Guest ph56 Odesláno 2. červen 2014 Sdílet Odesláno 2. červen 2014 Takže novinky. Dva nejmenovaný pneuservisy v LBC jsou totální diletanti jak se zdá. Nechal jsem si dneska převážit kola v Barumu a ejhle, předchozí experti mi dali dopředu koplý kolo, pak to nemá vibrovat že? Takže převáženo, vepředu mám kola který choděj rovně, vyvážený na nulu. Vibrace téměř úplně zmizely, když se objeví maj spíš charakter \"brnění\" ve volantu o odhadem dvounásobvný frekvenci než bylo předtím kmitání. Takže relativně dobrý, zlepšení hodnotím o 70%. Uvidíme časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 2. červen 2014 Sdílet Odesláno 2. červen 2014 mam rovnaku skusenost, kazdu sezonu chodim vyvazovat na 3x... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 2. červen 2014 Sdílet Odesláno 2. červen 2014 No jo, ale to je právě ono - stejně to není 100%. Mám to na C4GP přesně jako ty, a to mám i nové disky. Po vyvážení je to mnohem lepší, ale volant stejně brní a po čase začne zase vibrovat. Kola nechávám vyvážit co 1/2 roku. Na Xsaře mám disky 2 roky nevážené a volant naprosto v pohodě a to tam mám staré silentbloky v ramenech, které jsou zralé na výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. červen 2014 Sdílet Odesláno 2. červen 2014 Ou. Tak to je teda pekna divocina. Ja kdyz vymenil silentbloky tak dodnes vse ok. Kdysi jsem dotahoval rizeni na 607 a myslim ze na C5 kvuli \"litani\" auta po silnici a neni to temer znat pri zataceni. Takze zkusit bych to na vasich autech. Nic za to nedate. Myslim ze i C4GP ma elektro rizeni:myslim Takze zkuste si to dotahnout. Ja zacinal na C5 s otackou o 45 stupnu. U 607 to bylo 90 stupnu. Ph56: Mam tady jedno rizeni navic.Kdyz chces muzu ti ho \"darovat\" a zkusis ho vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 3. červen 2014 Sdílet Odesláno 3. červen 2014 straki007: díky, zkusím o víkendu dotáhnout a až to zkurvím přijedu si k Tobě pro řízení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3Run Odesláno 18. červen 2014 Sdílet Odesláno 18. červen 2014 Tak jak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 19. červen 2014 Sdílet Odesláno 19. červen 2014 najel jsme od té doby řekněme 1000 -1200km a čekal jsem zda se to vrátí a musím zaklepat že krom lehkého brnění je to ok... dá se celkem v pohodě jezdit... utahování odročeno na neurčito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojtěch Odesláno 20. červen 2014 Sdílet Odesláno 20. červen 2014 Taky s tím mám problém, někdy při 110 se mírně rozvibruje volant někdy to úplně roztřepe, někdy to udělá v tahu..... teď budu měnit uložení v ramenech (jedno vím že mám k.o.) a čepy tak uvidím jestli to pomůže.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 20. červen 2014 Sdílet Odesláno 20. červen 2014 okej. jsem zvedavej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3Run Odesláno 24. červen 2014 Sdílet Odesláno 24. červen 2014 Takže co jsi vlastně udělal aby to nevibrovalo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tarbo11 Odesláno 29. červen 2014 Sdílet Odesláno 29. červen 2014 Zdarec,mám kámoša,kterej si hraje s autama a řeší takové věci.Řešilstejnej problém u octovky 1.9tdi a výsledek byl ten,že přišel na to,že jek se dotahujou kola,tak se zdeformuje náboj a začne házet a třepe to řízením.Je možné,že je to to samé.Asi by to chtělo vyzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3Run Odesláno 3. červenec 2014 Sdílet Odesláno 3. červenec 2014 I přes to, že mám viditelnou vůli ve volantu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 3. červenec 2014 Sdílet Odesláno 3. červenec 2014 Máš-li viditelnou vůli ve volantu tak se zkus podívat na hřeben řízení, jestli je to možnost a případně tím, poznáš při přejezdu třeba nerovností v malých rychlostech jde slyšet jemné kovové klepání. Díval jsem na 4x 307my z toho jedna v naftě a všude byla vůle v tom hřebeni řízení, dá se to dotáhnout. Když jedeš rychleji, kola nestíhají filtrovat povrch vozovky a přenáší se to do hřebenu. Má zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3Run Odesláno 3. červenec 2014 Sdílet Odesláno 3. červenec 2014 Bavil jsem se s pár lidma a není jim nějak moc jasné co se na tom hřebenu dotahuje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 3. červenec 2014 Sdílet Odesláno 3. červenec 2014 Toto - viz sipka na obrazku, je tam videt 6ti-hran., Pritahne/pritlaci to hreben rizeni na osu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 4. červenec 2014 Sdílet Odesláno 4. červenec 2014 Ano ale POZOR, nevím jak novější modely ale je tam takový plastový mezikus a když zarveš hodně hrozí že jej praskneš, mě osobně s tím prvně nešlo hnout, třepal jsem s celým autem, navíc ten přístup tam je parádní aspoň pro mě se skoro 2metry výšky navíc když to dotáhneš na fest - tak ti potom nemusí správně fungovat řízení, servo to prostě neutáhne, takže dotahovat s citem a zkoušet - u mě to přestalo vibrovat okamžitě-ikdyž jsem postupně vyměnil celou přední nápravu [upravil dne 4/7/14 06:16 od Tony Stark] [upravil dne 4/7/14 07:43 od Tony Stark] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 Tak jsem nakonec přezul auto na fungl nový gumy a je po vibracích, už dva tisíce km je vše v naprostém pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 Jj, 307my jsou hodně háklivé na lehké maličkosti jako gumy, disky a hlavně geometrie a vyvážení kol. Každá maličkost a nad 110km/h se to třepe jak vzteklé ale poloosy taky dělají hodně. [upravil dne 12/9/14 12:16 od Tony Stark] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.Vondr Odesláno 31. říjen 2014 Sdílet Odesláno 31. říjen 2014 Zdravím, mám také problém s vibracema do volantu :-( kola ok, čepy měněny, ložiska též... zkusím zajet ještě na změření házivosti kotoučů a náboje a dám vědět. Vůle v řízení mi nepřijde, ale asi pak zkusím tedy nechat dotáhnout hřeben řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.Vondr Odesláno 1. listopad 2014 Sdílet Odesláno 1. listopad 2014 (upraveno) mám měněné silembloky v ramenou, čepy, tyče stabilizátoru, náboj + ložiska (cca najeto 5000km), uložení tlumičů, kola přehozeny na plechy a stejně to vibruje.... Chci se optat zda vadné kineťáky můžou způsobit vibrace do volantu v tahu a i když vyřadím ? Mám totiž vůli ve vnitřním kineťáku Mohli byste mi prosím ještě poradit jak zjistím že je vůle v hřebenu řízení? Děkuji, už jsem vcelku bezradný Upraveno 20. červen 2015 uživatelem L.Vondr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.