Kótňa Odesláno 15. únor 2014 Sdílet Odesláno 15. únor 2014 Ahoj peugeoťáci, mám 306 HDI r.v. 99 a již dlší dobu mě trápí to, že když ručička palivoměru klesne po čtvrt nádrže a ještě ani nesvítí rezerva, tak při průjezdu táhlou pravotočivou zatáčkou z ničeho nic motor zdechne. Stane se tak i když třeba najedu pravou strnou na obrubník a nechám motor běžet, tak za cvilku zdechne. Vše se děje jen při výše uvedeném stavu nafty v nádrži. Nevím zda je chyba v čerpadle nebo v plováku. Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holland Odesláno 15. únor 2014 Sdílet Odesláno 15. únor 2014 Já si myslím,že Ti ukazuje špatně palivoměr a máš při náklonu málo paliva které čerpadlo pak nemá kde nasát:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKS Odesláno 9. březen 2014 Sdílet Odesláno 9. březen 2014 Něco podobnýho se stalo před delší dobou teď už na mým autě, čerpadlo dostalo pravděpodobně ránu nějakým odskočeným šutrákem a bylo po něm. já bych to viděl na rozbitý čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alezio Odesláno 27. listopad 2017 Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 Ahoj, tak tohle je přesně můj případ. 2.0 Hdi r.v. 2000. Zajímalo by mě jak to dopadlo. Bylo to skutečně čerpadlem? V nádrži bylo jeste cca 12 litrů, dotankoval jsem do plna 48 litrů (60 l nádrž). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.