Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Po ohřátí nesepne sahara


Karlos91

Recommended Posts

Sestra má 206 SW 1.4 2003 s klimatizací a nedávno když jela domu tak měla vysokou teplotu (neví přesně kolik) a auto jí napsalo stop tak jsem to byl projet a auto se ohřeje tak na 90 i víc a sahara nezapne zkoušel jsem to na místě ohřát něco nad 100 a sahara nic tak jsem myslel že bude problém někde v pojistce nebo v relé. Nejdřív jsem zkusil při zapnutim motoru odpojit čidlo teploty a teplota na budíkách ukázala max a sahara zapla takže netuším kde může být problém když takhle normálně sepne. Pročetl jsem několik témat proč nespíná sahara, ale to že jsem odpojil čidlo a zapla tak všechny podezření vyvrátilo takže už nevím co zkontrolovat dál? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problém snad vyřešen první věc o jsme zjistili bylo že větrák točí na druhou stranu tak jsme procházeli kabely co jsou u větráku k rele a bylo vidět že byli předělávané a i sahara byla dřív měněná a zjistili jsme že musí někde být přehozený po předchozím majiteli kabely (auto kupována na podzim) tak jsme kabely otočili a větrák točí už správně a kontakty byly dost zoxidovaný což byl asi problém proč větrák někdy nesepnul, tak jsme je vyměnili a už to snad bude v pořádku. Zkusili jsme ještě auto ohřát a sahara sepla asi při 97

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj ,mám ten samej problém se saharou,mam 206 SW 1.6 16v a zjistil jsem to až na emisích,že mě sahara nejede,napsalo to STOP-ku,tak jsem to radši vypnul a hledal teplotní čidlo na chladiči,ale nic jsem nenašel,tak jsem pustil klimu na max 28stupňů a teplota klesla,ale za chvíli jsem měl zpátky budík teploty na max ,tak si s tím taky nevím rady,zkusím taky kouknout na klimu jestli sahara jede,ale na kterou stranu se má otáčet to nevím,poradíte někdo? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ventilátor sahary spínajú dve zelené 35A relé. Sú umiestnené na sahare. Treba vytiahnúť plastové kolíčky a dať dole plastový kryt na ktorom sú umiestnené. Vrchné relé je klíma, spodné spína pri asi 98 stupňoch ventilátor chladenia motora. Takmer vždy sú od soli a vlhkosti vyhnité kontakty relé. Na spodku sahary je ešte predradný odpor (vinutý z odpor. drôtu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 3 týdny později...
  • O 11 měsíců později...
  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...