Jump to content

zapalovani - jedou 3 valce


pytlak5
 Share

Recommended Posts

P806 2.0i benzin, provoz na plyn i benzin. Problem se zapalovanim. Motor obcas zacne bezet na 3 valce, stava se to vetsinou pri ubrani plynu nebo hned po nastartovani. Spravi se to ze behem jizdy na moment vypnu zapalovani a po opetovnem zapnuti to vetsinou zase jede normalne, nekdy je treba vypnout motor na nejakou minutu. Svicky jsou vymeneny, diagnostika hlasi nepravidelnou chybu v zapalovani nekdy na 3 a nekdy na 4 valci. Deje se to pri provozu na plyn i benzin. Odhaduji spatnou zapalovaci listu ale nerad bych zbytecne vyhodil prachy. Mate nekdo zkusenosti? diky

Link to comment
Share on other sites

Jestli tomu dobre rozumim, tak to dela jen na volnobeh? Pokud myslis, ze elektrika(kabely) a ECU jsou OK, tak bych si vsadil na vadny/spinavy vstrikovaci ventil.

Resil jsem podobny problem opakovane s autem jineho vyrobce ve znackovem servisu (auto desne vibrovalo na volnobeh) a po nejruznejsich pokusech \"to budou svicky\", \"to bude cidlo XY\", \"to budou kabely\" to behem par mesicu doslo do stravu, kdy auto nestartovalo bez poklepani na vstrikovac (byla to jednobodova strikacka). Takze jsem ventil behem 10 minut vycistil a mily servis poslal do haje, protoze takovou opravu zvladne i male dite. Kolega navrhujici cipy do aut k tomu poznamenal, ze znackove servisy delaji jen opravy, ktere male dite nezvladne - treba upgrade firmware ve steracich :D

Zpatky k P806: mne taky zlobil volnobeh, chtel jsem tedy sam vycistit vstrikovace, ale nesly demontovat z listy. V mistnim servisu mi rekli, je se vstrikovace u P806 necisti mechanicky, ale nalili do benzinu nejakou zazracnou vodicku za 300Kc. Jestli fungovala nevim, protoze nakonec byl problem v podtlakovem rizeni predstihu. Kazdopadne motor je ted OK. :)

Link to comment
Share on other sites

Mě zlobil motor, občas to netáhlo a na volnoběh se tak nějak klepal a někdy chcípnul. Problém byl v některém konektoru u vstřikovače. Sundat, trochu si s nimi pohrát a pak zase nasadit. Zatím je to OK.

Link to comment
Share on other sites

nedela to na volnobeh, ale zacne to delat pri volnobehu, i kdyz protocim motor na 5000ot tak se to nespravi. A proc by to prestalo delat po vypnuti zapalovani kdyby byl zaneseny vstrik? Z elektriky se mohu zarucit jen za svicky, stale mi lezi v hlave ta zapalovaci lista. Nedela to jen na benzin ale i na plyn, takze si nejsem jist jestli to bude vstrikem. S tim znackovym servisem mas pravdu, i kdyz jsem jeste ve znackovym nebyl ale jen v normalnim, uz me pekne se...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...