Pietro Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 Zdarec všem. Dnešní návštěva emisní kontroly mě přivedla k dotazu, hlavně pro jezdce na naftových ořích, do kolika otáček maximálně točíte ty svý draky. Předpokládám, že kamínka mají radši menší otáčky než vyšší. Ten muj má sice červený pole od 5000, ale asi dost trpí když se tam ukazovátko přibližuje, co? Co Vy na to??? Pietro.2,1.td Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 Moje řeč. Ale neříkej mi, že když máš TD, tak ho občas neprotáhneš co? Netvrdim, že 4500 jso provozní otáčky, ale sem tam se najde na silnici pytel za kterym se prostě jet nedá a pak je nutný šáhnout do rezerv. Za optimální provozní otáčky považuji tak 2500. Řadím tak při 1800 - 2000 tisících. Znám magory, kterým rozdíl nafta/benzín neříká zhola nic a v jednom kuse sou někde kolem 3500. Chudák motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 No ja osobne sem podotackovej, takze ja tocim tak max. 3 tis, jinak kdyz predjizdim tak obcas proste tu ctyrku vytahnu do 4,5.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 No ja jsem benzinovej jezdec a kdyz sednu do otcovi octavky 1,9 TDI tak ji proste tocim docela dost ale jenom kdyz me to chytne nebo zapomenu na to ze he to naftak jinak s ni jezdim tak kolem tek 2500 ale myslim kdybych mel disla tak bych si asi zvykl jezdit nizkootackove ale nevim nevim. Proste benzin je benzin ale na druhou stranu naftak je naftak ze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 14. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2003 No běžně jezdím spíš po městě tak max. těch 3000. Jinak jasně, že když potkám kloboučníka, hrábnu do uhláku a přiložím nějakou tu briketu pod kotel, a? se práší za kočárem (něgdy to je doslova :-)). Jinak řadím taky tak za těma 2000. Když jsem přecházel z benzínu na naftu, tak jsem se taky občas přistih, že jedu jak douda. Zdarec všem lvím kamarádům, malým i velkým a jejich žokejům. Pietro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stembi Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 No, chlapící z Peugeota mi říkali, že HDIčka se maj vytáčet. Doporučovali řazení tak okolo 3500. Mě to taky přijde dost, ale když už to řekli u odborníků (Federal Cars). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 ja teda tocim tak mezi 2000-3000 ot. pouze kdyz potrebuju predjet tak max 3800 pres 4 tis. jsem byl snad jenom dvakrat. Ono je stejne lepsi zaradit vyssi stupen otacky klesnou tak o 8-900 nez ho trapit do 4500. Ze se maji HDI tocit mi take rikal upravce co dela chipy, jak ho prej naucis do 20000 Km tak bude potom jezdit. Ja jsem to pochopil tak ze nedusit na 2000 ale tocit tak do 4000, ted mam najeto 15000 Km a motor tahne podstatne lip nez na zacatku pokud to pujde takle dal tak budu naprosto spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 Jak točim nevim umřel otáčkoměr ale jezdím s lehkou nohou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 Ja se snazim moc to netocit, ale po Praze to obcas k tem 3000 doleze. Jinak se clovek z krizovatky nedostane. Jak raaad bych na dalnici zaradil 6 rychlost, ale nemaaam . Tomu autu to strasne chybi, kdyz jede svych 135 a ma 3300 otacek, to uz bych tam radil 6, otacky by klesly na 2500 a byl by bozskej klidek... Ach jo! PS nevite o nejake 6-rychlostni prevodovce, ktera by pasovala na 605 2.1TD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Cabrio Odesláno 15. únor 2003 Sdílet Odesláno 15. únor 2003 Ja mam 106 v dieslu a nema to otackomer ale musim se priznat hned z kraje ze ho tocim protoze to je linejsi tak ho drzim vic nahore protoze kdyz pak chci predjet tak se to nechce rozkulit.Vim ze mi reknete ze mi tak nevydrzi dlouho motor ale to nevite nikdy.:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 17. únor 2003 Sdílet Odesláno 17. únor 2003 To Dydzej: Mluvíš mi z duše chlape. Mám sice o kategorii nižší kárku, ale poměr hmotnost/výkon se v těchto konkrétních dvou případech dost rovná a šestej rychlostní stupeň bych potřeboval jak prase drbání. Ono jde o to, že pokud člověk nemusí, tak ten motor netočí a po městě se to dá v klidu ukočírovat do těch 2,5 - 3 tis., ale když jedeš delší štreku po dálnici a pospícháš, tak těch 3,5 - 4 točíš a to hezky dlouho. A tak si říkám, jestli na druhou stranu je takovej hřích, když motor při přeřazování krátkodobě vytočíš. Ani ten pocit nemám. Jedinej průser je v takovým případě spotřeba briket. A propo, do 605 TD se dávali elektrický vstřikovací čerpadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 17. únor 2003 Sdílet Odesláno 17. únor 2003 To Hics: Evidentne davaly, viz napr. chiptuning 605 2.1TD nebo katalog ND. Asi to bylo do novych modelu od 1994 dal. Ja mam jeste mechanicky... Ja si jen rikam jak by to bylo s mazanim a chlazenim pri vyssich rychlostech. Nemel by to byt problem, kdyz by to clovek nehonil na 6-ku do kopce, coz by diky 6-kovejm prevodum asi ani moc nemohl. 6-ka by mela byt \"krizovaci\" rychlost, rozjet to na 5-ku na 140, na rovince preradit na 6 a vychutnavat si klidnou, floydama nerusenou jizdu S tim obcasnym vytacenim mi to taky neprijde tak zly, pokud neni auto studeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 17. únor 2003 Sdílet Odesláno 17. únor 2003 To Dydzej: Tak to je pro me novinka. Tak me tak napada, co takhle nabouchat přečipovanej TD ze 605 do 405? Jít by tam snad měl a byl bz to sakra hustej nářez... S tou prevodovkou fakt netušim. Snad jedině nějakou z VRCéčka, ale za to by byla řacha, jak za celýho pažouta v nejlepších letech a navíc sou převodovaný hooodně moc na benzíny. Co takhle nějakej nenápadnej odpínatelnej planetovej reduktor?;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 18. únor 2003 Sdílet Odesláno 18. únor 2003 To Hics: asi by nebyl problem koupit kit na zprevodovani prevodovky dle vlastnich predstav (teda nevim co to stoji). Ale to 6 rychlost neprida... WRC maji 6-rychlostni sekvencni prevodovky XTRAC, cetl jsem ze za 52000 liber, jen za saltpaku z titanu a magnezia chteji 2500 liber... Navic se nedaji objednat bez auta (750000 DM). Muzes si o tom pekne pocist na http://www.andreas-hemminger.de/tuning/getriebe.htm (ma 206 benzin). Benzinak 306 S16 120kW ma taky na prani 6-kvalt. A my TD x05 nic a nic Zitra jedu na hory, ale pak se schvalne podivam na net, jak to s tim je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 19. únor 2003 Sdílet Odesláno 19. únor 2003 To Dydzej: Budiž ti útěchou (alespoň dočasnou) že na horách 6 rychlostí stěží užiješ. Benzíňáci maj maj alespoň možnost šáhnout sise pro 5ti kvalt, ale pro převodovku z naf?áku. My už sme na \"stropě\" a není šahat kam. Jedině kola s větším průměrem, ale to jaksi neřeší primární problém. Pokud by se jako extra výbava montovali i do HDI, tak by snad použít šla. ale je to asi hudba budoucnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. únor 2003 Sdílet Odesláno 19. únor 2003 Už jsem se ptal i jinde, ale sem ten dotaz patří spíš: kolik vám to jede, na pětku, při 3000ot/min? Pro srovnání: P405 1,9D (bez turba) jede na pětku při 3000ot/min necelých 120km/h, spíš jen 115. Kolik jede 405TD a 405 1,9i, napíšete někdo? Docela by se mi to hodilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 19. únor 2003 Sdílet Odesláno 19. únor 2003 Zejtra ti dám Oddie vědět. Tušim ale, že u toho TD se to lišit moc nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 19. únor 2003 Sdílet Odesláno 19. únor 2003 no co si tak vybavuju svuj otackomer, tak na petku to toci 3 tis kolem cca 125-130 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 19. únor 2003 Sdílet Odesláno 19. únor 2003 Ondro, jen nepovidej, ze si vybavujes. Urcite sis kvuli tomu byl pred chvili zajezdit.:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 22. únor 2003 Sdílet Odesláno 22. únor 2003 oddie: kdybys byval chtel 605 TD, tak to vim nahodou uplne presne, je to asi 135 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.