go.play Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 Zdravím všechny, máte někdo zkušenost s kotoučema Zimmermann ? plánuju v co nejbližší době nějaký kotouče koupit, protože moje jsou už tragický Já osobně bych se toho nebál, jsou německý a tak by to mohla být kvalita, chci ty vrtaný co mají v nabídce, ale radši bych si přečetl více názorů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 No, jestli to není zrovna ten model, kterej aby brzdil, se musí nejdříve zahřát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 Ahoj, pokud myslíš OZ Zimmermann, tak je to jeden z nejlepších výrobců, taky tomu odpovídá cena 3000-4000,- na S16:-) Ale určo s nima neudělách chybu, vzhledem k tomu, že se slušně prosazují i v motorsportu. Někde sem vyčetl, že by měly být trošku líp použitelný v provozu než třeba brembomax, který za studena moc nebrzdí. Osobně bych spíš šel do Ate powerdisc, ale jen kvůli tomu, že sou levnější, pokud máš na tyhle peníze, tak do toho můžeš jít bez obav:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 Mám Zimmermann a sú výborné. Treba k nim ale dobré platničky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausekkk Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 Já měnil kotouče v květnu a po půl roce mi začly házet, že se třepal volant... mechanik říkal, že jednu 307mičku už řešil s tímhle problémém a po pěti výměnách kotoučů skončili u těch dražších a bylo po problému... tak mě bylo řečeno, jestli doplatím rozdíl ceny a budu mít sportovní vrtané zimmermany... tak je mám Brzdí hned od novoty dobře a to i hned ráno po nastartování při 3 °C... takže nepotřebují zahřát. Jsou celé povlakované a prvně jsme při testovací jízdě museli bržděním sedřít ten povlak z funkčních ploch. Takže ten zbytek kotouče by časem neměl mít rezavý nádech díky povlaku oproti jiným kotoučům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
go.play Odesláno 14. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 Tak to je paráda, zatim samý pozitiva , já do nich pujdu, vyjdou na 3600 Kč Koukal jsem už i po destičkách a to je další věc, ve který nemám jasno, já osobně bych šel do desek Textar nebo Ferodo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 odee--s těmi brembo MAX máš vlastní skušenost,že za studena nebrzdí to by mně nasralo dělají Zimmermann vrtané kotouče i na zadek pro normální motorizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 Mám 283mm na předku s deskama Ferodo už druhým rokem a naprosto bez problémů. Brzdí i za studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 14. listopad 2013 Sdílet Odesláno 14. listopad 2013 To Chuck11: ne, nemám osobní zkušenost, ale známej je kvůli tomu měnil za Powerdisky od Ate, který si pak moc chválil. A tady si na to taky někdo kdysi stěžoval, ale už si nevzpomenu kdo. Ale je možný, že to je jen problém (ne)sladění s určitým typem destiček:myslim Jinak si většina lidí ty Bremba taky chválí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 15. listopad 2013 Sdílet Odesláno 15. listopad 2013 děrované kotouče k čemu. zvýšíte si leda namáhání materiálu v určitém místě v oblasti vrtání a pak to praskne. když tak drážkované tam to není tak markatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 15. listopad 2013 Sdílet Odesláno 15. listopad 2013 Nehezký to obrázek..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 15. listopad 2013 Sdílet Odesláno 15. listopad 2013 Osobně mám Bremba Performance(vrtaný kotouče) a už na nich mám skodo 60tis km stejně tak i s deskama Ferodo DS2500 a kotouče jsou bez známek většího opotřebení.Desticky co jsem teď přezouvam nedávno na zimáky mají ještě tak půlku tloušky a myslím si že je zrovna moc nešetřím. A Zimmermanny jsem měl na 405mi16 než jsem pořídil Brembo a spokojenost taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 15. listopad 2013 Sdílet Odesláno 15. listopad 2013 na gti mám brembo max a textary a je fakt, že tak první dvě brždění jsou nic moc, ale brzdí to. Jakmile se ale ohřejou tak to je jiný kafe (ohřejou se rychle, nejsou to žádný racing kotouče co by nešly použít na svižnější projížďky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
go.play Odesláno 16. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2013 já jsem tak nějak teda už rozhodnutej, nějakýho prasknutí se nebojim, nebudou dostávat uplnej šrot, takže pokud to někomu prasklo, tak je to vada jednoho kusu a ne pravidlo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 16. listopad 2013 Sdílet Odesláno 16. listopad 2013 Záleží taky na kvalitě a troufnu si tipnout, že třeba zrovna ty Zimmermanny na 106 by vydržely i solidní dávku ostrých jízd a v běžným provozu+sem tam rychlejší projížďka a asi bys nenašel nikoho, koho by podobnej problém s prasknutím potkal:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 16. listopad 2013 Sdílet Odesláno 16. listopad 2013 No tak prasknut moze aj nevrtany kotuc. Stalo sa mi to uz vela krat. Ale je pravda ze idem s nimi na doraz. Co sa tyka zimmermennov nedavno som riesil s firmou ktora sa venuje vylucne brzdam sadu na BMW 730. Kriteria boli ze je to dost tazke auto a chalan s tym jazdi poriadne divoko tak mi jednoznacne doporucili vrtane zimmermanny a oblozenie tusim HT? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 16. listopad 2013 Sdílet Odesláno 16. listopad 2013 no ja mam C5 III a tiez rozmyslam nad lepsimi kotucami.. brzdy som rozobral voditka premazal komplet vycistil ale ked idem rychlejsie tak to auto slabo brzdi... je dost tazke ale 406 mi brzdila ovela lepsie a C5 ma problem a poriadny.. minule som skoro potlacil auto pred sebou ked som potrteboval dobrzdit zo 150km/h. na brzdach sa fakt neoplati setrit... to je najdolezitejsia vec na aute... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. listopad 2013 Sdílet Odesláno 16. listopad 2013 Klidně si je tam dej, nicméně nic zvláštího nečekej. Co je znát je zvýšená hlučnost při brzdění a mírně větší opotřebení destiček. Ta hlučnost mi asi vadila nejvíc a neměnila se ani s jinou tvrdostí destiček. Když to shrnu tak kromě toho, že to zajímavěji vypadá jsem jinou podstatnou výhodu nenašel. Takže nikdy více... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 16. listopad 2013 Sdílet Odesláno 16. listopad 2013 koblih ako vždy , zásadne v opozícii :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. listopad 2013 Sdílet Odesláno 16. listopad 2013 zásadní opozice vypadá u mě zásadně jinak, nicméně na rozdíl od teoretiků jsem najezdil na vrtaných kotoučích cca 100 tis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.