to kape v tom spoji vespod, kde se napojuje hadice z expanzky na hadici k čerpadlu. Je to ale zvláštní, někdy to ubývá víc, někdy míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 není to zvláštní--ubývá podle toho, jak dlouhé trasy jezdíš, podle toho kolísá tlak v soustavě a pak samozřejmě kape míň nebo víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 7. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 (upraveno) Chlapi bacha na jednu věc. Taky mi pořád praskaly hadice a ubývala voda, tak jsem měnil a měnil, až nakonec přišli na to, že mám v čudu těsnění pod hlavou a fouká to do chladícího systému. Bylo to okolo 100 000 najeto. A ve vodě se žádná emulze netvořila. (1.6 VTi). Upraveno 7. prosinec 2016 uživatelem matii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.