starter Odesláno 8. září 2005 Sdílet Odesláno 8. září 2005 nejsem momentálně u auta a rád bych před montáží zadních tlumičů měl patřičný vořech, děkuji P- 405 [upravil dne 8.9.05 starter] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 9. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2005 tlumiče jsem vyměnil a komfort jízdy proti hopsání se zlepšil o cca 20% to ta torzka stojí za pěkný ho*no, nemám vůbec radost:bojim jaká tam může bejt jiná příčina? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uulik Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Původně zaslal: starter tlumiče jsem vyměnil a komfort jízdy proti hopsání se zlepšil o cca 20% to ta torzka stojí za pěkný ho*no, nemám vůbec radost:bojim jaká tam může bejt jiná příčina? Příčina čeho?? Toho hopsání? [upravil dne 9.9.05 uulik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 9. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2005 ano, toho hopsání, všude píšou jak je 405 pohodlná, ale pérování v trabantu se mi zdá pomalu nastejno:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uulik Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Původně zaslal: starter ano, toho hopsání, všude píšou jak je 405 pohodlná, ale pérování v trabantu se mi zdá pomalu nastejno:myslim No já mám starou 405ku 15 let a pohoda,te? řešim prední ložika jinak zadek zatím původní a OK(najeto mam 150t??) Napiš víc o tom jak hopsá a nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 9. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2005 nápravu mám po repasi jen mě nějak nejde do hlavy proč to nemá podobný propérování jako auta s vinutými pružinami, prostě se zhoupnu na tažným a propéruje cca 3-4 cm, kdežto u fáva klidně na dorazy, třeba to je normální, já nevím:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uulik Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Acatt: když se torzkou pootočí v rozumných mezích, tak se nic nestane, jen se změní výška. Tuhost pérování i namáhání torzky zůstane stejné, navzdory všem pověrám a předsudkům Ale podotýkám, nesmí se to přehnat! Pokud se to přežene, bude tlumič narážet do dorazů, to zajedno, a za druhé se při velkém pootočení skutečně změní charakteristika pérování a namáhání torzky - ale jen proto, že se změní relativní délka ramene (průmět délky ramene na silnici, hodně zjednodušeně řečeno detailní vysvětlení by bylo na dlouhé lokte, na což nemám náladu, a nadto vyžaduje slušné znalosti mechaniky, či aspoň geometrie... ). Jinak, předpisem výrobce je dána poloha pro montáž (montážní rozměr - vzdálenost os děr tlumiče) torzky ve volném stavu. Od této polohy lze bez jakýchkoliv potíží přesadit torzku o jeden zub na obě strany - tj. snížení či zvýšení cca o 3cm. Víc jak o dva zuby bych to nedělal. Napsal oddie. Dej hledání:náprava,torzní tyč atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 9. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2005 díky moc:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uulik Odesláno 9. září 2005 Sdílet Odesláno 9. září 2005 Původně zaslal: starter díky moc:papa Ještě jedna citace....u torzních tyčí (205, 305, 306, 309, 405) se dá výška zadku trochu upravit přesazením torzní tyče na tisícihranu - v určitých mezích. Podotýkám, že se tím nezmění tuhost pérování - ta je z principu funkce torzní tyče dána jejím průmerem, délkou a torzní tuhostí (a nic z toho se pochopitelně nezmění), pouze výška zadku. Pokud chcete změnit tuhost zadních pružin, je třeba torzky VYMĚNIT za jiné - u sedanu např. za torzky z kombíku, jsou silnější.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dtyrkas Odesláno 12. září 2005 Sdílet Odesláno 12. září 2005 Minuly tyden jsem si nechal udelat test tlumicu. Vysledek je pro mne zarazejici: Predni originalni tlumice, ktere jsou tam uz vic nez 16 let jsou jak novy - jedna charakteristika kopiruje druhou, tlumivost je taky OK. Zadni, ktere jsem menil pred rokem, jsou snad kazdy z jineho konce tolerance a chrakteristiky se rozchazeji znacne. Chlapek na Bohdalci rikal, ze stojej za ho..o. Jmenuji se KAYABA. Pak se jeste zminil, ze u Peuegeota vzdycky origo tlumice vydrzeji opravdu hodne, celou zivotnost auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.