Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

UP: 307: zarucene reseni vibraci pri 120km/h


Guest ph56

Recommended Posts

Tak co, dostal se někdo někam dál s tímhle problémem?

Já viměnil kola, jiné pneu, ložiska, čepy, tlumiče, nové kotouče....... a pořád nevím čím to je. Je fakt, že letní pneu s vyšším ET, to dělají víc, zimáky s origo ET jsou méně znatelné, ale pořád to vybruje. Asi pojedu do origo Peugeotu, jestli nemají nějaké zkušenosti tam.

Upraveno uživatelem Stepan 307
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

já měnil vše.... a poslední možností byl hřeben řízení. Ikdyž jsem za kola bral, žádnou vůli jsme tam nenašli a ..... protože nový hřeben je docela drahý, oslovil jsem známého, ten z 307, která měla cca 140000km najeto, vytáhl hřeben řízení a dal jej na mou 307... říkal jsem si že pokud to není hřebenem tak žádnou změnu nepocítím... změna byla, už mám nalítáno kolem 5000km a vše ok, vibrace pouze od nerovností.

Cena repasu je 5500,- a budete cca 3 -4 týdny bez auta, druhá varianta - koupit z 307, která je na ND a přehodit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jenze na techhle autech to trepe docela casto. Ja to beru, hreben kdyz ma vuli, tak proste necha volant rozkmitat. Ale hele, ja mam 2 auta. C4 Picasso a Xsaru. Na Xsare je vule jak "svina" a volant se ani pri 140 netrepe. Vice s tim nejezdim, je to 1,9D 51kw. No a uz C4 GP se mi kola trepou. Je to min nez kdysi, ale vlastne porad. Jak se dostanu nat cca 115, tak to zacne. Nejhorsi s hlinikovyma kolama. Ty kola jsou tezke. Zimni kola mam proti tomu lehoucke. Co tim vlastne chci rict? Ze proste ani kdyz je tam vule, tak se kola nemaji trepat. Ten trepot je necim zpusoben. To, ze se casem v rizeni udela vule je jen nasledek a pak uz se to jenom zhorsuje. S rizenim, kde vule nebude, bude pocit lepsi, trepat to bude asi skoro neznatelne, ale pokud neodstranis pricinu (a ja si myslim, hrebe rizeni neni pricina - tycky a cepy mohou byt, ale vlastni hreben ne). Taky mi doma v garazi lezi rizeni na vymenu, ale zaroven menim i naboj na jednom kole, kde je nejaka minimalni uchylka. Jinak mam taky na te naprave na C4GP vymene kde co (ulozeni, tlumice, silenbloky, spodni cepy v tehlicich).

 

To je jen moje uvaha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozumím, ale jak říkám, vše už měněno... tlumiče teda ještě ne byl jsem na testech a ok, uložení tlumičů měněno... zbýval jen hřeben... mě to pomohlo...

Ono v tý rychlosti na tu nápravu působí trochu jinačí síla než za klidu... těžko říct, nejlepší je se toho auta zbavit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co takhle krivy naboj? Pri vymene kotoucu, merila se hazivost naboju? A s letnimi ti to dela vice, protoze beztak to mas hliniky a na zimu ocelove rafky. Je to tak?

Křivý náboj a házivost kotoučů - to musím zjistit, hned teď přes zimu, až se auto dostane do dílny. Jinak na zimu mám origo peugeot hliníková kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozumím, ale jak říkám, vše už měněno... tlumiče teda ještě ne byl jsem na testech a ok, uložení tlumičů měněno... zbýval jen hřeben... mě to pomohlo...

Ono v tý rychlosti na tu nápravu působí trochu jinačí síla než za klidu... těžko říct, nejlepší je se toho auta zbavit...

Řízení jsem taky měnil, bohužel né za nové, pouze z auta s menším nájezdem kilometrů, ale nepomohlo to, jen se to trošku zmírnilo. A to jakože teď se dá i překonat těch 110 až na 140, kde je to jen minimální, dřív mě to fakt cukalo volantem a to mi nervy nedovolili to auto trápit.

Musí být někde něco excentrované, ale nikdo to neumí změřit, aspoň né standardní servisáci, kluci z mého okolí. Opravdu přemýšlím o značkovém servisu Peugeot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a auto bych asi taky vyměnil, protože po zkušenostech s 307, bych jí už nikdy znovu nechtěl. Bohužel, ikdyž mám svoje auti rád, tak musím nerad přiznat, že tohle auto mě zklamalo. kromě výbavy, to není auto pro řidiče. Šílená nedotáčivost, minimální odezva od řízení, slabé brzdy, spojka taky nic moc, převodovka...ach ouvej, ...je toho víc. Zlatá 405 a 205, na těch bylo všecko jednodušší a fungovalo to. I bratrova 406 se mi zdá být spolehlivější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A brzdy jsem komplet vyměnil a šlapou jako nové, hned od začátku pěkně brzdí, ale stejně na passata z roku 2001 to nemá, ani na jedničkovou oktu.

Co se povedlo, to je odpružení, není ani měké, ani příliš tvrdé, potom výhled z auta, praktičnost a design. Myslím, že design ja na 307 opravdu super a povedený,  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-D značkový servis mi řekl že nic nenašel a že jedině můžou zkusit vyměnit nápravu... ale jestli to pomůže, to nezaručí...

To bych taky uměl, říct že vyměním komplet nápravu a možná to ani potom nebude ono. Jenže to bude tak za 30.000,-

 

když auto i s dovozem z německa stálo 90.000,- tak nemůžu dát 30 za nápravu, ani je nemám, ani bych nedal  :)  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...