striker Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Zdar lidi ... mam drobny dotazek .. mam sice tuseni jak ale rad bych, aby me to nekdo potvrdil.. potrebuju vypnout u Ecu ( motor DKZ, nebo 1.9 ka 16V cko ) Motronic 1.3 Lambda regulaci a potrebuju aby si bral dobu vstriku dle tabulky vychoziho nastaveni... Spousta lidi rika ze se ma uzemnit nejaky pin na ECU na zem.. ale nevim jaky .. Vite nekdo jaky to ma byt pin?... ( ohledne rizeni CO cka pomoci potiku a ostatnich problemu ktery tim nastanou ... ty uz mam vyresene .. jen me zbejva odpojit lambda regulaci.... a nevim jak ))... diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Copak? Ladujes do toho plyn? mely by to byt PINy 10 - lambda ground, tedy spise 28 - lambda signal. Ja ale pochybuju, ze by to fungovalo bez vlivu na spotrebu Jestlůi je teda ma predstava spravna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
striker Posted September 3, 2005 Author Share Posted September 3, 2005 Zdar ... nene plyn do toho nedavam.. ale mam stejne v haji katik ... takze ho budu davat pryc a potom tedy nemam potrebu tam mit starou prohratou lambdu, ktera je tam stejne jen kuli katiku... 10 a 28 jsou k lambde.. ale jeden z nepripojenych pinu na tom motroniku ma slouzit tak ze kdyz ho zapojis k GND tak automaticky vyradi lambdu a nenahradi jeji signal nouzovym ale tabulkukovym... a to bych potreboval.... Protoze kdyz lambdu odpojim tak to pojede na nouzovy nastaveni... a je bez vykonu atd... 16V ckovy verze se delaly jak s katikem tak bez a tam byl jeden pin spojeny se zemi podle toho jestli to byla katik verze nebo ne a me se zaboha nedari zjistit jaky to ma byt... Ale nevim zdali to tu bude nekdo vedet pac to je dost specificka vecicka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 aha, uz ti rozumim. jde ti o tech asi 12k, co ti sebere katik v kombinaci s lambdaregulaci. No, osobne si myslim, ze tohle neni uplne nejlepsi napad. Myslim si, ze jakakoliv tabulkova hodnota neni tak presna jako rizeni pomoci lambady. Lambda tam neni jen kvuli katu..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
striker Posted September 4, 2005 Author Share Posted September 4, 2005 no jo .. jenze moje situace je takova: Katik mam v haji a novy tam davat nechci.. Lambda regulace je super, ale jelikoz katik neni hned za motorem .. tak lambda regulace je nastavena tak, ze musi davat vice paliva do spalovani.. kuli tomu aby katik fungoval co nejlepe.. Tudiz spotreba de nahoru a vykon dolu... ( nastudovano z Bosch knizek ... vstrikovani , spalovani atd Uz sem zapojil mrtvej kontakt na vaze vzduchu na CO potik .. dal sem tam pripojil cidlo klepani.. ale porad me zbyva zjistit ten jeden pin, ktery mam uzemnit a porad ne a ne ho zjistit ) ( pripadne sem se chtel zeptat jestli se tu nekomu nevali jaka koli ridici jednotka z 1.9 ky nejlepe Jetronic a chtel by se zbavit za nejakej malej peniz ?... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kovi Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 no jestli hledáš signál ze sondy, tak odpoj baterku, konektor od ecu a od lambdy a prosvit si ten drát. nevim kolika drátovou tam máš, jestli víc než jednodrátovou, tak to najdeš v ecu stíněný toho signálu. pro lepší orientaci. takovej dotaz: nemám kat už od tý doby co jsem to koupil a nemůžu se dostat do plnýho výkonu, to jako když tu lambu vynuluju, tak mi to poletí? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
striker Posted September 5, 2005 Author Share Posted September 5, 2005 kovi .. je patrne ze jsi vubec nepochopil na co se tu ptam zalezi co mas za jednotku .. atd kdyztak napis presnejsi info toho co mas.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Me ti napadlo, jestli by nebylo jednodussi pouzit pro tento ucel jednotku z motoru D6D (mam namysli starsi model Mi16ky) Tam by to teda melo byt tak jak potrebujes. Ale asi se bude blbe shanet. Jeste jedna domnenka: myslim si, ze soft pro ten novejsi motor bude naladen prave tak, aby byly snizeny emise a pohym uzemenim nektereho z pinu se treba sice dostanes k tomu, ze lambda bude vyrazena, ale stejne to nebude muset mit tak radikalni vyznam prave z duvodu jineho (emisefriendly) softu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kovi Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 tak se hned nerozčiluj, přečetl jsem si to znovu a jsem v obraze:super já mám DDZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
striker Posted September 8, 2005 Author Share Posted September 8, 2005 No kdyz by se podarilo sehnat nekoho kdo ma ridici jednotku z D6C cka tak bych si tu epromku se softem prehral k sobe.... Ale nevim nevim zda by se tu nasel nekdo, kdo by byl ochoten jednotku propujcit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.