Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Otáčky 406 1,8 16V


dider

Recommended Posts

jedna z moznosti je zanesenej nebo spatnej moturek volnobeznych otacek, zkus ho vycistit napr. acetonem nebo tech. benzinem

zde par obrazku

Umisteni moturku

krokac_umisteni.jpg

Samotny moturek (spinavy a zaneseny)

krokac.jpg

Dosedaci plocha ( taktez dobre vycistit ji )

krokac_dosedaci_plocha.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mě to dělalo také, :bojim

stačilo vyčistit všechny čidla v kostce a dutinky (průchody) dle obrázku č.3. ¨

(oddělají se tři imbus šroubky, dva jsou viditelné na obrázku) :myslim

Vše se najde pod ovládáním plynu viz. obrázek č.1:myslim

Ještě je potřeba očistit krokový motorek viz. obrázek č.2. :super:D:super

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Původně zaslal: Pinďa

Mě to dělalo také, :bojim

stačilo vyčistit všechny čidla v kostce a dutinky (průchody) dle obrázku č.3. ¨

(oddělají se tři imbus šroubky, dva jsou viditelné na obrázku) :myslim

Vše se najde pod ovládáním plynu viz. obrázek č.1:myslim

Ještě je potřeba očistit krokový motorek viz. obrázek č.2. :super:D:super

Tak že pokud tomu dobře rozumím , tak čidlem myslíš to čidlo teploty či čeho to je , které je vidět v té váze vzduchu . A pak vysmejčit tu dosedací plochu pro ten krokový motor + samotné čůro toho motoru ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mám problém s krokáčem, objednal jsem novej a chtěl ho zkusit nenamontovanej jenom na prázdno, jestli funguje. Fungoval, ale po zapnutí klíčku vyjel o kousek ven a po vypnutí ve vyjíždění pokračoval až mě vystřelila ta hřídelka a rozpadl se mě. Chtěl bych přemluvit jednotku, aby zajel zase do vnitř, ale pořád jenom vyjíždí ven a nechce zajíždet. Nevíte co s tím?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mne to taky dela neco podobneho,ale mam diesela,tak nevim jestli je to tam taky,ten krokovy moturek,nebo co to je.Na volnobeh mi kolisaji otacky a kdyz trochu seslapnu plyn tak mi nekdy vystreli az na 4000 otacek a po par sekundach to spadne zpet a vse je ok.Nekdy taky nemuzu nastartovat treba az na popate.Ale dela to vsechno jen nekdy.Muze to byt taky tim??A jestli jo,tak kde to najdu u 2,1 TD??Dekuji:mad:

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Qweer

Mne to taky dela neco podobneho,ale mam diesela,tak nevim jestli je to tam taky,ten krokovy moturek,nebo co to je.Na volnobeh mi kolisaji otacky a kdyz trochu seslapnu plyn tak mi nekdy vystreli az na 4000 otacek a po par sekundach to spadne zpet a vse je ok.Nekdy taky nemuzu nastartovat treba az na popate.Ale dela to vsechno jen nekdy.Muze to byt taky tim??A jestli jo,tak kde to najdu u 2,1 TD??Dekuji:mad:

Tobe to dela vaha vzduchu!

Link to comment
Share on other sites

Tak se podivej pod kapotu a najdi si vzduchovej filtr, potom najdi saci potrubi kam to vede , a pokud tasm bude krokovy moturek bude tam neco podobnyho jako je viz vise, pokud ne bude tam vaha vzduchu takova mala krabicka s napsem treba BOSCH ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Čau,

mě to dělá, že když mám studenej motor cca do 80° tak při vyřazení mi spadnou otáčky a až z toho umírá motor, musím opět startovat :( to je celkem blbé.

Představte si, že někde před zatáčkou brzdíte a chcete si podřadit a najednou Vám chcípne motor :(

Včera jsem byl na technické a servisák mi vyčistil krokový motor a je to ještě horší :(

Co s tím mám dělat.? Myslíte, že to je tím krokovým motorem.? Budu jej muset vyměnit. Prosím poraďte, budu rád za všechny názory a pomoci a hlavně, aby to stálo co nejmíň peněz :) Díky moc!!

Link to comment
Share on other sites

Tak se podivej pod kapotu a najdi si vzduchovej filtr, potom najdi saci potrubi kam to vede , a pokud tasm bude krokovy moturek bude tam neco podobnyho jako je viz vise, pokud ne bude tam vaha vzduchu takova mala krabicka s napsem treba BOSCH ;)

2,1TD nema vahu vzduchu ani krokovy motorek.Vše si řídí čerpadlo samo.

Pak taky zalezi jestli mas lucas nebo bosch.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Trošku oživím téma.... Poslední dobou se mi stává, že mi při řazení zůstávájí viset otáčky.

Když chci brzdit motorem, tak cítím, že mě motor dál táhne, místo aby brzdil, když dám neutrál, tak vidím, že se otáčky drží někdo kolem 1500, 1800, 2000 otáček. Pomůže prošlápnout plyn, ale dělat to takhle pořád...

Kde může být problém? Krokáč jsem dával v létě novej, že by už byl zasviňěnej? Co by mohlo způsobovat takhle "rychlé" znečištění? Po svátcích ho zkusím dát vyčistit, co mi řeknou... Díky za názory.

Jo a někdy z jara jsem dával vyčistit i klapku a v létě mi řekli, že byla zase zasviněná, nějak rychle, ne?

Link to comment
Share on other sites

Guest servisman

Já jsem nyní na tom stejně, čidlo teploty jsem dal nový a teď jsem objednával nový krokový motůrek, tak jsem pak zvědav.Protože jsem jej vyčistil a je to stejné, když je motor studený tak občas nedrží volnoběh a chcípne. Když je teplý tak zase drží otáčky třena na 2000 nechce se mu dolů. Zkoušel jsem dia a ta nic neukázala, žádné chyby. Jen když jsem dal měření hodnot tak jsem koukal že krokáč občas skáče a tím i otráčky. Uvidím co bude až dám nový,už jsem jej objednal starší nechci dávati ,protože vím že bych třeba musel kupovat nový. Ten můj má asi odslouženo je na něm rok 00 takže 14 let je už třeba dáti nový.

Link to comment
Share on other sites

No já ho mám právě úplně novej od léta, takže bude max špinavej... Po svátcích ho zkusím dát vyčistit a i klapku a všechny hadice, co k tomu vedou, co jsem taky četl a uvidíme... U toho brždění motorem to je docela nepříjemný, když to najednou jede jako vlak...

Edited by enikybeniky
Link to comment
Share on other sites

Guest servisman

To je mi jasno to je jako když stojíš na křižovatce na volnoběh a máš tam 2000 otáček, každý kouká. Já ten svůj nečistil asi 5 let a pohoda až nyní zažal blbnout.Po 14 letech má právo. Po vyčištění stený takže jsem se rozhodl pro nový. Bude za dobrou cenu jen jak jsou svátky tak to potrvá.

Link to comment
Share on other sites

Guest servisman

U mne lanko nevázne, stál jsem na místě 2000 otáček , otevřel kapotu a zkoumal. I pak během jízdy jsem vyřadil a byly vysoké otáčky a nechtěly dolů. A kelikož mám dia tak jsem to zkoumal a krokáč  když jsem dal data tak byl tam rozdíl v krocích motůrku, při kolísání otáček.

Link to comment
Share on other sites

když prošlápneš tak se klapka vratí,takže tam by mohl byt zakopaný pes...

samozřejmě že EW ma klasický lanko do škrtící klapky...

klapku čistím před zimou,a hlavně odvětrání klikovký aby tam nebyl šlem a nevyhazelo mi to měrkou olej,tehle motor je na to haklivej...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...