Jacobsoon Odesláno 6. březen 2014 Sdílet Odesláno 6. březen 2014 Ahoj, pred par dny sem si poridil citroen saxo vts a chci se zeptat zda li je tu nekdo kdo ho ma nebo mel? Mel bych nekolik otazek a dotazu . .diky [upravil dne 6/3/14 18:41 od Jacobsoon] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 6. březen 2014 Sdílet Odesláno 6. březen 2014 Nespletl sis forum? :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 6. březen 2014 Sdílet Odesláno 6. březen 2014 zaregistruj se a dotazy směruj sem http://www.saxoclub.net/ jinak já ti klidně odpovím, měl sem ho taky a kamarád ho má pořád a troufnu si říct že o tom autě po těch letech vím snad všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 6. březen 2014 Sdílet Odesláno 6. březen 2014 musíš napsat že máš Pug 106 S16 od tunera s krycím jménem Citroen. v mém okolí se pohybuje člověk co má Saxa jako zálibu a zdroj financí. v překladu: mám kámoše co je do Sax blázen. zatím věděl všechno. [upravil dne 6/3/14 22:06 od Chip] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 6. březen 2014 Sdílet Odesláno 6. březen 2014 mal som VTS .. co by si chcel vediet.. ale mal som len 1,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 6. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2014 Vsem diky za reakci mam motor 1.4 rv2001 auto mam tři dny takže zatím jen detaily: 1. Jak se nastavuji hodiny ? 2. V Jake je ideální poloze ukazatel teploty? Nejsou tam cisla. . 3. Problem s větrákem topeni sem zatím vyřešil odpojením, když sem vyndal pojistku přestalo jit servo. .(větrák se zasekl na stupni 3 a jde jen zesílit na 4) 4. Jaké saxana snese kola? V TP mam zapsáno 185/55 R 15, rad bych 195/50 R15, kam az muzu zajit s ET? 5. Na kterém miste vycvaknout světlo v kabině? Nerad bych to zlomil, nebo opizlal. Nesviti takže snad žárovka.. 6. Oplastovani kolem vtska je moc hezky, no předchozí majitel to na některých místech přidělal na hulváta sroubama :-( na některých místech se to odchlipa zejména listy na dveřích, cim to přidělat, přilepit ? Asi to bude chtit celé sundat . . to je zatím vše, všem moc diky za reakci a zkusím registraci na saxo clubu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 7. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2014 Jinak zkoušel sem citroen club forum a tam je to zabity , saxoclub.net se mi nedaří zaregistrovat ani prohlížet, píše mi to interní chybu . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venomcz Odesláno 7. březen 2014 Sdílet Odesláno 7. březen 2014 K větráku . Teď jsem opravoval předřadný odpor na 306 1.6 . Ventilátor buď nefoukal a nebo foukal ale jen na max ( na 4 ku ) špatná tepelná pojistka v předřadném odporu byla vyměněna za novou . Oprava cca 20 korun i s utěsněním aby nenatekla voda dovnitř :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 7. březen 2014 Sdílet Odesláno 7. březen 2014 1. Zmáčkneš a podržíš tlačítko, začnou blikat hodiny-nastavíš, chvilku počkáš začnou blikat minuty-nastavíš a necháš bejt ono se to uloží 2. Většinou se pohybuje kus nad tou čárkou v polovině ale při zátěži může vylézt až k červenýmu. Dokud není v červeném tak bych se neznepokojoval. 3. Buď je to spínačem nebo odešli tranzistory v ovládání od klimatizace. 4. Tohle vyzkoušeno nemám ale bude to individuální podle kol a podvozku, vzádu to snese dost. 5. Zabrat po kratší straně opatrně šroubovákem, povytahnout a pak už vyndat ruku. 6. Nejlépe sundat, zajít do Citroenu nakoupit cvočky a pak to přidělat tak jak to má bejt. Zkoušel sem registraci na saxo club a mě to normálně funguje tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 7. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2014 Teplota se mi pohybuje kousek pod půlkou, občas vyleze na půlku.. Na ty hodiny nemuzu přijít, zkousel sem už několik variant mačkání a pridrzeni, jedine co se mi povedlo je vynulovat km. . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 7. březen 2014 Sdílet Odesláno 7. březen 2014 musíš u toho mít zaplé zapalovaní ale nestartovat. Zmáčknout a pár sekund držet a pak to musí začít blikat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 7. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2014 Presne tak sem to udělal a nic.. Svítily všechny kontrolky, začnou blikat akorat ujeté km a ty se po tribliknuti vynulujou, ale hodiny nic :-( jinak dnes sem zjistil olej v chladici kapalině takže predpokladam ze mě nemine tesneni pod hlavou... No dam to do servisu at to komplet prohlídnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 7. březen 2014 Sdílet Odesláno 7. březen 2014 stáhni si manuál jak na to a návod si přečti možná si moje vysvětlení špatně pochopil ale líp to popsat neumím http://czechmanuals.com/uzivatelska-prirucka-navod-k-obsluze/CITROEN/SAXO-_2 olej v chladiči je u těhle motorů po 100tis km klasika. Není to akutní závada, já sem stim jezdil více než rok. [upravil dne 7/3/14 18:49 od peter23p] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 8. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2014 Ten olej v chladici by mě štval, raději to tesneni nechám udělat, driv nebo později bych to musel udělat. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 8. březen 2014 Sdílet Odesláno 8. březen 2014 Presne tak sem to udělal a nic.. Svítily všechny kontrolky, začnou blikat akorat ujeté km a ty se po tribliknuti vynulujou, ale hodiny nic :-( Teď sem si uvědomil, ty mačkáš tlačítko vedle displeje na kilometry ale hodiny se nelogicky seřizují tím tlačítkem na druhé straně u otáčkoměru. [upravil dne 8/3/14 19:33 od peter23p] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 8. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2014 Aha no to sem taky zkousel ale tím se ovládá míra podsvícení budíků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 8. březen 2014 Sdílet Odesláno 8. březen 2014 když máš nenastartováno, zhasnuto a zapnuté zapalovaní tak se ovládají hodiny. Je to holt trochu složitější. [upravil dne 8/3/14 22:27 od peter23p] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plisnakcz Odesláno 9. březen 2014 Sdílet Odesláno 9. březen 2014 cau když už VTS tak 16v jinak to nema cenu nejakou 1.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 10. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2014 Mam to jako druhe civilní auto do práce . . Myslim ze tohle stačí ;-) ale věřím ze s 1.6 16v je větší sranda :-) jinak hodiny nastaveny parada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plisnakcz Odesláno 10. březen 2014 Sdílet Odesláno 10. březen 2014 Vsak vpoho ale kabro mas pekny taky nekdy me štve že sem ho prodal ... :/jojo ze 16v je sranda tomu veř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.