pytlak5 Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 P806 2.0i benzin, provoz na plyn i benzin. Problem se zapalovanim. Motor obcas zacne bezet na 3 valce, stava se to vetsinou pri ubrani plynu nebo hned po nastartovani. Spravi se to ze behem jizdy na moment vypnu zapalovani a po opetovnem zapnuti to vetsinou zase jede normalne, nekdy je treba vypnout motor na nejakou minutu. Svicky jsou vymeneny, diagnostika hlasi nepravidelnou chybu v zapalovani nekdy na 3 a nekdy na 4 valci. Deje se to pri provozu na plyn i benzin. Odhaduji spatnou zapalovaci listu ale nerad bych zbytecne vyhodil prachy. Mate nekdo zkusenosti? diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raa Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Jestli tomu dobre rozumim, tak to dela jen na volnobeh? Pokud myslis, ze elektrika(kabely) a ECU jsou OK, tak bych si vsadil na vadny/spinavy vstrikovaci ventil. Resil jsem podobny problem opakovane s autem jineho vyrobce ve znackovem servisu (auto desne vibrovalo na volnobeh) a po nejruznejsich pokusech \"to budou svicky\", \"to bude cidlo XY\", \"to budou kabely\" to behem par mesicu doslo do stravu, kdy auto nestartovalo bez poklepani na vstrikovac (byla to jednobodova strikacka). Takze jsem ventil behem 10 minut vycistil a mily servis poslal do haje, protoze takovou opravu zvladne i male dite. Kolega navrhujici cipy do aut k tomu poznamenal, ze znackove servisy delaji jen opravy, ktere male dite nezvladne - treba upgrade firmware ve steracich Zpatky k P806: mne taky zlobil volnobeh, chtel jsem tedy sam vycistit vstrikovace, ale nesly demontovat z listy. V mistnim servisu mi rekli, je se vstrikovace u P806 necisti mechanicky, ale nalili do benzinu nejakou zazracnou vodicku za 300Kc. Jestli fungovala nevim, protoze nakonec byl problem v podtlakovem rizeni predstihu. Kazdopadne motor je ted OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pajda Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Mě zlobil motor, občas to netáhlo a na volnoběh se tak nějak klepal a někdy chcípnul. Problém byl v některém konektoru u vstřikovače. Sundat, trochu si s nimi pohrát a pak zase nasadit. Zatím je to OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pytlak5 Posted August 31, 2005 Author Share Posted August 31, 2005 nedela to na volnobeh, ale zacne to delat pri volnobehu, i kdyz protocim motor na 5000ot tak se to nespravi. A proc by to prestalo delat po vypnuti zapalovani kdyby byl zaneseny vstrik? Z elektriky se mohu zarucit jen za svicky, stale mi lezi v hlave ta zapalovaci lista. Nedela to jen na benzin ale i na plyn, takze si nejsem jist jestli to bude vstrikem. S tim znackovym servisem mas pravdu, i kdyz jsem jeste ve znackovym nebyl ale jen v normalnim, uz me pekne se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.