Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

odpružení zadní nápravy


Bimbo

Recommended Posts

tohle bude trochu dlouhý.Mám 205ku,kdysi jsem na ní koupil elektrony s roztečí 4x108 leč s ET 18 a navíc šířky 7".Předek jsem napasoval díky kratším tvrdším pružinám v poho,ale zadek :o.Musel jsem tam dát podložky 1,5cm jinak mi dřela guma 195/50 R15 o vnitřek blatníku a rameno nápravy.Jenže to mi zase ty kola koukaly vzadu ven z blatníků,tak že jsem musel přestavět torzky aby byli ty balony cca 4cm od lemu blatníku,ovšem bez posádky vozidla.To znamenalo v praxi že jsem jel a když se auto zhouplo tak se mi začly šmirglovat lemy a gumy.Následovaly dorazy na tlumiče aby se neděl tenhle hnusnej jev,jenže ejhle co se nestalo.Letos jsem jel na dovču docela z ruky a když jsem byl asi 800km od baráku tak jsem zjistil že dorazy jsou fuč a auto leží na lemech.Musel jsem teda chca nechca jít na lup a uříznout zástěrku z návěsu tahače abych si z tý tvrdý gumy vyrobil nový dorazy.Počítám že to stejně moc dlouho nevydrží,tak že otázka zní::::Existuje nějakej způsob jak stanovit stálou vzdálenost zadního kola od lemu ale abych věděl bezpečně že když přejedu hrbol tak zadek nebude tvrdej jak kámen a že zvládnu vozit na zadních sedačkách i dva lidi.Napadlo mě koupit tlumiče Koni,ale pořád nevim jak docílit tý vzdálenosti kola.Proč nemá puget vzádu pružiny:myslim. Doufám že ten dlouhej nesmysl co jsem sem narochnil pochopíte a poradíte,díky za každej nesmysl co by stálo za to ho zkusit.

PS:hlavně mi nepište a? si vytáhnu bo převařil lemy blatníků;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Mám úplne stejnej problém na 306-ce. Když se to zhoupne tak to dře. Právě vymejšlím ten doraz. Má to cenu? A to mám jen 16\" a šíře 7.5\". Vpředu je to v poho a vzadu dřu o podběh. Ale je to zajímavý, že jen na jedný straně. Myslíte, že to bude jako koza, když to vzadu zvednu o jeden zub na torzce?:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kvasky

Zdravim. Mám úplne stejnej problém na 306-ce. Když se to zhoupne tak to dře. Právě vymejšlím ten doraz. Má to cenu? A to mám jen 16\" a šíře 7.5\". Vpředu je to v poho a vzadu dřu o podběh. Ale je to zajímavý, že jen na jedný straně. Myslíte, že to bude jako koza, když to vzadu zvednu o jeden zub na torzce?:mad:

člověče ale je to dost zajimavi protože já mam podobnej problem na 106tce stačí menší zhup a dře mi to o podběh vzadu a taky jen na jedny straně a to tam mam origo velikost 13\" a trosicku sirsi pneu akorat a to jeste nizsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marda106

Původně zaslal: Kvasky

Zdravim. Mám úplne stejnej problém na 306-ce. Když se to zhoupne tak to dře. Právě vymejšlím ten doraz. Má to cenu? A to mám jen 16\" a šíře 7.5\". Vpředu je to v poho a vzadu dřu o podběh. Ale je to zajímavý, že jen na jedný straně. Myslíte, že to bude jako koza, když to vzadu zvednu o jeden zub na torzce?:mad:

člověče ale je to dost zajimavi protože já mam podobnej problem na 106tce stačí menší zhup a dře mi to o podběh vzadu a taky jen na jedny straně a to tam mam origo velikost 13\" a trosicku sirsi pneu akorat a to jeste nizsi

tak tohle je docela divný,já jsem si totiž všimnul že jedno kolo je ven o něco víc než to druhý,zadek bouranej nebyl,podložky jsou obě stejný,a ráfky jsou taky stejný,třeba to mají pugety normálně??:myslim Ty dorazy jsou k ničemu,časem se ta guma stejně vymačká nebo spuchří a akorát se to vysere jako naschvál někde kde se to fakt nehodí jako mě.Když tu torzku hodíš o zub tak to neni tak hrozný akorát to vypadá divně proto že já mám třeba předek asi 1,5cm kolo od blatníku a zadek je malinko nakoplej.Když jsem tam měl 14 kola,tak se vešly v poho do blatníků a nechalo se to vzádu nízko jako vepředu.Vzhledově to bylo určitě lepší.Zajímalo by mě jak to mají třepa lvy co jezdí rally,ale ty budou mít asi jinou nápravu a ne tenhle ****.Spíš jsem koupil shitově velký kola:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

S tou napravou, ze jedna strana byla vic ven se mi stalo taky... mel jsem kazdy buben jiny a delalo to vic jako 7 mm, dal jsem oba stejne a pohoda.

Skrtajici lemy jsem resil taky a nakonec pomohlo vazne jen vytazeni blatniku.

Jine dorazy pomohly jen tomu, ze zadni naprava temer vubec nepruzila, ale zase neskrtaly kola :) nechal jsem si vytocit jina pouzdra na puvodni dorazy, podstatne silnejsi a pridelal je na misto puvodnich, ale ta chut to nebyla.

Nejjednodussi je vymenit disky a gumy za mensi.:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Kvasky:

nejde o to jak to bude vypadat, ale jak se to bude chovat. V podstate budes mit temer neodpruzenou zadni napravu, taky se to da, ale ta chut to neeni ... hlavne na nasich cestach.

V ju es to ted frci, ma to treba novej Ford Mustang, na dalnici to je pohoda, ale mimo des a hruza. Hlavne v kombinaci s nizkoprofilovejma gumama :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak jsem se konečně dostal k tomu, že jsem udělal ty slavný dorazy. První zážitky jsou dobrý, protože jsem mohl zase po dlouhý době jet na projížku ve 4-řech. Udělal jsem to nejednodušší cestou. Pod origo dorazy jsem ze silonu vytočil podložku o délce 45mm. Prostě zatím jsem spokojen. Úprava byla levná, snadná a poměrně rychlá. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...