Jump to content
  • Current Donation Goals

palubní pc


bancroft

Recommended Posts

u benz.1.6 to kecá strašně - když to bylo nové zůstal jsem viset u Thomajerky v levém pruhu do kopce, za mnou autobus.Musel jsem to vystrkat sám na chodník - nikdo nechtěl vylézt z auta - akorát všichni drželi ruku na houkačce.Na palubě svítil dojezd 50 km. Zkoušel jsem kanystr a jindy to došlo v 35 km dojezdu. Je to různý. Počítač udává spotřebu na 100 km vždycky lepší než je, tak o 0,5 - 0.8 l Kámoš u Octavie ale měří pravidelně na deci stejnou spotřebu co udává paluba - takže někdo to naučit počítat umí. Frantíci ale asi ne.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Tak mně to ukazuje dobře mám vyzkoušené že dojezd pod 30 Km už to ani neukazuje a:D piše jen pomlčky a v pohodě ještě 10-15 Km ujedu více už jsem se ale bál :bojim.

a spotřeba mi taky sedí řekl-bych přesně na deci/100Km:papa

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Smolik

Tak mně to ukazuje dobře mám vyzkoušené že dojezd pod 30 Km už to ani neukazuje a:D piše jen pomlčky a v pohodě ještě 10-15 Km ujedu více už jsem se ale bál :bojim.

a spotřeba mi taky sedí řekl-bych přesně na deci/100Km:papa

jj, taky se muzu na svuj comp. spolehnout - +- 1deci, samozrejme kdyz dojedu tak mi to treba ukazuje dojezd 50km a kdyz druhy den nastartuji tak 0 ----- , ale to je logicke, spotreba studeneho motoru je jina a tak ....:cool:

Link to comment
Share on other sites

...zatímco v OI palubní počítač ukazoval dojezd 0 km a přitom v nádrži bylo nafty asi tak na dalších 100 km, Pažout ukázal dojezd 0 km... a po pár stech metrech jsem dokuckal a poté stopoval, abych se dostal k čerpačce vzdálené asi 2 km.

Pažout taky ukazuje rychlost 130 km/h asi tak ve 131 km/h, zatímco v OI jsem jel 130 km/h v okamžiku, kdy na tacháči bylo asi tak 138 km/h.

Prostě: V pažoutovi PP ani další \"budíky\" nelžou (nebo lžou jen minimálně), takže zatím je to přesné \"až moc\" (alespoň na nás, kdo jsem byli zvyklí na PP VW).

Auto je to krásné (a dáme do něj kromě prcka i nadcházející dvojčata:-), a pokud se nezačne nějak mimořádně sypat, tak spokojenost...

Link to comment
Share on other sites

tak mám další zkušenost s PP - po prvním dokuckání viz nahoře, jsem raději začal tankovat plnou ve chvíli kdy svítil dojezd 100 km. Nedávno jsem ovšem opět zůstal bez benzinu v levém pruhu při 120km/h . Naštěstí jsem doplachtil 300m k pumpě, jinak nevím co bych na lanovém mostě na Již. spojce předváděl za harakiri. Pal. PC ukazoval dojezd 140 km ! Evidentně tedy je závada v plováku v nádrži, protože ještě ani neprobliklo hladové oko ani neklesla ručička k červenému poli. Myslel jsem že to měří spotřebu podle průtoku, ale bude v tom přímá souvislost s mechanikou toho plováku. Takže teď tankuju už pro jistotu při 600 km nejpozději - většinou za 10 nejezdím, ale teď v zimě skoro jo. ( 1.6 benzin.)

Link to comment
Share on other sites

2 bancroft

a kolik ti ukazoval budík s rafikou ?

Zkus to nabrat do plna aby se ten plovák trochu propláchl možná to pomuže

jinak vyčistit je pod PZ sedadlem pod plastovým krytema a deklem na závit

po otevření nádrže hlavně zpátky spravně nasaď těsnění jinak velká kaluž pod autem. :mrk

Link to comment
Share on other sites

K tomu PC: jak píše návod na obsluhu: jedná se pouze o informativní údaje.

Koncernové motyky většinou ukazují méně a u Peugeotu a Citroenu zase asi o cca 0,3-0,7 více.Spíše nechápu lidi kteří jezdí takzvaně nadoraz.Jakmile mě blikne rezerva dotankuji do plna.Asi jste ještě neviděli co je na dně v nádrži.

Link to comment
Share on other sites

je to asi kus od kusu jine, ja se o tankovani zajimam az zacne svitit hladove oko a dojezd klesne pod 100km, uz se mi nechte stalo, ze jsem mel nulovy dojezd a jel asi 30km nez jsem potkal pumpu, takze si to asi musi kazdy \'ocejchovat\" sam:papa

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem v pátek dostal novej softik do lvíčete a už zase nezlobí, funguje cd měnič, páčky pod volantem. Naštěstí to byl tedy jen software a tak to ten upgrade vyřešil. Nechtělo by se mi dávat x tisíc za cd měnič a páčky

Link to comment
Share on other sites

Po natankování mi ručička budíku paliva ukázovala na chlup stejně,jak před tankováním:otudíš i pal. poč.Tak jsem na další benzínce tankování zopakoval a ručička i pal.poč. na to hned reagovaly:o Nevím co jsi o tom :myslim myslet,buď jsem pří prvním tankování za 200 Kč.(na dojetí) natankoval vzduch:D a nebo se zasekl plovák v nádrži či co:myslim

Link to comment
Share on other sites

Dojezd to vypočte z polohy plováku, z toho plyne taky přesnost (nepřesnost:(). Když je auto při startu šikmo, tak to může pěkně kecat - měl jsem tu zkušenost na 605, kde občas kecalo digitální měření litrů v nádrži (už je to 8 let ale tak nějak to bylo)

Link to comment
Share on other sites

2 El

pokud i po druhém natankování se nehne ,

Naber úplně do plna a snad to pomůže taky se mi to stalo a pomohlo to.

bylo to v záruce tak mi stejně vyměnili plovák a špatně to pak poskládali

:roker

ztrácel jsem pak naftu za autem :grr

Link to comment
Share on other sites

To Smolik - jo, mě právě ten benzin došel, když ručička palivoměru ještě ani nelízala červené pole.Jinak tankuju vždy plnou, tak by se plovák měl vždy protáhnout po celé délce. Ten plovák je přístupný z kabiny pod sedačkou? U SW je tam myslím všude ale koberec, ale podívám se na to.

Software uměj upgradovat - mě v servisu vítězoslavně hlásili že mi z internetu stáhli nejnovější verzi - to asi abych se z Peugeot Windows radostí posadil na zadek. :) Ale fakt je že to dva roky vydrželo bez rozsypání - to Bill Gates má ty Windousy horší:D

Link to comment
Share on other sites

Souhlasím s lamanchou.

Mě to ukazuje dobře. Jednou mi taky PC ukazovalo jenom pomlčky a na pumpě jsem natankoval 58,5 l. To bylo nadoraz.

Jinak já si spotřebu počítám vždy od plné nádrže po plnou a PC ukazuje vždy tak o 3 dcl víc.

2 bancroft:

Já se svým benzínem jezdím v létě okolo 6,5 l/100 km a teď v zimě v tom sajrajtu kolem 7,7 l/100 km. Nad 8 litrů jsem ještě nešel. Nemáš sloní nohu?

Link to comment
Share on other sites

2 dufi: sloní nohu jak kdy - s favoritem jsem jel několikrát Brno - Praha za 3.8, s Toledem 1.6 bz nahybnutým na tři neděle do Chorvatska pravidelně každoročně za 5.8 tam a zpět a s tímhle ve stejným jízdním režimu za 6.8 jako nejlepší možný výkon. Ale je to SW a má o 300 kg víc než starý Toledo.

Toledo mělo 74 kW a SW 80kW. Ale než jsem Tol. prodal tak proti jízdě v Pažoutovi to bylo hotový letadlo - přitom to byl osmiventil, ale právě že tímpádem táhl odspodu. Musel jsem si pak zvykat na opatrnější předjíždění než co jsem měl zažitý.

Nevím jestli teď to není ještě línější kvůli těm prasklým výfukovfým svodům co mi našli v servisu - je možný že výkon omezuje lambda sonda. To budu muset nějak řešit, ale výměna stojí 10 tis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...