Jump to content
  • Aktuální cíle darů

nepravidelný chod


Vojta309

Recommended Posts

Zdravím, chlapi nemáte někdo zkušenost s motorem 1,4i monostřik - s nepravidelnými otáčkami? Když to jede na volnoběh, je slyšet že otáčky kolísají a dělá to za studena i po jízdě. Někde jsem četl, že to je snad nějaký krokovací motorek či co ale nemůžu to nikde najít. Tak díky za nápady.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Jezkovi.voci

Mezi vzduchovým filtrem a motorem se nachází váha vzduchu. Krokáč bejvá přimontovanej někde na tuhle váhu.

JJ, vaha byva mezi motorem a filtrem, ale je tam taky spousta jinejch veci. Treba skrtici klapka :) a prave na te je ten krokovy motorek, ktery ji otvira a privira podle potreby. Takze nikoliv na vaze, ale na klapce (tam to za co taha plynovy lanko) :roker

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: voštík

Původně zaslal: Jezkovi.voci

Mezi vzduchovým filtrem a motorem se nachází váha vzduchu. Krokáč bejvá přimontovanej někde na tuhle váhu.

JJ, vaha byva mezi motorem a filtrem, ale je tam taky spousta jinejch veci. Treba skrtici klapka :) a prave na te je ten krokovy motorek, ktery ji otvira a privira podle potreby. Takze nikoliv na vaze, ale na klapce (tam to za co taha plynovy lanko) :roker

A klapka je kde? Snad na váze... :myslim

Link to comment
Share on other sites

ten Poti - to je 100% potenciometrm jsou tam na té stránce další fotky a je tam potenciometr rozebranej. Ale ten krokový motorek to podle mě nemá, alspoň ne takový jako jsem našel tady na diskuzi na fotce. Zkusím ještě udělat vlastní fotky a dát je sem, třeba to zvás někdo pozná. Nerad bych do toho vrtal jen tak bez cíle.

Link to comment
Share on other sites

Presne. Krokovy motor je ten stellmotor. V skutocnosti to nie je krokovy motor, ale motorcek so spiralovym prevodom, ktory ovlada skrtiacu klapku. Ked si pozries, kde mas lanko plynu, tak o ten otacaci mechanizmus, za ktory taha lanko, sa dolu opiera vysuvny hriadel toho motorceka.

Inac, skontroluj si aj hadicu podtlaku, co vedie zo spodnej casti vstrekovacej jednotky (pod tou podlhovastou castou \"krokoveho motora\", ked sa do motoroveho priestoru pozeras spredu) do sania za filtrom. Je tvrda a specialne vytvarovana. Ja som ju mal prasknutu a kolisali mi volnobezne otacky az do 1500, odkedy som ju vymenil za obycajnu (vnutorny priemer 9,5mm (10)), mam volnobezne otacky OK.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Původně zaslal: Vojta309

jo, tak opraveno, nakonec to opravdu byla ta hadička podtlaku, byla tak ztvrdlá až se začala rozsypávat. Díky durino 81 za radu.

Rad som pomohol. Mame rovnake auta (309, 1,4, 1990), tak je dost vysoka pravdepodobnost, ze aj chyby budu rovnake...;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...