punkac Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Na C4 picasso 1.6 HDi 2007 mi z ničeho nic po normálním vypnutí motoru vyskočila tahle hláška, auto nešlo nastartovat, jediný co šlo je centrál a při zařazení zpátečky couvací světla a klakson Auto jsme nejdříve zkusili připojit přes poctivé kabely k jinému autu, bez výsledku Dneska jsem tam dal rok starou baterku, která předtím normálně makala, dobíjel jsem jí celý den, napětí na prázdno 12,5 V.... Ta stará měla mezi 12,1 a 11,9V... A zase hovno Na tu starou se mi jednou povedlo, že když byla odpojená asi deset minut a po opětovném připojení (musel jsem zamknout auto, brácha s náhradní baterkou měl zpoždění) Tak mi chvilku hrálo rádio, šly stěrače, ale nastartovat nešlo. Prostě ani ťuk, ani neprotočí, pojistky zkontrolovány, po asi pěti minutách to spadlo do tý hlášky Economy...... S novou baterkou jsme po připojení počkali přes 5 minut a stejně hned po otočení klíčkem zase tahle debilní hláška a jde jen centrál, a couvačky..... Čím mě to auto zase trápí, auto už stojí bez hnutí 14 dní, v UL servisy na hovno....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Pokud to nechytne tak bude pokaždé po otočení klíčku skákat economy mode..... a i pojistky v motoru??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 6. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 ano, i pojistky v motoru, už fakt nevím hlavně 40A od starteru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 6. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 ještě zkusím tím autem cuknout půl metru přes pětku aby se protočil starter. Nejhorší je že v tomhle počasí je u tohohle typu kastle ke všemu přístup jako k penězům.. ale to až zítra Nevím, proč ty píčové nedali řídící jednotku a spol s baterkou do kufru hned by v motoru bylo více místa, ale ti francouzký myslitelé by tam dali jenom další fap.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Zkoušel jsi to druhým klíčkem? Co svítí při startování za kontrolky? Jo, tak netočí ti startér? A cvakne to aspoň při otočení klíčku? [upravil dne 6/12/13 16:44 od HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Hele blbá otázka.....startuješ jen jedním a tím samým klíčem...?? zkusil jsi jinej.....?? Švagrové se stalo něco podobného a odešel jí chip IMMO v klíči......centrál šel atd.....ale nenastartovala. Když našla:D druhý klíč tak ejhle auto normálně startuje a jede.....:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 6. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Kluci zkusil jsem i druhým klíčkem (jeden hlavní má centrál, druhý je jen klíček) Nějaký cvakání jsem slyšel, i třeba po připojení baterky z motorového prostoru, ale dneska tu byl fučák a slyšel jsem prd pořádně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 6. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 po otočení klíčku nevím jestli to cvaká cvakalo to po připojení baterky zítra zkusím poslouchat pozorněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 zkusil bych plne nabitou baterku to jest po 12 hodinovem odstaveni od nabijecky aspon 12,6V podle popisu me to prijde ze ti odesel alternator. a druha baterka bude mrtva. Popripade zmerit kolik je na baterce pri startovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Co pojistka F8 v motorovém prostoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 no take bych to videl na altik ... zkus ho odpojit :-) nebo zmer baterku az ji napojis do auta... me ukazovala asi 7V [upravil dne 6/12/13 19:02 od stajgrpavel] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 7. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 Pojistka 40A F8 je v pohodě, baterka má 12,5 po sundání z nabíječky - je jiná než byla ve voze, zkouším to s novou baterkou zítra respektive dnes až se proberu zkusím znovu.... ps: altík mě netrápí, když motor ani nepřevalí, jelikož alternátor dobíjí, když auto jede.... Kdyby byl v čoudu, snad by svítila kontrolka baterky, mě svítí economy mode active a prd z toho [upravil dne 7/12/13 02:37 od punkac] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 Abych pravdu řekl,z těchto elektronických poruch mám kopřivku už předem, zlaté časy, kdy tyto duperele neexistovaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 cim to nabijis? 12,5 V po sundani z nabijecky je malo to urcite klesne a neotoci starterem. A dokud auto nenastartuje a nezacne dobijet bude economy svitit porad. mohl ti odejit regulator na altiku sviti ti kontrolka baterky pred startem? beztak ne? Dle tveho popisu bych to videl tak ze odesel regulator vymlatil jsi baterku co byla v aute jizdou proto economy. Ted tam strkas spatnou baterku ktera neotoci starterem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 Vidím to na prerazenú diodu altíku, ktorá ti spôsobuje skrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 když to startoval,přes kabely,tak baterkou to nebude-něco někde odešlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 Já nevím, co Tě čílí? Co je více Ekonomy mod než nenastartovat auto a chodit pěšky? samozřejmě + :D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 me kdyz odesel regulator na altiku tak jsem to take prez kabeli nenastartoval ... jen cvalko relatko a nic vic... ale pokud de ti nechce tak to nedelej... ale baterkou to asi nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 Takže kdyby regulátor odpojil tak by měl nastartovat podle mne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 staci odpojit plusovaj kabel od altiku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.