pichy Odesláno 8. září 2005 Sdílet Odesláno 8. září 2005 zdravím! mám velký problém. koupil jsem před nedávnem peugeota 205, r.v. 87. mírně mi ukapvává z motoru, ale je tu problém s přetěsněním. jedná se o nějaký starý typ motoru, který je spojen s převodovkou a ještě usazený "naležato", takže by se musel vytáhnout. sada těsnění a další materiál by stál údajně 10tis. zajímalo by mě, jestli tu není nějaká dobrá duše, která by třeba nevěděla o nějakém volném motoru tohoto typu, páč vyměnit to celé by vyšlo mnohem levněji. a ještě jedna zoufalá varianta mě napadla. netuší někdo, jestli by se do té káry dal nacpat "klasický" motor z 205? díky moc všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Původně zaslal: pichy zdravím! mám velký problém. koupil jsem před nedávnem peugeota 205, r.v. 87. mírně mi ukapvává z motoru, ale je tu problém s přetěsněním. jedná se o nějaký starý typ motoru, který je spojen s převodovkou a ještě usazený \"naležato\", takže by se musel vytáhnout. sada těsnění a další materiál by stál údajně 10tis. zajímalo by mě, jestli tu není nějaká dobrá duše, která by třeba nevěděla o nějakém volném motoru tohoto typu, páč vyměnit to celé by vyšlo mnohem levněji. a ještě jedna zoufalá varianta mě napadla. netuší někdo, jestli by se do té káry dal nacpat \"klasický\" motor z 205? díky moc všem Co je u tebe \"starý typ motoru\" a \"\"klasický\" motor z 205\"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 To asi myslíš monoblok myslím že to je 1.1 a klasickým motorem myslíš ten kde je převodovka oddělitelná od motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 je to monoblok a jak říká driver,ale může to bejt i 1,4ka ale to je jedno,podstatný je že kdyby si to předělávál,tak se prej musí předělat i jeden držák,horší spíš bude natahat elektriku atd....moje rada zní,pořid si auto na přestavbu,který se pohybuje u nás od 8 do 20tis podle stavu atd,převař číslo,protože ofiko přestavba by asi nebyla možná a bude to bez problému a budeš mít pozink kastli a spoustu jinejch věcí tohle rozeber na díly,něco prodej a něco si nech a bude.Výde to určitě výhodnějc:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 No teda to převaření čísla je dost o hubu, ale pokud bude šikovnej se svářečkou, tak by to mohlo bejt v poho. Tahání elektriky k motoru je docela velkej om.d, sám jsem tahal novou el. ve VW GolfuII 1.3MPi a myslel jsem, že se z toho zvencnu. Karbec tolik tý elektriky naštěstí nemá, ale i tak bych to dělat nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Původně zaslal: Dundee No teda to převaření čísla je dost o hubu, ale pokud bude šikovnej se svářečkou, tak by to mohlo bejt v poho. Tahání elektriky k motoru je docela velkej om.d, sám jsem tahal novou el. ve VW GolfuII 1.3MPi a myslel jsem, že se z toho zvencnu. Karbec tolik tý elektriky naštěstí nemá, ale i tak bych to dělat nechtěl. kámošoj to číslo převářel táta klempíř a je to uplně v poho,nbepoznal by jsi to,leda pod rengenem,jezdí s tím už nákej pátk a furt v poho i na STK,znám víc takovejch lidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pichy Odesláno 9. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2005 chlapi, já tomu nerozumím. je to první moje kára, předtím jsem jezdil jen na kole. pokud vím, mělo by jít o benzínový motor o objemu 1,2. mám takové tušení, že někde v servisu mi řekli, že jde o starý typ motoru, jaký se používal u dacii a talbotu, prostě že převodovka je součástí motoru, tzn. že mají jednu olejovou náplň. každopádně to auto si chci nechat, páč jsem si jej za měsíc ježdění zamiloval a hledám nějaké lepší řešení, než přetěsnění za 15tis. stále přemýšlím, jestli by se tam dal hodit obyč motor z 205. ví už tady někdo, o čem mluvím? nemá někdo nebo neslyšel někdo o podobném motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Odkud jsi? Zeptej se v okolí a zkus najít ještě několik jiných opravářů - garážových mistrů - podle mojí zkušenosti mohou být překvapivě dobří. Trvalo mi asi 10 let po revoluci, než jsem tady v okolí 20 km našel ty správné, důkladné a za nevelké peníze. Pokud chceš, rád Ti je doporučím. Při tak velké investici a úspoře stojí za to dojet i 150 km. Výměna motoru - měl by to být stejný typ (anebo jiný a přerazit označení to je blbé řešení). Anebo jezdit s kapajícím, dolívat a STK nějak projít. Z vrakáče nevíš jaký je - to je sázka tak o těch 15 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pichy Odesláno 9. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2005 P607Olda: (nevím, jak se vkládají ty citace) jsem z rožnova p.r., což samozřejmě není daleko. milerád bych navštívil tvé známé mechaniky, ale obávám se, že tohle není o lidech. 2 dílny nezávisle na sobě mi řekly, že to přetěsňovat nechtějí, páč ten motor je nutno vytáhnout. třetí týpek mi řekl, že to udělá, ale jen materiál mě bude stát přes deset tisíc! a kde je práce? jako nejschůdnější se mi jeví fakt výměna celého motoru, otázkou zůstává, kde takové a ještě k tomu funkční retro heblo seženu? pochopitelně se nebráním ani jiným způsobům řešení, ale musí to být rychle a levně (max 7tis). problém je v tom, že se v autech nevyznám, takže sám se v tom hrabat nemůžu .-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Vrakáč Bystrovany u Olomouce 606 750 353. Vedle je ještě Nedvězí ale nemám číslo. Teče to moc? Je pod tím každé ráno flek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Hanušovice pan Halfar 777 076 959, odvolej se na Filipa. Jinou radu nevím. Pracuje i v sobotu dopoledne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Tyhle motory mají označení XV,XW nebo XY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pichy Odesláno 10. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2005 díky moc. pochopitelně si to obvolám a uvidíme. doopravdy nasadím veškeré páky, abych ten motor někde našel. jinak ten motor neteče nijak dramaticky. přes noc mi to stojí na zahradě na trávě, takže nemůžu posoudit, kolik tam toho je, ale když ráno jedu do práce (cca 7km), tak to stojí na zámkové dlažbě od 05.30 do 14.30 a jedna ta dlaždička je umazaná. jsou káry, které jsou na tom mnohem hůř, ale tím se utěšovat nemůžu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 10. září 2005 Sdílet Odesláno 10. září 2005 Původně zaslal: P607Olda Vrakáč Bystrovany u Olomouce 606 750 353. Vedle je ještě Nedvězí ale nemám číslo. Teče to moc? Je pod tím každé ráno flek? Bystročice, ne Bystrovany Do Nedvězí je číslo na Peugeot 602 567 205 ( Moravský autoland ) na každou značku je tam jinej mobil. Jinak ...... autoland.wz.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 10. září 2005 Sdílet Odesláno 10. září 2005 Původně zaslal: pichy díky moc. pochopitelně si to obvolám a uvidíme. doopravdy nasadím veškeré páky, abych ten motor někde našel. jinak ten motor neteče nijak dramaticky. přes noc mi to stojí na zahradě na trávě, takže nemůžu posoudit, kolik tam toho je, ale když ráno jedu do práce (cca 7km), tak to stojí na zámkové dlažbě od 05.30 do 14.30 a jedna ta dlaždička je umazaná. jsou káry, které jsou na tom mnohem hůř, ale tím se utěšovat nemůžu. Citace se vkládají pomocí tlačítka quote. u každýho příspěvku je v rámečku vpravo nahoře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. září 2005 Sdílet Odesláno 10. září 2005 Máš pravdu Bystročice. Díky moc za číslo na Nedvězí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 10. září 2005 Sdílet Odesláno 10. září 2005 Jestli ti to jen tak kape, tak se na to vykasli je skoda penez to opravovat, das tam jiny motor narves do toho 8 tisic a potece ti to stejne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. září 2005 Sdílet Odesláno 11. září 2005 Původně zaslal: Emiš Jestli ti to jen tak kape, tak se na to vykasli je skoda penez to opravovat, das tam jiny motor narves do toho 8 tisic a potece ti to stejne... Taky si myslím, chvilku jezdi a pak to zkus rozprodat anebo do vrakáče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 11. září 2005 Sdílet Odesláno 11. září 2005 Původně zaslal: pichy chlapi, já tomu nerozumím. je to první moje kára, předtím jsem jezdil jen na kole. pokud vím, mělo by jít o benzínový motor o objemu 1,2. mám takové tušení, že někde v servisu mi řekli, že jde o starý typ motoru, jaký se používal u dacii a talbotu, prostě že převodovka je součástí motoru, tzn. že mají jednu olejovou náplň. každopádně to auto si chci nechat, páč jsem si jej za měsíc ježdění zamiloval a hledám nějaké lepší řešení, než přetěsnění za 15tis. stále přemýšlím, jestli by se tam dal hodit obyč motor z 205. ví už tady někdo, o čem mluvím? nemá někdo nebo neslyšel někdo o podobném motoru? zamiloval by sis i jiný auto,ale jak říkám bez upravy držáků tam ten motor nedostaneš.Jestli je to auto v dobrým stavu a motor už to má za sebou,tak si sežen jinej,ale stejnej ty...někdo tady prodával v inzerci okolo2-3tis.nebo si fakt kup jiný auto na přestavbu a nebo se na to vykašli a jen dolejvej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 13. září 2005 Sdílet Odesláno 13. září 2005 ja mam monoblok uz par let a olej me sakne taky ..... nijak dramaticky, ale obcas je pod tim kapka ....... uz mam utesnene snad vsecko ale furt to prosakuje kolem poloos pac po tech 300tis km to ma neco za sebou a ani kdyz sem dal nove simerinky tak to dlouho nevydrzi .... jinak si na monobloka nemuzu stezovat na vonobeh sice vydava ten prevod mezi motorem a prevodovkou (3 ozubene kola) takovej zvlastni zvuk , ale treba letos o prazdninach sem s tim byl ve skandinavii az na uplnem severu (800km za polarnim kruhem) a vsech 9800km zvladnul v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.