klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Zlobí to uz od koupi auta a vždy v zimě, ale i v létě to jde poznat ne tolik, mi po nastartování klepe motor jako kdyz jede na tři válce a opravdu jede na diagnostice mi to konečně dokázali po 2 rokach vycist, ani v Peugeotu se to nezadarilo, vynechává 4 válec a další závada je snímác klepani, mam dotaz jestli zo muže byt tím snímačem a nebo jestli jsou spatny tlaky na válci, jedna se o 206cc 2.016V, jeste málo k tomu co to děla za studena to cuka, při volnobehu taky cuka občas a hlavně nepravidelně ale jinak jede bez problému, při zahřátí auta nejde uz nic zpozorovat a jede jak slak, jinak kdyby to byl snímač kde jej najdu? Zkusím to vyměnit pak uz jen zkusit tlaky a modlit se aby to nebyla oprava možná i v několika tisíc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. leden 2014 Sdílet Odesláno 4. leden 2014 No tak jeslti máš špatné tlaky ti řekne jedině zkouška, to se po netu zjišťuje dost těžko... Snímač, pokud je vadný stejně musíš vyměnit, takže nad tím asi není potřeba špekulovat. Co zapalovací rampa, zkoušel jsi jinou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Ja vím ze tlaky vyzkousim jen jsem se ptal kde najdu ten snímač a rampa je měněna a svíčky mam novy každy rok a ted mam uvidím a děla to uz 2 roky jak říkám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 4. leden 2014 Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Kdyžtak napiš jak zabrala ta výměna čidla. Mám stejnej motor a podobný příznaky, jen dia ukazuje 3 válec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. leden 2014 Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Hoď se VIN dám ti polohu toho čidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Takže VF32DRFNF42610465 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Ten snímač prej píse protože to muže byt tím ze vynechává 4 valec, muže byt vlastně dobrej ale zkusím to pak uz jen tlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. leden 2014 Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Kód snímače pro objednání je: 594623 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2014 By mělo byt lehké vyměnit ne? Nemusí se s tím víc dělat ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. leden 2014 Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Je to uchycené jedním šroubem, jaký je přístup u tvého auta nevím, musíš se podívat. Předtím odpoj baterku. Nicméně to tím nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Proc by to nebylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. leden 2014 Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Protože to čislo se prostě nekazí a princip na kterým funguje podle mě vylučuje aby se takhle chovalo v případě jen jednoho válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2014 To si taky myslím prej občas se to posere, ale hlavně to jen zkusím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klonlukas Odesláno 4. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2014 Jen nechápu proč, když už je to zahřátý voda na 90C°a olej skoro taky tak to občas pocukává na volnoběh, pak po delší době jak jedu, tak to jede v pořádku. [upravil dne 4/1/14 19:10 od klonlukas] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan11 Odesláno 5. únor 2014 Sdílet Odesláno 5. únor 2014 mam podobny problem, studené auto cuká diag psala P0300 a P0303 nove svicky, vyzkoušena druhá nova rampa,klapka vyčištěná. před par dny jsem měl venku vstřiky, chtěl jsem je vyčistit(byly čisté),ale při dávaní nazpět jsem střihnul \"O\"kroužek, takže motor haproval. včera jsem vstřiky znovu vyndal vyměnil spodní\"O\"kroužky.po nastartování jel motor pár minut na 3 a po chvilce už na 4valce. S autem jsem odjel z dílny domu(2km) auto uz jelo na 4,ale piše catalityc convertor fault. Dneska ráno,hláška zůstala ale motor neškubal(-3),odpoledne zajedu na diag a uvidím jestli to bylo jen \"O\"kroužkama. chci se ale zeptat zda má klapka krokový motorek? já ho nenašel, bohužel ted u sebe nemám VIN, typ motoru však je RFN r.v.02 [upravil dne 5/2/14 09:10 od martan11] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 5. únor 2014 Sdílet Odesláno 5. únor 2014 a co novější software ECU? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan11 Odesláno 6. únor 2014 Sdílet Odesláno 6. únor 2014 tak auto se tváří, že je OK, tak uvidíme.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan11 Odesláno 25. březen 2014 Sdílet Odesláno 25. březen 2014 tak problém pretrvava, je tu nekdo z \"okolí\" kde by se dalo přehrát software. Diag toto psala jako \"výrobní vadu\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.