Stepan 307 Odesláno 10. listopad 2015 Sdílet Odesláno 10. listopad 2015 (upraveno) Tak co, dostal se někdo někam dál s tímhle problémem? Já viměnil kola, jiné pneu, ložiska, čepy, tlumiče, nové kotouče....... a pořád nevím čím to je. Je fakt, že letní pneu s vyšším ET, to dělají víc, zimáky s origo ET jsou méně znatelné, ale pořád to vybruje. Asi pojedu do origo Peugeotu, jestli nemají nějaké zkušenosti tam. Upraveno 10. listopad 2015 uživatelem Stepan 307 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 11. listopad 2015 Sdílet Odesláno 11. listopad 2015 (upraveno) Co takhle krivy naboj? Pri vymene kotoucu, merila se hazivost naboju? A s letnimi ti to dela vice, protoze beztak to mas hliniky a na zimu ocelove rafky. Je to tak? Upraveno 11. listopad 2015 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.Vondr Odesláno 11. listopad 2015 Sdílet Odesláno 11. listopad 2015 Ahoj, já měnil vše.... a poslední možností byl hřeben řízení. Ikdyž jsem za kola bral, žádnou vůli jsme tam nenašli a ..... protože nový hřeben je docela drahý, oslovil jsem známého, ten z 307, která měla cca 140000km najeto, vytáhl hřeben řízení a dal jej na mou 307... říkal jsem si že pokud to není hřebenem tak žádnou změnu nepocítím... změna byla, už mám nalítáno kolem 5000km a vše ok, vibrace pouze od nerovností. Cena repasu je 5500,- a budete cca 3 -4 týdny bez auta, druhá varianta - koupit z 307, která je na ND a přehodit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 11. listopad 2015 Sdílet Odesláno 11. listopad 2015 Jo, jenze na techhle autech to trepe docela casto. Ja to beru, hreben kdyz ma vuli, tak proste necha volant rozkmitat. Ale hele, ja mam 2 auta. C4 Picasso a Xsaru. Na Xsare je vule jak "svina" a volant se ani pri 140 netrepe. Vice s tim nejezdim, je to 1,9D 51kw. No a uz C4 GP se mi kola trepou. Je to min nez kdysi, ale vlastne porad. Jak se dostanu nat cca 115, tak to zacne. Nejhorsi s hlinikovyma kolama. Ty kola jsou tezke. Zimni kola mam proti tomu lehoucke. Co tim vlastne chci rict? Ze proste ani kdyz je tam vule, tak se kola nemaji trepat. Ten trepot je necim zpusoben. To, ze se casem v rizeni udela vule je jen nasledek a pak uz se to jenom zhorsuje. S rizenim, kde vule nebude, bude pocit lepsi, trepat to bude asi skoro neznatelne, ale pokud neodstranis pricinu (a ja si myslim, hrebe rizeni neni pricina - tycky a cepy mohou byt, ale vlastni hreben ne). Taky mi doma v garazi lezi rizeni na vymenu, ale zaroven menim i naboj na jednom kole, kde je nejaka minimalni uchylka. Jinak mam taky na te naprave na C4GP vymene kde co (ulozeni, tlumice, silenbloky, spodni cepy v tehlicich). To je jen moje uvaha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.Vondr Odesláno 11. listopad 2015 Sdílet Odesláno 11. listopad 2015 rozumím, ale jak říkám, vše už měněno... tlumiče teda ještě ne byl jsem na testech a ok, uložení tlumičů měněno... zbýval jen hřeben... mě to pomohlo... Ono v tý rychlosti na tu nápravu působí trochu jinačí síla než za klidu... těžko říct, nejlepší je se toho auta zbavit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepan 307 Odesláno 18. listopad 2015 Sdílet Odesláno 18. listopad 2015 Co takhle krivy naboj? Pri vymene kotoucu, merila se hazivost naboju? A s letnimi ti to dela vice, protoze beztak to mas hliniky a na zimu ocelove rafky. Je to tak? Křivý náboj a házivost kotoučů - to musím zjistit, hned teď přes zimu, až se auto dostane do dílny. Jinak na zimu mám origo peugeot hliníková kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepan 307 Odesláno 18. listopad 2015 Sdílet Odesláno 18. listopad 2015 rozumím, ale jak říkám, vše už měněno... tlumiče teda ještě ne byl jsem na testech a ok, uložení tlumičů měněno... zbýval jen hřeben... mě to pomohlo... Ono v tý rychlosti na tu nápravu působí trochu jinačí síla než za klidu... těžko říct, nejlepší je se toho auta zbavit... Řízení jsem taky měnil, bohužel né za nové, pouze z auta s menším nájezdem kilometrů, ale nepomohlo to, jen se to trošku zmírnilo. A to jakože teď se dá i překonat těch 110 až na 140, kde je to jen minimální, dřív mě to fakt cukalo volantem a to mi nervy nedovolili to auto trápit. Musí být někde něco excentrované, ale nikdo to neumí změřit, aspoň né standardní servisáci, kluci z mého okolí. Opravdu přemýšlím o značkovém servisu Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepan 307 Odesláno 18. listopad 2015 Sdílet Odesláno 18. listopad 2015 Jo a auto bych asi taky vyměnil, protože po zkušenostech s 307, bych jí už nikdy znovu nechtěl. Bohužel, ikdyž mám svoje auti rád, tak musím nerad přiznat, že tohle auto mě zklamalo. kromě výbavy, to není auto pro řidiče. Šílená nedotáčivost, minimální odezva od řízení, slabé brzdy, spojka taky nic moc, převodovka...ach ouvej, ...je toho víc. Zlatá 405 a 205, na těch bylo všecko jednodušší a fungovalo to. I bratrova 406 se mi zdá být spolehlivější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.Vondr Odesláno 18. listopad 2015 Sdílet Odesláno 18. listopad 2015 :-D značkový servis mi řekl že nic nenašel a že jedině můžou zkusit vyměnit nápravu... ale jestli to pomůže, to nezaručí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepan 307 Odesláno 18. listopad 2015 Sdílet Odesláno 18. listopad 2015 A brzdy jsem komplet vyměnil a šlapou jako nové, hned od začátku pěkně brzdí, ale stejně na passata z roku 2001 to nemá, ani na jedničkovou oktu. Co se povedlo, to je odpružení, není ani měké, ani příliš tvrdé, potom výhled z auta, praktičnost a design. Myslím, že design ja na 307 opravdu super a povedený, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepan 307 Odesláno 18. listopad 2015 Sdílet Odesláno 18. listopad 2015 :-D značkový servis mi řekl že nic nenašel a že jedině můžou zkusit vyměnit nápravu... ale jestli to pomůže, to nezaručí... To bych taky uměl, říct že vyměním komplet nápravu a možná to ani potom nebude ono. Jenže to bude tak za 30.000,- když auto i s dovozem z německa stálo 90.000,- tak nemůžu dát 30 za nápravu, ani je nemám, ani bych nedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepan 307 Odesláno 18. listopad 2015 Sdílet Odesláno 18. listopad 2015 Takže bude následovat další a další zkoušení, další a další investice do dílů, které bych ani měnit nemusel a až do toho narvu 40.000,-, tak trefím srnku a můžu to prodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 19. listopad 2015 Sdílet Odesláno 19. listopad 2015 http://www.peugeot-club.com/topic/101700-p307-silentbloky-ramen-predni-napravy/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. listopad 2015 Sdílet Odesláno 19. listopad 2015 Stepane, krive kotouce ti nebudou trhat volant pri jizde, ale jen pri brzdeni. Zkus nechat zmerit jen hazivost samotnych naboju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.