zepino Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 POTŘEBUJU VĚDĚT,JESTLI MÁ MOTOR 1,1 HYDROŠTOSY .NEBO ,JAK JE TO TAM NA HLAVĚ ŘEŠENÉ. V TECHNIČÁKU MÁM NAPSÁNO,ŽE TO MÁ 40KW/6200 ot/min,ALE VŠUDE JSEM VIDĚL A SLYŠEL JEN O 44KW TAK JAK TO S TÍM JE ,NENÍ TO JEN PŘEKLEP UŘEDNÍKŮ? PROSÍM PRADTE NĚKDO. ZATÍM DÍK. [upravil dne 27.8.05 zepino] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 A jaké je to auto? Třeba pro 206 je 40kW TU1JP (HFY) a samozřejmě nemá hydroštely . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zepino Odesláno 27. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 Původně zaslal: Swallow A jaké je to auto? Třeba pro 206 je 40kW TU1JP (HFY) a samozřejmě nemá hydroštely . JEDNÁ SE O SAXO.MOTOR MÁ NOZNAČENÍ -HDY. [upravil dne 27.8.05 zepino] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 TU1M/L3 (HDY),40kW , ventily 0,20 mm sání, 0,40 mm výfuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zepino Odesláno 27. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 Původně zaslal: Swallow TU1M/L3 (HDY),40kW , ventily 0,20 mm sání, 0,40 mm výfuk. TAK TO NENÍ DOBRÉ,MYSLEL JSEM,ŽE KDYBY TAM BYLY HYDROŠTOSY,TAK BY TO BYLA MÁ ZÁVADA,ALE TAKHLE TO BUDE ASI NĚCO HORŠÍHO.OZÍVÁ SE MI TAM NĚJAKÝ KLEPAVÝ ZVUK .U PASATA JSEM ZAŽIL PODOBNÝ ZVUK,A BYL PRÁVĚ ŠPATNÝ HYDROŠTOS -OPRAVA ZA PÁR KORUN.TADY TEDA NEVÍM CO MĚ ČEKÁ. MÁŠ NĚJAKÉ ZKUŠENNOSTI S TÍMHLE KONKRÉTNÍM MOTOREM ? -JAK JEZDÍ A KOLIK ŽERE ? A CO VYDRŽÍ?/PRÁVĚ JSEM SI TO KOUPIL,TAKŽE O TOM NIC MOC NEVÍM/ . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 Nemám, stačí mi, že mám řízením osudu pouze 1,6. Tyhle malé motory mívají seřizování ventilové vůle šrouby, takže žádná finanční katastrofa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 28. srpen 2005 Sdílet Odesláno 28. srpen 2005 co sem koukal,tak tahle motory nemaj hydrostosy.Kolik to ma nalitano?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 28. srpen 2005 Sdílet Odesláno 28. srpen 2005 TU motory od PSA nemají hydr. zdvihátka. (TU9, TU1, TU2,TU3, TU5) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 29. srpen 2005 Sdílet Odesláno 29. srpen 2005 ty motory klapou normalne ... sem nechal seridit ventily an 1,4 a je to stejne ... k tomu vykonu mas nemeckou verzi (u nich ma spousta aut upravenou mapu v RJ aby splnovaly jejich normy emisi) v CR je ten samy motor se 44kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zepino Odesláno 10. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2005 Původně zaslal: ajsik ty motory klapou normalne ... sem nechal seridit ventily an 1,4 a je to stejne ... k tomu vykonu mas nemeckou verzi (u nich ma spousta aut upravenou mapu v RJ aby splnovaly jejich normy emisi) v CR je ten samy motor se 44kw Jak je to s tou německou verzí ?To slyším prvně, čím se ten motor -40kw liší od 44kw a co je to ta uprava mapy v RJ ?Rád se o to něco dozvím. Už jsem měřil spotrřebu u toho mého / 40kw / a třikrát po sobě mi vyšla kolem 5,8 a to jsem ho moc nešetřil a skoro všechno bylo najeto s klimatizací.To se mi zdá docela dobrá spotřeba -né ?Nebo , kolik by to mělo žrát ? Co to klepání ,fakt je to normální ? U toho mého motoru to není zas tak hrozný,ale slyším to tam.Proto jsem se tu ptal na rady,abych kdyžtak předešel většímu problému.Ty ventily zkusím taky seřídít,tím nic neskazím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 11. září 2005 Sdílet Odesláno 11. září 2005 1,4 motror TU3 mají kody KDZ a KDY , zjistíš ve VIN. Rozdíl je v emisích. Jinak tyto motory klepou (i velmi výrazně) normálně. Normální zvuk to není, je to jako \"chycené na klice\". Jsou dvě teorie proč, ta první (u nás ověřená) je větší axiální vůle na klice už s fabriky. Druhá verze, vibrace držáku alternátoru na bloku motoru=vychýlení řemenice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zepino Odesláno 11. září 2005 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2005 Původně zaslal: Milhaus65 1,4 motror TU3 mají kody KDZ a KDY , zjistíš ve VIN. Rozdíl je v emisích. Jinak tyto motory klepou (i velmi výrazně) normálně. Normální zvuk to není, je to jako \"chycené na klice\". Jsou dvě teorie proč, ta první (u nás ověřená) je větší axiální vůle na klice už s fabriky. Druhá verze, vibrace držáku alternátoru na bloku motoru=vychýlení řemenice. Díky za reakci.takže to klepání je opravdu normální?Nedojde to až ke kolizi ?Ten zvuk se opravdu jeví jako klika,alespon z mého poslechu,ale u toho mého motoru to není zase tak výrazné,ale slyším to tam.Má male 1,1 ,ne jak ty píšeš 1,4.co ten muj motor má teda za označení ? a co jsou to ty kody?nevíš,kterej motor je uspornější na spotřebu?-jestli ten muj /1,1- 40kw / ,nebo 1,1-44kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.