Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Netopí mi 306tka


Jepík

Recommended Posts

Nejdřív to chci skusit sám.Už několikrát jsem dal opravit pegiho do servisu a výsledek byl nevalný-hromada peněz za vyměněné díly a stejně to nebylo opravené.Začal bych s odvzdušněním.Poradí mi někdo kde jsou ty odvzdušňováky a jak na to? Jen je mi divné že ten budík teď v zimě ukazuje tak málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak píše koblih69.Nastartovat,počkat až se žačne motor trochu ohřívat a šáhnout na hadice u chladiče nebo přímo na chadič jestli se taky ohřívá.pokavaď se ohřívá,tak to je termostat.chladič by se měl ohřívat až po otevření termostatu při 83°C.a jak píšeš že dlouho trvá než se ohřeje,tak to bude tím termostatem.motor se neohřeje jak má a auto pak netopí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak píše koblih69.Nastartovat,počkat až se žačne motor trochu ohřívat a šáhnout na hadice u chladiče nebo přímo na chadič jestli se taky ohřívá.pokavaď se ohřívá,tak to je termostat.chladič by se měl ohřívat až po otevření termostatu při 83°C.a jak píšeš že dlouho trvá než se ohřeje,tak to bude tím termostatem.motor se neohřeje jak má a auto pak netopí

Je pravda že s tím autem lítala přítelka,tak jsem to nějak neřešil.Teď s ním jezdím do práce a netopí to,budík se skoro ani nehne a fouká to jen malinko vlahý.O vejkendu na to juknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajímavé, že u mě termostat byl taktéž stále otevřený a ač teda v zimě se motor dokázal ohřát na místě tak za jízdy teplota na budíku klesla až z 70° ale s tím rozdílem že auto topilo a nebyl to to jen malinko vlahý větříček.

Ale zkusil bych ti poradit...měl jsem s kamarádem na opravu jednu 306ku (sic 1.4 ale to je fuk) a ta taky nechtěla topit ač teda termostat byl dobrý....mrkni se tedy pod kapotu a u čelního skla na straně spolujezdce je pod plastem klapka co vhání vzduch do kabiny, je možné že ti nezavírá když topíš. (tady bych to asi viděl naopak..že musí být otevřená takže je možná zavřená tím pádem)

A tím termostatem nic nezkazíš...buď jak ti radil koblih a nebo natvrdo vymontovat hodit do hrnce s vodou a dát vařit a přes teploměr sledovat kdy otevře..popř jestli vůbec zavře.

[Edited on 18/12/13 00:35 by KingSpade]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klapka asi funguje,protože když přepnu na studenej vzduch tak je to znát že to žene studenej vzduch a je to i slyšet že to překlapne.Asi to bude opravdu termostat.Ujel jsem pár kylometrů,budík se ani nehnul a chladič byl vlahej,takže to proudí jen ve velkým okruhu.S tím vařením termostatu je dobrej nápad,to skusím než půjdu kupovat novej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vařil jsem taky termostat, bo mám rád pokusy. Ale nic jsem nezjistil. Když má být \"zavřený\", tak stačí malá skulina, aby pouštěl vodu, navíc tlak vody ho může přiotevřít (nevím, zda je po- nebo proti-směru).

A když pak pootevře, tak zase může přidírat a neotevře úplně.

A ještě horší je kvalita koupených (teď mluvím o Felicii) - vyměněný, a po roce zlobí i ten nový.

Ono to bude každá příčina trochu.

Topení by mělo topit, i když má voda 50 st.

Asi je usazenina zevnitř. Takže až budeš vyměňovat termostat, tak hadicí propláchni topení.

Klapka teplý/studený může nedovírat úplně - nejde do koncové polohy. Už nevím, jak na 306, ale u většiny aut tam někudy jdoe strčit prst a kontrolovat pohyb klapky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mám problém se svoji 406...

dřív po 9-12km byla voda na 89C

ted je tak po 18 až 25km většínou je na 83-85C,když stojím na místě tak vyleze na 89C,ale jízdou klesá na 83-85C...

termostat funguje než vyleze ručička k 80C hadice i chladič jsou studeny,takže otvírá dobře....

topí stějně jako dřív,ale že líta tak ručičky?nebo neřešit těch 3-5C?

auto začína vlažně topit už po 1,5km?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdřív to chci skusit sám.Už několikrát jsem dal opravit pegiho do servisu a výsledek byl nevalný-hromada peněz za vyměněné díly a stejně to nebylo opravené.Začal bych s odvzdušněním.Poradí mi někdo kde jsou ty odvzdušňováky a jak na to? Jen je mi divné že ten budík teď v zimě ukazuje tak málo.

Jeden odvzdušňovák je na tělese termotatu-šroub, tuším 5 imbus a druhý je na hadici topení u příčky mezi motorem a kabinou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...