Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

novy vs. stary model


michal 206

Recommended Posts

mate nekdo konkretni zkusenost?

o tom, co vsechno je nove a jine se da docist leckde, ale chybi mi srovnani.

jel jsem v obou autech, ale ne dlouhodobe a tak ty rozdily moc nevnimam

co vim, tak lide se starsi 2,2 hdi si stezovali na nizky vykon, ted s novymi 2,7v6 hdi jsou spokojeni

a take se pry vyrazne zlepsily jizdni vlastnosti u noveho modelu...

pokud vite vic, a hlavne mate neco v obou atech najeto, podelte se prosim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto 110 t (auto celkem 182 t). ve starém modelu r.v. 2000. Motor je opravdu slabší, hlavně v nízkých otáčkách (taky auto má i se mnou 1720 kg:myslim). Ale jezdí dobře a při podřazení i dobře předjíždí.

Měl jsem tvrdou zadní nápravu a uskakovala do strany na ledě a dírách, řešil jsem to seřízením na rozbíhavost 0,9 mm na každé straně (tuning:D). Teď je pěkně měkká, neuskakuje a sjíždí dobře. Předek je pořád tvrdší, než bych čekal, ale neřeším to. Použitím nízkoprofilových kol (tuším 225/50R17) je auto zbytečně tvrdé, pohodlnější jsou vyšší 16-ky.

Spotřeba dlouhodobě podle počítače 5,9, skutečnost na pumpě o 0,1 až 0,2 nižší.

[upravil dne 9.9.05 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje dobré zkušenosti s FAP viz , teď jsem dolil aditivum (Eolis?) a jede se dál.

Dobré auto, doporučuji, bývají v dobrém stavu a 120 t je nové auto. Při používání na delší trasy myslím těch 450 t vydrží (měli jsme dvě 605, jedna v 450 t šla na vrakáč (byla zatopená po povodních, ale motor byl ještě OK) a jedna byla prodána v 300 t dobrá)

Mám dvě sady kol, 16 zimní, takže to měním.

Problémy nejsou, byly tam závady hned po koupi na obou předních stahovačkách oken, jedna v záruce a jedna těsně po, 6000 Kč - mám doma ten pokažený mechanismus.

Mám tam žlutou kůži a vypadá to dobře.

[upravil dne 10.9.05 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: Petr605

No nevim, takhle levnou 607 jsem ještě neviděl. Ale pokud by to byla pravda, tak bych šel radši do ní.

Peugeot 607, r. v. 2001, 3.0i., V6. Nový v ČR. 1. majitel, jasný původ, naj. 221.000km vč. servisní knížky, max. výbava Pack vč. Tiptroniku, xenonů, šedá tmavá kůže, mimo navigace. Šedá metalíza, nové letní pneu vč. zimní sady. Cena 249.000 Kč.

To bylo v annonci - dají se sehnat za podobný peníze, nebo i levněji (trošku bouchlý), ale problém je, že za takovouhle cenu to jsou vždy 3.0 (nechtěl bych ju živit) a P607Olda bude mít asi ropáka soudě podle tý spotřeby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Asi bude konzumovat tolik co 605 3V6 automat, tedy opravdu kolem těch 12 l. Ale jak píšeš jinde, že s Xantií moc nenajezdíš, tak na spotřebě moc nezáleží. Udělej si radost, a kup si takové auto, ve kterém se budeš dobře cítit. 607 je z takových, za kterými se každý ohlídne - taky že jich není moc.

Je to reprezentační auto.

Ještě jednou opakuji, že 3V6 v automatu je těžko prodejná, takže jsi velmi vzácný kupující! Cena by neměla být vysoká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Takže dle skutečnosti, spotřeba po městě do 13l, a to je ok. Netušíš Oldo, jestli půjdou na 607 (2005) 16kové disky (přes přední brzdiče), jsou stejné jako na starším modelu? Díky za případnou zprávu. Ota

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ota

Takže dle skutečnosti, spotřeba po městě do 13l, a to je ok. Netušíš Oldo, jestli půjdou na 607 (2005) 16kové disky (přes přední brzdiče), jsou stejné jako na starším modelu? Díky za případnou zprávu. Ota

Bohužel nevím. Na moji vejdou.

[upravil dne 25.4.06 P607Olda.]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Původně zaslal: anawarr

Původně zaslal: P607Olda

Mám najeto 110 t (auto celkem 182 t). ve starém modelu r.v. 2000. Motor je opravdu slabší, hlavně v nízkých otáčkách (taky auto má i se mnou 1720 kg:myslim). Ale jezdí dobře a při podřazení i dobře předjíždí.

Měl jsem tvrdou zadní nápravu a uskakovala do strany na ledě a dírách, řešil jsem to seřízením na rozbíhavost 0,9 mm na každé straně (tuning:D). Teď je pěkně měkká, neuskakuje a sjíždí dobře. Předek je pořád tvrdší, než bych čekal, ale neřeším to. Použitím nízkoprofilových kol (tuším 225/50R17) je auto zbytečně tvrdé, pohodlnější jsou vyšší 16-ky.

Spotřeba dlouhodobě podle počítače 5,9, skutečnost na pumpě o 0,1 až 0,2 nižší.

[upravil dne 9.9.05 P607Olda]

při koupi tam bylo obuto 225/55/17 a auto jede dobře, pohlcuje neroznosti, ale né na úkor razantnějšího projíždění zatáčkami.

Tak mě tam ty 16ky nepůjdou údajně kvůli předním brzdičům.

Kdo máte starší model V6, vejdou se 16ky hliníkové?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...