Jump to content
  • Aktuální cíle darů

ventily


Capy

Recommended Posts

Připadá vám normalní tvrzení(servisu),že vůle na ventilech která je 15 setin a má být 30(na výfuku)je v toleranci.A stačí že tam vůbec náká je.:myslim

Měřil sem ventily na autí a všechny sou v poho jen jeden takhle vybočuje.Osobně bych vyměnil podložku za menší.

[upravil dne 21/9/05 Capy]

Link to comment
Share on other sites

Capy: no, to máš sporné. Některé ty servisy to prostě takhle dělaj, kór u těch starších aut. Předpis výrobce je jasnej, výfuk 0.30, ale průser by byl skutečně až když je tam skoro nula, těch 0.15 ještě nějaký čas vydrží - no a když řeknou zákazníkovi částku za seřízení té vůle, tak on, zvyklý ze šáde na otočení šroubkem, dostane infarkt ;)

Nicméně by všechny vůle měly být skutečně na pořádek (v tolerancích: sací 0.10-0.20; výfuk 0.20-0.40), takže já na svém autě bych si to upravil. Nicméně na seřízení - tedy výměnu seřizovací podložky - je třeba rozhodit rozvody a vyndat vačku, takže je vhodné spojit to s nějakou další činností (výměna rozvodů, výměna gufer ventilů atd), a? se to furt nerozebírá.

Link to comment
Share on other sites

to je právě to.Rozvody maj najeto 15000km takže do výměny tak nák daleko a gufera tam nemam(starší model).Docela dobře vím co to obnáší,už sem to dělal.Do servisu bych to nedal.Jen nevim jestli s tim jezdit aby se nepodpálil ventil nebo něco jinýho nepoškodilo.Nebo jezdit a nechat sledovat?Sem na rozpacích:roll

Link to comment
Share on other sites

No tak \"vysoustružíme\" asi dost těžko. Pokud chcete něco dělat za každou cenu svépomocí, tak lze tu původní podložku o těch 0.15 mm přebrousit na magnetce... ale vzhledem k tomu, že jedna podložka stojí v Citroenu cca 70 Kč, přijde mi to jako nesmysl, pokud zrovna nemáte tu magnetku doma nebo v práci...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

No tak \"vysoustružíme\" asi dost těžko. Pokud chcete něco dělat za každou cenu svépomocí, tak lze tu původní podložku o těch 0.15 mm přebrousit na magnetce... ale vzhledem k tomu, že jedna podložka stojí v Citroenu cca 70 Kč, přijde mi to jako nesmysl, pokud zrovna nemáte tu magnetku doma nebo v práci...

já myslel vysoustružit moje. dosedací plochy nechat bejt jen to zúžit (zmenčit průměr). protože jestli si dobře pamatuju co mi řikal čapy tak u peugeota sou užší. soustruh a magnetka je lehko použitelná. stačí jen zadat práci a je to hotový. ani na to nemusim hrábnout (pokud zrovna nemaj moc práce) a zadara.

jinak máš určitě pravdu že by bylo jednouduší zbrousit tu jeho. to mě nějak zrovna nenapadlo:myslim

[upravil dne 22.9.05 kšanda]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Holly

U těch podložek záleží na tlouš?tce, ne na průměru. To se nesoustruží, ale dávají se slabší nebo silnější, podle potřeby.

no to chápu. já myslel zmenšit průměr mojí z renaultu 21 (zhruba 25mm průměr)

a dát je martinovi. ale jak řiká oddie, ta tvrdost bude další věc co mě nenapadla.

tak to vyžíhat na měko a pak soustružit:D:D no a sme na dvojnásobku ceny nový podložky.:D tak martine jestli nemáš možnost magnetky,a máš svoje podložky tak se domluvíme na chalupě;)

Link to comment
Share on other sites

Takovou dobu sem tu nebyl a co se tu děje.Díky za nabídku,ale upravovat podložky nemá cenu.Já sem je kupoval tady v mototechně za 40Kč tytéž se dodávaj do peugeotu za 95-115Kč.Soustružit určitě ne já mam doma peugeotácký takže dyžtak jenom brousit,ale neni to efektivní(za 2minuty je mam koupený).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...