Přejít na obsah
Kik

Vzduchový filtr

Recommended Posts

Koupil jsem nový vzduchový filtr ( molitan ). V návodu jsem se dočetl, že před použitím by měl být nacucnut olejem ... může mi někdo poradit jakým olejem ? Motorovým ? Bude potom problém při běžném provozu když hadici, co má plivat olej do kastliku s filtrem mám svedenou pod auto ? :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

K těmhle filtrum se občas dodává sklenička s nějakym olejem (asi motorák), ale stačí když do něj jemně vetřeš trochu motorovyho oleje, tak aby byl mastnej aby měl správnou funkci , aby se na něj ten prach jakoby přilepil a neprošel tim molitanem.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

prodavaj se jeste takovy spreje,je to pak pekne lepkavy.Videl sem to na rallye.Tam pouzivaly jen obycejnej molitan timhle nastrikanej,akorat to je tak na 1 zavod,takze do provozu nepouzitelny.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

OK, sklenička u něj žádná nebyla - vetřu do něj tedy motor oil, ale ještě bych měl teda asi přepojit tu hadici, co krmí filtr olejem :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zase jsem o trochu chytřejší:-) Myslel jsem, že olej co le v airboxu tam nemá co dělat a hledal jsem kudy se tam dostává. Používám papírové filtrační vložky, nicméně pod tíhou těchto argumentů asi přejdu k molitanovým.:roker

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bavlna je taky možnost, nicméně jedno auto na hraní už mám, 205-ka je na ježdění. Jsou nějaké další poznatky ohledně bavlňáků? Dejte vědět kdo jste měli nebo máte bavlňák jak se to chová.:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to chatra:

Ja mam na mojej 309 1,4 benzin bavlneny filter Kingdragon - vlozku do sania. Podla navodu to ma o 40% vacsiu priechodnost vzduchu oproti papierovej vlozke. Jazdi to dobre, som s tym spokojny, ma to zvyseny krutiaci moment v nizsich otackach, maximalny vykon/ rychlost som zatial neskusal (180km/h to ide :D). Zacina to tahat uz od skoro 1500 otacok, okolo 2000 to uz taha slusne. Celkovo je krutiaci moment vyrovnanejsi v sirokom spektre otacok - od cca 2000 do 5500. To je aspon moj subjektivny nazor... :super

to Kik:

Moja bavlnena vlozka filtra bola uz od vyroby napustena nejakym olejom, udajne to zvysuje filtraciu - zachytava to jemne necistoty a prach. Filter sa ma cistit po cca 20000km beznej prevadzky, pouziva sa na to specialny cistiaci prostriedok Kingdragon a po vycisteni je nutne ho znovu nastriekat specialnym olejom. Aspon tak pisu v navode. Na filter je 10 rocna zaruka bez limitu poctu najazdenych km.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A co třeba do auta dát filtr bez jakýchkoliv sraček?

Takhle se to dělá asi 50 let, a fungije to dobře. Nevím koho napadá tam vtírat motorovej olej??? Stačí si koupit filtr pro svohje auto (200kč?) a vložit ho do auta. Co chcete mazat? Mažou se sportovní filtry nějaku srajdou, a to jednou za pár let.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to Fusion:

Ja mam sportovy filter. ;) Preto bol jemne olejovany uz z vyroby.

S tou zarukou neviem - ked prilozis doklad o kupe (ja si take veci odkladam) a prinesies k tomu navod, kde pisu o 10 rocnej zaruke, mozno by sa to dalo vyreklamovat aj za 7 rokov... Pokial je to seriozna firma. Zaruka sa vsak nevztahuje na mechanicke poskodenie, takze ak by \"nefungoval\", bol by pravdepodobne aj tak mechanicky poskodeny, nie? (V dosledku nedobrym natretim tym olejom?:D:D:D) Takze je mi zaruka na nic. Okrem toho, o 10 rokov by mala moja 309 uz 25 rokov...:myslim:D Myslim, ze dovtedy ju mat asi nebudem...

Inac, ja som ho kupil prave kvoli tomu zvysenemu krutiacemu momentu, jasne, ze klasicky papierovy filter sluzi dobre, ale s tymto mi to jazdi lepsie.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Fusion

A co třeba do auta dát filtr bez jakýchkoliv sraček?

Takhle se to dělá asi 50 let, a fungije to dobře. Nevím koho napadá tam vtírat motorovej olej??? Stačí si koupit filtr pro svohje auto (200kč?) a vložit ho do auta. Co chcete mazat? Mažou se sportovní filtry nějaku srajdou, a to jednou za pár let.

205/309D má ORIGINÁL molitanový filtr, který je třeba předem navlhčit olejem - dokonce je i ten olej ve spreji v katalogu orig. ND, a má svoje katalogové číslo!!!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo zkušenosti s bavlněnými filtry na dieselech? U benziňáku to funguje dobře, to je jasné, ale jak se to projeví na dieselu mi zatím nikdo nebyl schopný říct. Dík moc...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×