Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Saxo VTS


Jacobsoon

Recommended Posts

musíš napsat že máš Pug 106 S16 od tunera s krycím jménem Citroen.

v mém okolí se pohybuje člověk co má Saxa jako zálibu a zdroj financí.

v překladu: mám kámoše co je do Sax blázen. zatím věděl všechno.

[upravil dne 6/3/14 22:06 od Chip]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsem diky za reakci mam motor 1.4 rv2001 auto mam tři dny takže zatím jen detaily:

1. Jak se nastavuji hodiny ?

2. V Jake je ideální poloze ukazatel teploty? Nejsou tam cisla. .

3. Problem s větrákem topeni sem zatím vyřešil odpojením, když sem vyndal pojistku přestalo jit servo. .(větrák se zasekl na stupni 3 a jde jen zesílit na 4)

4. Jaké saxana snese kola? V TP mam zapsáno 185/55 R 15, rad bych 195/50 R15, kam az muzu zajit s ET?

5. Na kterém miste vycvaknout světlo v kabině? Nerad bych to zlomil, nebo opizlal. Nesviti takže snad žárovka..

6. Oplastovani kolem vtska je moc hezky, no předchozí majitel to na některých místech přidělal na hulváta sroubama :-( na některých místech se to odchlipa zejména listy na dveřích, cim to přidělat, přilepit ? Asi to bude chtit celé sundat . .

to je zatím vše, všem moc diky za reakci a zkusím registraci na saxo clubu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K větráku . Teď jsem opravoval předřadný odpor na 306 1.6 . Ventilátor buď nefoukal a nebo foukal ale jen na max ( na 4 ku ) špatná tepelná pojistka v předřadném odporu byla vyměněna za novou . Oprava cca 20 korun i s utěsněním aby nenatekla voda dovnitř :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Zmáčkneš a podržíš tlačítko, začnou blikat hodiny-nastavíš, chvilku počkáš začnou blikat minuty-nastavíš a necháš bejt ono se to uloží

2. Většinou se pohybuje kus nad tou čárkou v polovině ale při zátěži může vylézt až k červenýmu. Dokud není v červeném tak bych se neznepokojoval.

3. Buď je to spínačem nebo odešli tranzistory v ovládání od klimatizace.

4. Tohle vyzkoušeno nemám ale bude to individuální podle kol a podvozku, vzádu to snese dost.

5. Zabrat po kratší straně opatrně šroubovákem, povytahnout a pak už vyndat ruku.

6. Nejlépe sundat, zajít do Citroenu nakoupit cvočky a pak to přidělat tak jak to má bejt.

Zkoušel sem registraci na saxo club a mě to normálně funguje tak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak sem to udělal a nic.. Svítily všechny kontrolky, začnou blikat akorat ujeté km a ty se po tribliknuti vynulujou, ale hodiny nic :-( jinak dnes sem zjistil olej v chladici kapalině takže predpokladam ze mě nemine tesneni pod hlavou... No dam to do servisu at to komplet prohlídnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stáhni si manuál jak na to a návod si přečti možná si moje vysvětlení špatně pochopil ale líp to popsat neumím :D

http://czechmanuals.com/uzivatelska-prirucka-navod-k-obsluze/CITROEN/SAXO-_2

olej v chladiči je u těhle motorů po 100tis km klasika. Není to akutní závada, já sem stim jezdil více než rok.

[upravil dne 7/3/14 18:49 od peter23p]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak sem to udělal a nic.. Svítily všechny kontrolky, začnou blikat akorat ujeté km a ty se po tribliknuti vynulujou, ale hodiny nic :-(
Teď sem si uvědomil, ty mačkáš tlačítko vedle displeje na kilometry ale hodiny se nelogicky seřizují tím tlačítkem na druhé straně u otáčkoměru.

[upravil dne 8/3/14 19:33 od peter23p]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...