michal 206 Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 mate nekdo konkretni zkusenost? o tom, co vsechno je nove a jine se da docist leckde, ale chybi mi srovnani. jel jsem v obou autech, ale ne dlouhodobe a tak ty rozdily moc nevnimam co vim, tak lide se starsi 2,2 hdi si stezovali na nizky vykon, ted s novymi 2,7v6 hdi jsou spokojeni a take se pry vyrazne zlepsily jizdni vlastnosti u noveho modelu... pokud vite vic, a hlavne mate neco v obou atech najeto, podelte se prosim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Mám najeto 110 t (auto celkem 182 t). ve starém modelu r.v. 2000. Motor je opravdu slabší, hlavně v nízkých otáčkách (taky auto má i se mnou 1720 kg:myslim). Ale jezdí dobře a při podřazení i dobře předjíždí. Měl jsem tvrdou zadní nápravu a uskakovala do strany na ledě a dírách, řešil jsem to seřízením na rozbíhavost 0,9 mm na každé straně (tuning:D). Teď je pěkně měkká, neuskakuje a sjíždí dobře. Předek je pořád tvrdší, než bych čekal, ale neřeším to. Použitím nízkoprofilových kol (tuším 225/50R17) je auto zbytečně tvrdé, pohodlnější jsou vyšší 16-ky. Spotřeba dlouhodobě podle počítače 5,9, skutečnost na pumpě o 0,1 až 0,2 nižší. [upravil dne 9.9.05 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal 206 Posted September 9, 2005 Author Share Posted September 9, 2005 takze po jednoduchem zasahu (geometrie) a downgradu kol na 16\" pohoda... to rad slysim. diky. a jake tam mas fap? jsou pri takovem poctu km nejake problemy? tahle auta se pordavaji i s temer tri sty tisici km.... coz jsem necekal... pak je ojetinka se stodvaceti pomerne mlada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Moje dobré zkušenosti s FAP viz , teď jsem dolil aditivum (Eolis?) a jede se dál. Dobré auto, doporučuji, bývají v dobrém stavu a 120 t je nové auto. Při používání na delší trasy myslím těch 450 t vydrží (měli jsme dvě 605, jedna v 450 t šla na vrakáč (byla zatopená po povodních, ale motor byl ještě OK) a jedna byla prodána v 300 t dobrá) Mám dvě sady kol, 16 zimní, takže to měním. Problémy nejsou, byly tam závady hned po koupi na obou předních stahovačkách oken, jedna v záruce a jedna těsně po, 6000 Kč - mám doma ten pokažený mechanismus. Mám tam žlutou kůži a vypadá to dobře. [upravil dne 10.9.05 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr605 Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Já chci taky... Chci měnit a asi pudu do A6 novější model (4B), r.v. tak 98, 99 - z finančních důvodů. 607 za tyhle peníze asi ještě neseženu. Ale líbí se mi víc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 No to ja nevim zda nebude levnejsi ta 607 nez ta A6 ? Videl jsem 607 uz i za 220tis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr605 Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 No nevim, takhle levnou 607 jsem ještě neviděl. Ale pokud by to byla pravda, tak bych šel radši do ní. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Původně zaslal: Petr605 No nevim, takhle levnou 607 jsem ještě neviděl. Ale pokud by to byla pravda, tak bych šel radši do ní. Peugeot 607, r. v. 2001, 3.0i., V6. Nový v ČR. 1. majitel, jasný původ, naj. 221.000km vč. servisní knížky, max. výbava Pack vč. Tiptroniku, xenonů, šedá tmavá kůže, mimo navigace. Šedá metalíza, nové letní pneu vč. zimní sady. Cena 249.000 Kč. To bylo v annonci - dají se sehnat za podobný peníze, nebo i levněji (trošku bouchlý), ale problém je, že za takovouhle cenu to jsou vždy 3.0 (nechtěl bych ju živit) a P607Olda bude mít asi ropáka soudě podle tý spotřeby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Tahle už by za to stála... jestli tam neni nejakej problem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pechy Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Vim, že známej nedavno koupil 607, 2.2 HDI, za 190 000,. nic s ni nebylo, pouze znacka ze ji prodává kvůli rodinným důvodům.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr605 Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Mně by třílitr nevadil - mám to na delší trasy a extrémě moc toho taky nenajezdím - těch 10 až 12 tisíc ročně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Petr605: tak jestli máš těch 249tis, tak si to najdi v annonci - myslim, že to bude ještě aktuální - ten inzerát byl zadanej někdy kolem 15.09.05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr605 Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Jo, jo, našel jsem to. Ale koupě bude aktuální až příští rok na jaře, zatím musím dát pořádně do kupy 605, abych ji prodal aspoň za trochu slušný peníze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ota Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Víte někdo kolik ta V6ka tedy konzumuje? Viděl bych to i s tak velkou károu jako je 607 do 12l po městě (možná i v automatu) a to by nebylo zas tak špatný. Máte někdo osobní zkušnosti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Asi bude konzumovat tolik co 605 3V6 automat, tedy opravdu kolem těch 12 l. Ale jak píšeš jinde, že s Xantií moc nenajezdíš, tak na spotřebě moc nezáleží. Udělej si radost, a kup si takové auto, ve kterém se budeš dobře cítit. 607 je z takových, za kterými se každý ohlídne - taky že jich není moc. Je to reprezentační auto. Ještě jednou opakuji, že 3V6 v automatu je těžko prodejná, takže jsi velmi vzácný kupující! Cena by neměla být vysoká. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ota Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Takže dle skutečnosti, spotřeba po městě do 13l, a to je ok. Netušíš Oldo, jestli půjdou na 607 (2005) 16kové disky (přes přední brzdiče), jsou stejné jako na starším modelu? Díky za případnou zprávu. Ota Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda. Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Původně zaslal: Ota Takže dle skutečnosti, spotřeba po městě do 13l, a to je ok. Netušíš Oldo, jestli půjdou na 607 (2005) 16kové disky (přes přední brzdiče), jsou stejné jako na starším modelu? Díky za případnou zprávu. Ota Bohužel nevím. Na moji vejdou. [upravil dne 25.4.06 P607Olda.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ota Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Nevím, jestli V6ka nemá náhodou jiné přední brzdiče. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ota Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Zkusím zastoupení nebo dealera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ota Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Původně zaslal: anawarr Původně zaslal: P607Olda Mám najeto 110 t (auto celkem 182 t). ve starém modelu r.v. 2000. Motor je opravdu slabší, hlavně v nízkých otáčkách (taky auto má i se mnou 1720 kg:myslim). Ale jezdí dobře a při podřazení i dobře předjíždí. Měl jsem tvrdou zadní nápravu a uskakovala do strany na ledě a dírách, řešil jsem to seřízením na rozbíhavost 0,9 mm na každé straně (tuning:D). Teď je pěkně měkká, neuskakuje a sjíždí dobře. Předek je pořád tvrdší, než bych čekal, ale neřeším to. Použitím nízkoprofilových kol (tuším 225/50R17) je auto zbytečně tvrdé, pohodlnější jsou vyšší 16-ky. Spotřeba dlouhodobě podle počítače 5,9, skutečnost na pumpě o 0,1 až 0,2 nižší. [upravil dne 9.9.05 P607Olda] při koupi tam bylo obuto 225/55/17 a auto jede dobře, pohlcuje neroznosti, ale né na úkor razantnějšího projíždění zatáčkami. Tak mě tam ty 16ky nepůjdou údajně kvůli předním brzdičům. Kdo máte starší model V6, vejdou se 16ky hliníkové? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.