Jepík Odesláno 17. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2013 Koupill jsem 306tku 1,6 r.v. 93.Chtěl bych se optat jáká může být příčina že netopí.Na budíku je i po dlouhé jízde něco málo přes 70 stupňů. Moc se v tom nevyznám. Za každou radu děkuji. Ještě jedno,kolik mají být volnoběžné otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 17. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2013 Myslím, že řešení se jmenuje Hugo Boss, Kocbeře. Příčiny: - termostat - zavzdušnění - ucpaný radiátor zevnitř - ucpaný radiátor zvenku - klapky nechodí. Takže buď si to budeš opravovat sám, anebo se domluv se jmenovaným. Volnoběh obvykle asi 850 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jepík Odesláno 17. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2013 Nejdřív to chci skusit sám.Už několikrát jsem dal opravit pegiho do servisu a výsledek byl nevalný-hromada peněz za vyměněné díly a stejně to nebylo opravené.Začal bych s odvzdušněním.Poradí mi někdo kde jsou ty odvzdušňováky a jak na to? Jen je mi divné že ten budík teď v zimě ukazuje tak málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2013 Nastartuj to a až se ti začne zvedat teploměr tak sáhni na hadice k chladiči. Pokud budou vlažné tak zůstává termostat pootevřený a voda jde stále přes velký okruh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 17. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2013 jak píše koblih69.Nastartovat,počkat až se žačne motor trochu ohřívat a šáhnout na hadice u chladiče nebo přímo na chadič jestli se taky ohřívá.pokavaď se ohřívá,tak to je termostat.chladič by se měl ohřívat až po otevření termostatu při 83°C.a jak píšeš že dlouho trvá než se ohřeje,tak to bude tím termostatem.motor se neohřeje jak má a auto pak netopí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jepík Odesláno 17. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2013 jak píše koblih69.Nastartovat,počkat až se žačne motor trochu ohřívat a šáhnout na hadice u chladiče nebo přímo na chadič jestli se taky ohřívá.pokavaď se ohřívá,tak to je termostat.chladič by se měl ohřívat až po otevření termostatu při 83°C.a jak píšeš že dlouho trvá než se ohřeje,tak to bude tím termostatem.motor se neohřeje jak má a auto pak netopí Je pravda že s tím autem lítala přítelka,tak jsem to nějak neřešil.Teď s ním jezdím do práce a netopí to,budík se skoro ani nehne a fouká to jen malinko vlahý.O vejkendu na to juknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 17. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2013 Je zajímavé, že u mě termostat byl taktéž stále otevřený a ač teda v zimě se motor dokázal ohřát na místě tak za jízdy teplota na budíku klesla až z 70° ale s tím rozdílem že auto topilo a nebyl to to jen malinko vlahý větříček. Ale zkusil bych ti poradit...měl jsem s kamarádem na opravu jednu 306ku (sic 1.4 ale to je fuk) a ta taky nechtěla topit ač teda termostat byl dobrý....mrkni se tedy pod kapotu a u čelního skla na straně spolujezdce je pod plastem klapka co vhání vzduch do kabiny, je možné že ti nezavírá když topíš. (tady bych to asi viděl naopak..že musí být otevřená takže je možná zavřená tím pádem) A tím termostatem nic nezkazíš...buď jak ti radil koblih a nebo natvrdo vymontovat hodit do hrnce s vodou a dát vařit a přes teploměr sledovat kdy otevře..popř jestli vůbec zavře. [Edited on 18/12/13 00:35 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jepík Odesláno 18. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2013 Klapka asi funguje,protože když přepnu na studenej vzduch tak je to znát že to žene studenej vzduch a je to i slyšet že to překlapne.Asi to bude opravdu termostat.Ujel jsem pár kylometrů,budík se ani nehnul a chladič byl vlahej,takže to proudí jen ve velkým okruhu.S tím vařením termostatu je dobrej nápad,to skusím než půjdu kupovat novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2013 Když jsme koupili 106, tak málo topila a příčila se vyřešila koupí nového chladiče. Ale to nebude tvůj případ. Viděl bych to na ten termostat a ovzdušnění. Jaké je tam ovládání tepla? Lankem? nedavno jsme něco podobného řešili u 205, která málo topila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2013 Vařil jsem taky termostat, bo mám rád pokusy. Ale nic jsem nezjistil. Když má být \"zavřený\", tak stačí malá skulina, aby pouštěl vodu, navíc tlak vody ho může přiotevřít (nevím, zda je po- nebo proti-směru). A když pak pootevře, tak zase může přidírat a neotevře úplně. A ještě horší je kvalita koupených (teď mluvím o Felicii) - vyměněný, a po roce zlobí i ten nový. Ono to bude každá příčina trochu. Topení by mělo topit, i když má voda 50 st. Asi je usazenina zevnitř. Takže až budeš vyměňovat termostat, tak hadicí propláchni topení. Klapka teplý/studený může nedovírat úplně - nejde do koncové polohy. Už nevím, jak na 306, ale u většiny aut tam někudy jdoe strčit prst a kontrolovat pohyb klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 18. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2013 taky mám problém se svoji 406... dřív po 9-12km byla voda na 89C ted je tak po 18 až 25km většínou je na 83-85C,když stojím na místě tak vyleze na 89C,ale jízdou klesá na 83-85C... termostat funguje než vyleze ručička k 80C hadice i chladič jsou studeny,takže otvírá dobře.... topí stějně jako dřív,ale že líta tak ručičky?nebo neřešit těch 3-5C? auto začína vlažně topit už po 1,5km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 19. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2013 Není to zpusobeno že jedeš na LPG ? že topí později? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 19. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2013 subjektivně topí stejně ,jen při pohledu na ručičku je tam mín.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luděk306 Odesláno 19. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2013 Nejdřív to chci skusit sám.Už několikrát jsem dal opravit pegiho do servisu a výsledek byl nevalný-hromada peněz za vyměněné díly a stejně to nebylo opravené.Začal bych s odvzdušněním.Poradí mi někdo kde jsou ty odvzdušňováky a jak na to? Jen je mi divné že ten budík teď v zimě ukazuje tak málo. Jeden odvzdušňovák je na tělese termotatu-šroub, tuším 5 imbus a druhý je na hadici topení u příčky mezi motorem a kabinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jepík Odesláno 24. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2013 Tak problém vyřešen.Termostat jsem vyměnil odvzdušnil a nádherně to topí.Dokonce otáčky klesly z 1200 na nějakejch 900.Všem děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.