Pajiss Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Zdravím, potřeboval bych poradit s origo rádiem (peugeot 406 hdi) Rádio sem odzkoušel na jiném autě a funguje. Jiné rádio v Peugeotu taky nejde a pojistky sem všechny zkontroloval. Jak pod palubovkou i v motorový části. Pojistka na rádiu taky dobrá. Nevím, jestli není někde ještě nějaká pojistka. 4 letý chlapeček naházel do rádia mince a od té doby to nejde. Mohl by mi prosím někdo poradit ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Najdi si schema ISO konektoru, je tady i na googlu mockrát. Popadni voltmetr a kontroluj napájení v konektoru proti kostře. Můžeš pak ohmmetrem propísknout i repráky. Ty mince vytáhni, a buďto rádio funguje, anebo ne - pak teda oprava, což by byla babračka. Ale ty píšeš, že v jiném autě rádio hraje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajiss Odesláno 12. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Rozdělal sem půlku palubky a nenašel sem iso konektor. Kde by mohl být ? Jinak mi přijde, že tam jsou rovnou euro štekry. Žádný přepojení sem tam nenašel. Peugeot 2.0 HDI 1996 [upravil dne 12/2/14 12:16 od Pajiss] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Tak euro štekry pravíš? To bude totéž, co píšu já jako ISO. A napětí na nich je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Jestli se nepletu tak HDI se dělala až v roce 1999. Ten ISO konektor je za rádiem v tunelu.Musel se odpojit při vyndávání rádia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Asi tě bude zajímat Blok \"A\", který je napájecí a blok \"B\", který je pro reproduktory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 406 asi FAKRA jeste nebude mit ze ?? :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajiss Odesláno 12. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Napětí na nich je. Ale ne 12V. Je tam 6V až 8V. a v druhém štekru nic. Asi repráky. Jinak za rádiem není žádnej konektor. Vede od spoda kabeláž a rovnou rozvedena na euro štekry. [upravil dne 12/2/14 15:58 od Pajiss] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 co je to eurostekry ???? ja znam (na googlu nalezeno ze to je vlastne ISO jen nekdo nevi jak se to spravne jemnuje) jen FAKRA nebo ISO pokud bylo mereno spravne tak bude problem na ceste pojistka > konektor [upravil dne 12/2/14 17:20 od Havlicek.Lukas] [upravil dne 12/2/14 17:21 od Havlicek.Lukas] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajiss Odesláno 12. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2014 ISO No asi mě čeká najít někde na cestě šluslej kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pethrd2312 Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 heled,hlavne oco jde...pokad si to dobre pamatuju,tak pokad na ISO konektoru nameris neco v rozmezí 6v az 8v znamena to,ze ti to nekde probíjí do kostry..na to bych si dal pozor.... me osobne by todle stalo i za to,sundat palubku a jit drat po dratu - abych se vyhnul nestestí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajiss Odesláno 13. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2014 No tak to jste mě nepotěšil, ale asi to budu muset udělat. Dík moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pethrd2312 Odesláno 13. únor 2014 Sdílet Odesláno 13. únor 2014 Ja samozrejme nechci,abys delal nejakou zbytecnou praci,nebo neco na víc - ale opravdu pokad je radio na 100% OK - jelikoz v jinem aute funguju a poze ve tvem vozidle nefunguje - a namerils hodnoty na ISO konektoru,ktere jasne nedavají 12V+ tak jednoznacne zmer jako první kolik stavy mas na pojistce ktera ti samozrejme oddeluje fazi,kostru si hod na nejaky sroub a zmer to,kolik mas na pojistce - pokad na pojistce bude jasnych 12V+,znamena to,ze az k pojistce to je v poradku a muzes se soustredit na cetu od pojistky k radiu - ale jak pisu,muze to byt blbost,muze to byt propaleny kabel..vím,ze se jedna o rekneme banalní opravu - kde by asi opravdu bylo lepsí palubku hodit ven,ale urcite lepsí,nez jednoho dne pijít k autu a koukat jak blazen,ze ti to tam cele vyhorelo ... (to je ta nejhorsí varianta - ale strasit te nechci) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajiss Odesláno 13. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2014 Měl tady už někdo sundanou palubovku ? Mě jde o to, jestli si mám na něco dávat pozor a tak. Přeci jen sem autoklempíř a ne autoelektrikář. Nejspíš to nechám na pozdější dobu. Teď mám víc práce. (kovářova kobyla chodívá bosa) Navíc to rádio je propojený s displejem a ovladačem pod volantem, tak jestli ještě není někde tam něco. To zjistím jak ? [upravil dne 13/2/14 10:25 od Pajiss] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pethrd2312 Odesláno 13. únor 2014 Sdílet Odesláno 13. únor 2014 Ja mel sundanou palubku u 407mi ... nejsem elektrikat,ani klempyr,ani mechanik - ale da se to vse za jeden den v pohode udelat a samozrejme poskladat z5....Nicmene popros tady kluky na klubu - urcite ma nekdo navod ja to udelat krok za krokem. ja ho bohuzel nemam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. únor 2014 Sdílet Odesláno 13. únor 2014 Chceš sundat palubovku kvůli tomu, že nehraje rádio? Pokud by tam bylo 6 až 8 V kvůli zkratu, tak už by to bylo zahořelo nebo smrdělo. Takže se vlastně jedná konkretně o 3 piny: 4. +12V trvale 7. +12 V klíčkem 8. kostra (ano i ta může být utržená) Takže změř uvedené piny proti kostře, kterou najdeš někde na karoserii, i ten pin 8. (kostru). A změř to jednak s připojeným rádiem, a jednak s odpojeným rádiem z konektorů. Je fakt, že radit o takové činnosti v elektrice není snadné, je to jako popisovat cestu Prahou poslepu. Fakticky se ta měření odvíjejí logicky od předchozích výsledků. A krom toho, mám už tady z fóra zkušenost, že kdo není elektrikář, tak stejně po týdnu marných pokusů zajede k elektrikáři. [upravil dne 13.2.2014 18:17 od P607Olda] [upravil dne 13.2.2014 19:07 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. únor 2014 Sdílet Odesláno 13. únor 2014 Doufám, že se bavíme o závadách v napájení. Anebo je možné, že jsou odpojené reproduktory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajiss Odesláno 13. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2014 Každopádně když nic nenajdu, tak s tím někam zajedu. I kdyby repro nešlo, tak se rádio ukáže na dipleji a nebo by si to rádio alespoň vzalo CD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pethrd2312 Odesláno 14. únor 2014 Sdílet Odesláno 14. únor 2014 promer a dej vedet ,-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chudar Odesláno 16. leden 2019 Sdílet Odesláno 16. leden 2019 Ahojte, nechtel jsem vytvaret stejne tema s podobnym problemem. Radio se vubec nezapne. Zvlastni je, ze v iso konektoru kde ma byt 12v je po otoceni klicku je 12v stale, v konektoru kde ma byt stale 12v je take 12v...cekal bych ale, ze pokus jde v obou konektorech 12v, radio se po zacvaknuti isa spusti i bez otoceni klicku, nevite kde muze byt problem? Pojistka f24 je v poradku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.