Jump to content
  • Aktuální cíle darů

407sw-nove,peugeot serv. bezradny


stanocz

Recommended Posts

PEUGEOT 407SW- auto je uplne nove,kupene pred tyzdnom v peugeot Liberecky kraj((898 Km)a problem je v tom ,ze auto taha do pravej strany pri malej ale aj velkej rychlosti,pri pridavani plynu ale aj pri volnobehu,proste stale.V servise som uz bol 3x ,geometria prednej a aj zadnej napravy je nastavena a skontrolovana,vsetky capy,napravy,riadenie,servo,tahla a pod su v poriadku,kolesa vyvazene a popremiestnovane z predu dozadu,pneumatiky tiez,proste snad vsetko co mohli ,tak nastavili a skontrolovali.Su uz bezradni a ja tiez.Stale to taha do prava.Ak viete niekto poradit co s tym,budem rad.Pripominam,ze je to uplne nove auto a do ziadnej jamy som s nim nevbehol

vopred dik

stano

Link to comment
Share on other sites

A co brzdy? Má to ESP a to druhé (proti protáčení a proti smykům) ASR? To zn. že když auto stojí tak nic není poznat, ale jak jede tak přibržďuje. Teplota brzdových disků a kol - snad můžeš kontrolovat přes otvory hned po zastavení.

[upravil dne 17.9.05 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

No, kdyby to nebylo nové auto, tak bych to typnul na ty brzdy. Mě se dokonce stalo, že jsem si stěžoval na to, že auto netáhne a bylo to zadní paknou brzdy, kam se dostal bordel a po sešlápnutí brzdy se pakna sekla a nepustila brzdový kotouč a to mělo za následek, že jsem permanentně přibržďoval zadním kolem a auto se taky chovalo divně a nejelo. To ale předpokládám, že v servisu kontrolovali, jestli se Ti tam nedostal nějaký bordel brzdy fungují jak mají.

Link to comment
Share on other sites

No brzdy a ESP už tady bylo, ale problem může být i mechanický, mě to dělalo trochu taky, geometrie, brzdy, kola a gumy byly v poho, nikdo nevěděl čím to je, až jsem si všiml, že to táhnutí ke straně ovlivňuje výškové nastavení volantu :aut , tak jsem promazal klouby na řízení a vše bylo OK.

Rada :

Zkontroluj tyč řízení, promazanost kloubů a ložisek a posilovač (může to dělat i zavzdušněný nebo poškozený posilovač řízení), taky zkontroluj jestli jsou pružiny a tlumiče v pořádku a stejné (jedna jiná pružina ti udělá z auta tříkolku a táhne to ke straně)

Link to comment
Share on other sites

u sveho P806 jsem to ladil pul roku, napred jsem to vyladil doma, pak jsem s tim jezdil a porad to tahlo k jedne strane. Tak jsem nakonec svolil ke geometrii, tam nahodili ty jejich lasry nebo co to je a vysledek byl ze je to v norme, a ze se s tim neda nic delat. Nakopal bych takovym umelcum do pr...Vyjedou jim cisla areknou ze je to v norme. Tak jsem to pak ladil dal, zkousel jsem soubeh k sobe, od sebe, meril jsem sklony, stale to nebylo ono. Pak mi to vzal svagr do prace na diagnostiku(mechanik u forda), pohral si s tim a od te doby je to perfektni. Bylo to sklonem leveho predniho kola. Ale to nastaveni musel udelat absolutne presne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...