Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor 1.6 THP 125k nejčastější poruchy


staina

Recommended Posts

Zdravím, hodně jsem všude četl, že motory 1.6 THP jsou problémové a tak se zde chci zeptat jaké kdo měl problémy s tímto motorem, případně jaké má nejčastější poruchy?

Uvažuji totiž o koupi auta s tímto motorem.

Předem díky za odpovědi. Standa

[upravil dne 17/3/14 19:33 od StibTo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvažuji o nové 308 moc na výběr tam není, nafta se moc na krátké trasy a méně km najetých za rok moc nehodí a odrazuje mě FAP o které taky není psáno moc lichotivě a i cena je vyšší.

Tak jste mi zatím poradily, že motor=průser a na koupi motoru mám zapomenout, ale rád bych věděl nějaké problémy co konkrétně odchází, v čem jsou tak poruchové, jaké jsou na to případně náklady na opravu atd.

Zatím vím jen jak ten motor všichni odsuzují, ale konkrétní problémy nikde. Možná by se mohli vyjádřit ti kdo tento motor mají ve svém autě se zkušenostma.

Díky za odpovědi. Standa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D:D

chce benzín at si ho koupí...

chceš novou 308?

http://www.peugeot.cz/akcni-nabidka/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/

nafta je dražší o 20 000Kč tak co řešíš...?

nevím co tě na tom THP tolik učarovalo....

bud ověřený naftak HDI=nemít problémy

nebo benzín=budeš si škubat vlasy na hlavě a ve městě bude žrát oproti naftě omin 2 litry víc...

ne nadarmo se říka Peugeot jedině v naftě....

dřív byly ještě benzíny v pohodě...

ted u PSA katastrofa jak THP,VTI i jejích slavný 3 válce.....:blicismajlik:blicismajlik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já mám 308 sw 1.6 thp 115kw 6 tikvalt r.v 2011. Mám to auto cca 1 rok má najeto 72000 zatím se mi stalo jednou že mi to vynechalo výkon cca na 15 min jízdy odpoledne a 15 min jízdy ráno od té doby to auto jezdí bez problému. Tady mě taky všichni od toho odrazuji ale jednou jsem si to koupil tak už si to nechám a bud budu spokojený nebo ne. co se týče spotřeby tak jezdím ve městě 7,8-8L a mimo město 7,3 a dálnici jsem zatím nejel. Co se týče nafty u 308 sw tak ze spotřebou prý na tom nejsou lépe ale nevím nejezdil jsem v tom jenom co jsem slyšel. A taky jsem slyšel že ty HDIčka co se týče poruch tak taky nejsou úplně parádní. Ale neodsuzuji protože tento motor HDI nemám.

Pokud auto bude jezdit jako do posud tak budu velice spokojený to auto jede jako hrom:)

A pokud nastanou problémy tak je budu muset řešit jako u každého jiného auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jo ale co mi říkal přímo v peugeotu co to prodává a nabízel mi hdi místo toho co mám tak mi říkal něco jiného ale jak jsem říkal nemám to tak nemůžu k tomu nic moc říct jen to co jsem slyšel, ten co mi to říkal měl právě 308 sw 1.6 hdi a že jezdí kolem 7L nafty .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svatik99: Ale že tak jezdí neznamená, že tak budeš jezdit i ty, hodně záleží na stylu řízení aneb můj starý dvoulitr benzín umí od 7 do těžko říct, ale i kolem může to být i kolem 20 litrů na sto

A vůbec je to jednoduché...jestli ti tady říkají že to THP je na hovno tak je to jejich názor, či dobrý špatný je na tobě, a když už koupíš HDi od novoty tak si myslím že i ten nízký nájezd nebude zase tak na škodu, ale taky záleží kolik najezdíš než se ho budeš zbavovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KingSpade : JJ to je mi jasné že záleží na stylu jízdy to u každé motorizaci ne jenom u nafty :)

Ale jak říkám prý ty 1,6 hdi moc úsporně nejezdí ale nevím.

Já moc na Naftu nejsem nikdy jsem ji neměl mám 5té auto a vždy benzín poslední byla fábie combi a předělal jsem ji na lpg a to byla paráda 1.5kč na km:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zdravím, viem, že je to starý topic ale má najbližšie k môjmu problému, a to je motor 1,6 thp. Všetko úžasné o ňom som sa dočítal v odborných článkoch ešte pred kúpou ale celú pravdu som sa dozvedel až po prejdení pár kilometrov, keď ma postretli rovnaké problémy ako väčšinu ostatných majiteľov tohto šrotu. Problém je jasný, to neidem rozoberať, ale riešenie som sa nikde nedočítal, len nejaké tipy... Zatiaľ sú vymenené sviečky, cievky a aj rozvody a šponovák. Vraj by to ešte mohla byť lambda sonda alebo elektromagnetické časovanie ventilov... Jeden lokálny servis mi odporučil prepálenie softwaru riadiacej jednotky... Origo servis nezistil konkrétnu závadu- vraj im mám dať auto na týždeň a oni budú skúšať :-)

Podarilo sa už vôbec niekomu spraviť z tejto časovanej bomby spoľahlivé auto? Prosím poraďte, už nemám financie na skúšanie :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za odpoveď, ale v takomto stave je auto nepredajné.. Zajtra ráno, keď doňho nový majiteľ sadne a za studena nechá voľnobežné otáčky, do 20 sekúnd má na palubovke chybové hlásenie, motor na dva valce a ventilátor sa ide zblázniť...takže to budem musieť nejako vyriešiť, alebo na opustenom parkovisku podpáliť...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no auto jezdilo bez sebemenšího problému, na pět metrů nešel ani slyšet jak předl, spotřeba do 6,7l, do práce 10km benzin jen nitro+ u normálu podtrhával- vyměnili mi lambdu ale bez změn, olej po 7500 km a byl bez zabarvení, dával jsem ho pryč s nájezdem 31 tis. Ale měl jsem už nový motor euro6 má totožný jen blok jinak vše jiné (hlava čerpadlo vstřiky chlazení rozv.mazání). Nemůžu říct nic špatného... bohužel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...