Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Setrvačníj dvouhmota za jednohmotu


HeroesIII

Recommended Posts

yonta

 

v tomto linku http://www.peugeot-club.com/topic/74616-nove-autodily-nejen-pro-peugeot-a-citroen-atd-sleva-az-70-%-z-maloobchodu-vse-nove-se-zarukou-a-dokladem/ nabízí člen klubu-badisak- náhr. díly --napiš mu dotaz na tu spojku i s VIN a nabídne ti pravděpodobně lepší cenu a přesný typ spojky, který potřebuješ, posílá i na Slovensko

 

tvoje dvouhmota se dá vyměnit za jednohmotu-- tvůj mechanik by to měl vědět ;)

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsichni pisete o sume okolo 15 tis za dvouhmotu, ale na autorozvodech jsem nasel setrvacnik hned pod tim drahym setrvacnik (taky dvouhmota) LUK s rozumnou cenou okolo 8000. V cem je zakopanej pes?

Dik

 

Pisni Badisakovi, me osobně doporucil jednohmotu LUK ale dvouhmotu SACHS za cca 10 tisic kvuli tomu, ze LUK dvouhmota ma pry vetsi vule a SACHS je lepsi. Urcite ti poradi dobre. Ja nakonec bral jednohmotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 4 roky později...

Ahoj, trochu oživím toto téma :D Mám opačný dotaz. V autě (1.6 HDi 66Kw 9HX) mám asi jednohmotu (nevím jestli je tam původní spojka se setrvákem když má najeto auto 340 000). Každopádně při rozjezdech na jedničku když nepřidám plyn a držím to na spojce, tak to duní a cítím že se to jakoby klepe, ale do kabiny ani motoru vibrace nejdou. Ostatní rychlosti i situace jsou bezproblémů.
Myslíte, že má smysl kupovat spojkovou sadu se setrvákem dvojhmotným nebo tam nechat tu původní jednohmotu? Říká se, že je ta jednohmota nesmrtelná, ale to je přece nesmysl ne? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejprve bych zjistil, co tam má být podle VIN a pak to rozebral, hned budeš vědět co tam vlastně teď je a podle toho se rozhodl :myslim

jestli je tam jednohmota, dej dvouhmotu, jestli je tam dvou dej dvou

říká se ,,nesmrtelná'' proto, že jednohmota se nemůže pokazit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle VINka jednohmota právě, ale kdoví co s tím bylo dělaný za těch 340 000.. Zase to auto při tom nájezdu evidentně jezdilo hlavně po dálnicích, tak by ještě teoreticky nějakým zázrakem mohla být původní. Jako na C5tce, která má stejný motor, akorát s 80kw, je to podstatný rozdíl v komfortu, ale zase má horší rozjezdy a není tak "ostrá" jako P307 s pouhými 66kw, která na křižovatce vystřelí hezky..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevím právě, je to sice po prvním majiteli a se serviskou, ale nejezdil s tím předchozí majitel do autorizovaného servisu, takže vůbec netuším co s tím autem bylo dělané od jeho koupi bohužel 😕
Podle mě spojkou (lamelou, která má být s jednohmotou odpružená a s dvouhmotou pevná), protože už se mi blbě řadí, tak jsem ji nejspíš oddělal mým stylem jízdy po okreskách a městě.. Respektive musím sešlápnout spojku skoro až na podlahu, aby šlo líp zařadit, jinak to jde ztuha.. Ale třeba záběr spojky je zase zhruba ve třetině/polovině a plný záběr až skoro nahoře, takže takový divný chování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako dá, ale zhoršuje se to.. 😕 Takže si myslím, že za chvíli někde zkejsnu a nebo pojedu do servisu na jedničku :D Ještě jsem myslel vyměnit pomocný spojkový válec, zda by to pomohlo aspoň v tom řazení a možná i nová táhla (lanka řazení), ale nevěřím tomu, že by za to mohly, protože jsem je vyndal a promazal - bez nějaké změny větší..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Sanil napsal:

Respektive musím sešlápnout spojku skoro až na podlahu, aby šlo líp zařadit, jinak to jde ztuha.. Ale třeba záběr spojky je zase zhruba ve třetině/polovině a plný záběr až skoro nahoře, takže takový divný chování

Takhle se (obyčejně) projevuje unavená talířová pružina přítlačáku (sluníčko)....

Jak píše @ozzy56 : zbytečně nemudrovat a rozebrat.... Pokud to teda z nějakého nepochopitelného důvodu nechceš hnát do krajnosti a čekat, až to nepojede.... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď zaváhaš, budeš nakoniec ešte zháňať odťah. V takom stave už je reálne že sa to rozsype kedykoľvek. Mne keď odchádzalo ložisko tak ma mechanik takmer presvedčil, že s tým ešte pochodím pár mesiacov, na druhý deň sa ložisko vysypalo a jeho úlomky zničili úplne všetko, prítlačnú pružinu, páku, treciu plochu. A možno že s trochou šťastia ešte pár mesiacov vydrží. :D Ja osobne by som to rozhodne neskúšal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...