Jump to content
  • Aktuální cíle darů

406


longstarr

Recommended Posts

Hledal jsem ale nic pro mě_ údaje najeto 67tis km žáddný modrý dým z výfuku motor přede hlášky PP žádné spotřeba 8,2 l a nikde žádný viditelný únik třeba 2l na 30.000km není moc nevím. Měl jsem 405ku a když žrala olej bylo to špatné gufero ale spodek zastříkaný od oleje takže jsem věděl jenom jestli někdo nemá zkušenosti nechci nechat hrabat do motoru zbytečně se servisema mám své zkušenosti_Dík

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: longstarr

Mam P406 1,8 16V r.v.2001 výměna oleje dle SK po 30.000km

Během této doby dolívám cca 2l oleje tak nevím jestli ja to v pořádku Nemá někdo zkušenosti_Dík

Tak nějak se o tom už psalo v souvislosti s tímhle motorem a není to tak dávno.Hledej , třeba najdeš;)

[upravil dne 31/8/05 Swallow]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Jirkap

Mám stejný objem motor, akorát že EW7 a žere cca 1dcl na 1000km, takže asi takhle ;)

Nekaž mu náladu :D, jinak se o tom psalo tady

kam ten oluj mizí_

pardon olej_

[upravil dne 31.8.05 longstarr]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: longstarr

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Jirkap

Mám stejný objem motor, akorát že EW7 a žere cca 1dcl na 1000km, takže asi takhle ;)

Nekaž mu náladu :D, jinak se o tom psalo tady

kam ten oluj mizí_

pardon olej_

[upravil dne 31.8.05 longstarr]

Prostě má hlad ten motor, tak ho jí ;) spaluje se ;) jsou tam vysoké komprese :-P

Link to comment
Share on other sites

No takhle - když je motor 100% v cajku, tak si nemá vzít ani Ň - ale 1l na 10000km to je vcelku pohodička - to bych to neřešil...

Mně odešly pístní kroužky a to byla bomba ke konci 1l na 200km!!!! Proto, že ten olej tam plnil i tu těsnící funkci a motor baštil a baštil...

Takže do 0,5 na 1000 km to je ještě únosná míra, která se dá zkousnout bez nějakého mechanického (rozebrání motoru) zásahu

Link to comment
Share on other sites

Teda, jak zjistíte, že vám ubejvá olej? :mrk

Já dolejvám akorát \"sajrajt\" do ostřikovačů když mi začne svítit kontrolka (to si dělám srandu, páááč jí nemám zapojenou :aut) a tééé vše. Wolej mi měnili u Vašendovců začátkem dubna a wod tý doby jsem to nekontroloval. V šáde (měl jsem 125L) jsem to taky nekontroloval a dycky tam do výměny vydržel ...

Ale to asi není ta správná filozofie, co? :myslim:D:D:D

Čím víc kontroluju, tím víc závad objevuju :aut

Link to comment
Share on other sites

tak leda kecy, šáde měla přímo výrobcem stanovenou spotřebu oleje....mám pocit, že u emba to bylo i 1l na 1000km, ale samozřejmně šáde, který kouřijou hodně a je to za nima pekelně cítit, tak nežerou 2 deci, ale 3litry na 1000km. Mně 106 sežere tak 2 litry mezi výměnou oleje. ( 10 000 ). Je fakt, že ventily jsou slyšet, ale u takhle lacinýho auta to UŽ nemíním řešit, to ho raděj prodám dopryč.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...