isifa Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Tak mne také potkala závada klapky topení. Závada potká každého, kdo má 407, a kdo si myslí, že mu klapka nepraskne tak je vedle. Vzhledem k tomu, že auto přestalo topit na straně spolujezdce, tak jsem pročetl různá fóra a zjistil, že jediné možné vysvětlení je, že praskla klapka. Někdo psal, že to v Pežotu opravují za dobrou cenu, tak jsem tam volal. Domaský mi řekl, že zkušenosti mají, ale že se pod 12.000,- Kč nedostanou. Zkusil sem orig. Pežot Písek, kde mi řekli, že se určitě nedostanou pod 10.000,- Kč. Tak to mne namíchlo a slíbil jsem si, že nedám Pežotu za tuhle opravu ani korunu! Nejdřív jsem laboroval s myšlenkou, že vyndám palubovku a topení, tak jak to dělají v servise. To bych ale musel potom nechat naplnit klimu a už bych tím porušil slib, že za to nedám ani korunu. Celej jeden den jsem pročítal evropská fóra, kde jsem zjistil, že ve Finsku a v Německu jsou lidi co opravili klapku tak, že jí vyřízli z boku topení. I sehnal jsem pár obrázků k tomuto a zjistil, že to bude i má cesta. Tak pro ty co nechtějí vyhazovat zbytečně peníze mám tady stručný návod. K opravě potřebujete torx na šrouby v kastlíku, golu 5,5, pájku, dvousložkové epoxi. lepidlo, vazelínu, kousek plechu. Nejdřív vyndáte kastlík, drží ho jen asi deset šroubků. Potom uvidíte z boku topení. Nad sebou jsou dva motůrky. Motůrky překrývá plastový kryt na dráty, ten drží na dvou torxech. Ten kryt vyndejte aby Vám nevadil. Potom sundejte spodní motůrek a odpojte aby nepřekážel. Drží na dvou šroubech - gola 5,5. Když ho sundáte, tak uvidíte konec klapky, kdy doporučuji jí přilepit silikonem ke stěně topení, aby vám ten ulomený kousek nespadl do topení až budete stěnu topení řezat pájkou. Teď si naznačíte lihovou fixou čáru řezu. Vezmete pájku a dáte si do ní tenký pájecí hrot. A začnete stěnu topení řezat pájkou. Jde to jako po másle. Nepotřebujete pilku, brusku ani jiný nástroj. Musíte dát pozor na to aby byly zachovány držáky motůrku!!! \"Vypájený\" kus plastu Vám vypadne sám i se zbytkem klapky. Otvorem vytáhněte klapku a slepte epoxidem s ulomeným kouskem. Další fixace zlomené klapky je na Vás. Já jsem použil plech, který jsem naohybal okolo místa zlomu a tím jsem klapku vyztužil. Potom jsem vazelínou namazal oba konce a klapku zasunul zpátky do topení. Teď na to dáte odřízlý (odpájený) díl plastu a řez vymažete epoxidem. Hned nandejte motůrek, který klapku centruje. Pak nandejte zbytek věcí, které jste vyndali a za ušetřených 12.000,- Kč jeďte na víkend na hory, protože Váš Pežot topí!!! Celé mi to trvalo hodinu. Vím, že se najdou Ti, kteří řeknou, že je to prasárna, ale klapka funguje, topení nikdo nevidí, a je slepené pevně. Těmto lidem říkám: klidně vyhazujte peníze, já za 12.000,- Kč radši pojedu na víkend do Alp. Pokusím sem vložit pár fotek. [upravil dne 19/1/2014 11:03 od John] Paul407, Cybrexis, lukas227 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipino Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Hmmm, tak to je zajímavý, pokud to vše drží a funguje, tak proč by se Ti měl někdo vysmívat, seš dobrej Taky si říkám, jak píšeš, že mě to snad nikdy nepotká, ale pro jistotu jsem si tento Tvůj návod zkopíroval a uložil a až sem dáš ty fotky, tak budu komplet připraven No uvidíme, co na to řeknou místní odborníci, jsem na to docela zvědavý ................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 tomu říkám člen!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 pepa407 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
isifa Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palldo77 Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 No nazdar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Už to tady někde kdysi dávno bylo a dokonce i video. Funkční ale prasárna radši vyndám palubku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 myslím, že to není prasárna--je to funkční, není to vidět a v podstatě zadarmo , ale je na každém, zda vysolí za opravu tolik peněz děkuji za členy, kterým se technologie opravy pozdává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 19. leden 2014 Sdílet Odesláno 19. leden 2014 super navod klobouk dolu že tě to bavilo i fotit a popsat , jinak tenhle způsob už je dele praktikovan v neznačkových servisech , vim určitě že uř dva roky zpatky s tím začaly Peugeot Kly , ale tohle co jsi sem dal pomuze mnoha lidem . Díky předem za ně jsi machr. Doporučuji přesunout do udělej si sam a topnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 19. leden 2014 Sdílet Odesláno 19. leden 2014 Docela dobrý ,jen by to chtělo nějaké rozměry jak velký kus odříznout, aby se nemuselo řezat více. Může se stát že tím otvorem klapku nevyndá a musí to zvětšit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 19. leden 2014 Sdílet Odesláno 19. leden 2014 Přesně to jsem našel na youtubu, a celej den mi z toho bylo Tohle mi někdo udělat, tak lámu ruce. Ale když vidim jak lidi opravujou svoje auta, tak je to asi dostačující Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 19. leden 2014 Sdílet Odesláno 19. leden 2014 to píšeš po tom co máš FapOff , což je v podstatě to samé :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 19. leden 2014 Sdílet Odesláno 19. leden 2014 z toho neděláš 407 není nový auto už je to taky stará pixla co si budem namlouvat;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 19. leden 2014 Sdílet Odesláno 19. leden 2014 Nic proti ale přesně takhle to začíná s každou poruchou standardní postup je drahej tak to udělám levněji a jak to pak může vypadat když je nám líto dát do auta za cca 600tis nějakou korunu dneska se takhle polepuje všechno pak se auto prodá a nový majitel jen pláče co všechno je zbastlený a jen platí a platí když už si to někdo udělá doma budiž ale v servisu no chce se mi blejt chtěl bych vědět co si za to v servisu řeknou :-D Rumansky ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.