Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Výběr moto


Miku

Recommended Posts

Vím , že je tady spousta motorkářů , potřeboval bych poradit.

Jestli koupit :

CB 600F Hornet nebo CB 900F Hornet :myslim

Mám to na takové menší projížďky po okolí s manželkou , sice jsem chtěl původně Kawasaki VN 900 Classic , ale upozorňovalo mě pár lidí ,že u ní jdou otřesy do páteře a bolí zní záda.

V hlavě to už mám bohudík srovnané , takže ji nepotřebuji na blbnutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objem, pocitově těžší motorka, stabilnější, hůř ovladatelnější. Nemusíš jí točit aby jela.....na druhou stranu, mám šestku sedmou sezonu a že by nestačil výkon a musel jsem ji vytáčet aby jela nemůžu říct. Do 5tis je to klidná motorka, nad 5 je to dravec. Na cestování není potřeba točit, výkonu je dost natolik, že jedu 50 na šestku, potřebuju, přidám plyn a jedu 130 v momentě. A devítek je docela málo. Na klidný ježdění asi devítku, ale pokud je posez stejnej jako na šestce tak je to stejně utrpení.

mrkni sem http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=157646&fid=67

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za sebe bych volil taky devitku. Ale nejsem si jistej, ale nejak matně si pamatuju, ze nektera z nich ma predni kolo jako starej Fieblade - 16ctku, a to se ku*evsky shání, taky to uplne neprospiva jizdnim vlastnostem, líp se moto chová s gumou 120/70 17. Ovsem na klidnou cestovni jizdu ti to muze byt jedno. Jinak at 6 nebo 9ka, oba motory jsou puvodne ze sportovni moto, jinak poladene, roky prověřené, naprosto spolehlive, neudelas spatne at vemes kteroukoli z nich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To má starej Hornet....respektive do roku 2000 - já to tak mám a není to vůbec nic drastickýho jak všichni píšou. Tu gumu nemají většinou na krámě, ale do dvou dnů je vždycky, hlavně ji neměním každej půlrok a cena taky není průser.Akorát jich není 3 prdele typů jako 120tky, ale jen třeba deset, nicméně si vybereš. Co se ovladatelnosti týče - ano, švára má 120tku a je to znát, je to takový lehčí. Tu 130 mám osvědčenou Pirelli pilot, měl jsem Qualifier - špatný, Batlax 10 - špatný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

600 = castejsi razeni, vetsi sranda a ovladatelnost....

900 = objem, vyssi vykon i kdyz ne o moc....vyssi naklady.... (napr. 1 vs. 2 vyfuky....)

Ja mam 600 a mam na tom kufr a bocni brasny a troufnu si s tim jet kamkoliv.....takze za nas s manzelkou pohoda. A kdyz to mas na obcasny vyjizdky, tak tu sestku uplne v klidu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď sa smies spýtať, ako si prišiel k záveru, že chceš Hornet 600 / 900 ?

Len pre info, aká je tvoja výška / váha a aká je výška / váha manželky ?

Aké sú doterajšie skúsenosti ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kawasaki VN 900 a pak jsi vybral Hornet? :myslim No jestli půl motoru nebo 3/4 je asi jasný, ale být tebou ještě zvážím všechny dostupné varianty. Neříkám, že je Hornet špatná volba, pokud ti sedí proč ne, ale mám takovou zkušenost, že Hornet bývá přechodná záležitost ... Mě osobně připadala trochu malá ( a to jsem vcelku prcek ), tak si jí pořádně vyzkoušej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj preto som sa pýtal na výšku a váhu :D

Ja zo svojimi 190 cm som na tom jak slon na kolobežke ...

Na cestovanie a výlety by som asi volil nejaké cestovné enduro :)

Napr za rozumné prachy ide zohnať Yamaha TDM 900 (len ako príklad)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli nemá zkušenosti, tak obsahu a typu motorky (Hornet 6 vs. 9) bych se ani nebál, že ho nezvládne - je to 4 válec a ten má krásně pružnej motor, nechá si líbit otáčky od 2-3 tisíc a nástup kroutáku+výkonu je krásně lineární, vespod ho ta motorka nijak nepřekvapí. Naopak bych mu na začátek nedoporučoval větší dvouválec, ten nemá rád podtočení a nízký otáčky, naopak silný zátah motoru ve středních otáčkách by ho mohl zaskočit.

Navíc Hornet je docela lehká motorka, tzn. že se s ní ze začátku než se naučí nebude tolik prát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak jak píše kolega z Přerova-Olomouce. Svezl jsem se na několika motorkách a můžu říct, že Hornet je motorka pro blbce co se potřebují naučit jezdit a semtam v zatáčce zavřou plyn, rychleji přidají atd, prostě věci, které když udělají na větším 2V tak jdou k zemi :). Co bych ještě uvažoval, tak 750 Inazuma - to taky není špatný, je to více klasika, více na cestování, je pohodlnější, jednoduchej motor s karburátorama a na delší trasy krapet lepší spotřebou než má Hornet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky, pekne jsi nas ohodnotil :D
:D :D :D

Ještě doplním, pokud by chtěl jezdit na spotřebu, tak rozhodně BMW. Ty motorky umí jezdit za 5 litrů, ovšem jsou to 2 válce, viz. text výše.

Ale chtěl bych si někdy vyzkoušet ten BMW-efekt motoru boxer - stát na křižovatce na místě, vrknout plynem a motorka trhne do boku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky, pekne jsi nas ohodnotil :D
:D :D :D

Ještě doplním, pokud by chtěl jezdit na spotřebu, tak rozhodně BMW. Ty motorky umí jezdit za 5 litrů, ovšem jsou to 2 válce, viz. text výše.

Ale chtěl bych si někdy vyzkoušet ten BMW-efekt motoru boxer - stát na křižovatce na místě, vrknout plynem a motorka trhne do boku :D

A nebo MotoKozy....ta prej taky skáče do boku směrem otáčení hřídele.

Pro blbce neblbce.....no a není to tak? Když jsem si půjčil S4 tak jsem měl sevřený půlky a bál se vrknout plynem aji na rovině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo, ale u S4 (pro ostatní jedná se o Ducati) to surový chování dělá zčásti i ta suchá spojka. U ostrýho dvouválce prostě stačí v zatáčce neopatrný pohyb plynovou rukojetí, necitlivé podřazení bez meziplynu a člověk vystupuje...:aut:D

Mě se kdysi líbil test na motorkari.cz, kde srovnávali Hondu CBR 1000 RR (172 PS-4 válec) vs. Ducati 999 (140 PS-2 válec) a psali tam, že po přesednutí z Ducati na Hondu má jezdec pocit, jako by měl zataženou „ruční brzdu“ :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koblih69: GSX měl kámoš, byl s ní spokojenej, pěkná klasika. Místo toho koupil nahatou hayabusu, Bking nebo jak se to jmenuje a to je teda hnus, šílený tvary, neskutečně bachratá moto, ale samozřejmě lepší podvozek a motor taky výkonnější.

Pokud by chtěl cestovat, měl by si v první řadě ujasnit, jak dlouhý trasy, jak často sám / ve dvou a podle toho volit, jak moc sportovní / cestovní moto chtít a taky jestli s kapotáží, nebo bez. Motorky typu Bandit nebo Fazer mají výhodu, že se dají pořídit jako naháč nebo s kapotkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...