Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

MOTOR 1,1 POTŘEBUJU PORADIT !


zepino

Recommended Posts

POTŘEBUJU VĚDĚT,JESTLI MÁ MOTOR 1,1 HYDROŠTOSY .NEBO ,JAK JE TO TAM NA HLAVĚ ŘEŠENÉ.

V TECHNIČÁKU MÁM NAPSÁNO,ŽE TO MÁ 40KW/6200 ot/min,ALE VŠUDE JSEM VIDĚL A SLYŠEL JEN O 44KW TAK JAK TO S TÍM JE ,NENÍ TO JEN PŘEKLEP UŘEDNÍKŮ?

PROSÍM PRADTE NĚKDO.

ZATÍM DÍK.

[upravil dne 27.8.05 zepino]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Swallow

TU1M/L3 (HDY),40kW , ventily 0,20 mm sání, 0,40 mm výfuk.

TAK TO NENÍ DOBRÉ,MYSLEL JSEM,ŽE KDYBY TAM BYLY HYDROŠTOSY,TAK BY TO BYLA MÁ ZÁVADA,ALE TAKHLE TO BUDE ASI NĚCO HORŠÍHO.OZÍVÁ SE MI TAM NĚJAKÝ KLEPAVÝ ZVUK .U PASATA JSEM ZAŽIL PODOBNÝ ZVUK,A BYL PRÁVĚ ŠPATNÝ HYDROŠTOS -OPRAVA ZA PÁR KORUN.TADY TEDA NEVÍM CO MĚ ČEKÁ.

MÁŠ NĚJAKÉ ZKUŠENNOSTI S TÍMHLE KONKRÉTNÍM MOTOREM ? -JAK JEZDÍ A KOLIK ŽERE ? A CO VYDRŽÍ?/PRÁVĚ JSEM SI TO KOUPIL,TAKŽE O TOM NIC MOC NEVÍM/ .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: ajsik

ty motory klapou normalne ... sem nechal seridit ventily an 1,4 a je to stejne ...

k tomu vykonu mas nemeckou verzi (u nich ma spousta aut upravenou mapu v RJ aby splnovaly jejich normy emisi) v CR je ten samy motor se 44kw

Jak je to s tou německou verzí ?To slyším prvně, čím se ten motor -40kw liší od 44kw a co je to ta uprava mapy v RJ ?Rád se o to něco dozvím. Už jsem měřil spotrřebu u toho mého / 40kw / a třikrát po sobě mi vyšla kolem 5,8 a to jsem ho moc nešetřil a skoro všechno bylo najeto s klimatizací.To se mi zdá docela dobrá spotřeba -né ?Nebo , kolik by to mělo žrát ? Co to klepání ,fakt je to normální ? U toho mého motoru to není zas tak hrozný,ale slyším to tam.Proto jsem se tu ptal na rady,abych kdyžtak předešel většímu problému.Ty ventily zkusím taky seřídít,tím nic neskazím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4 motror TU3 mají kody KDZ a KDY , zjistíš ve VIN. Rozdíl je v emisích. Jinak tyto motory klepou (i velmi výrazně) normálně. Normální zvuk to není, je to jako \"chycené na klice\". Jsou dvě teorie proč, ta první (u nás ověřená) je větší axiální vůle na klice už s fabriky. Druhá verze, vibrace držáku alternátoru na bloku motoru=vychýlení řemenice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhaus65

1,4 motror TU3 mají kody KDZ a KDY , zjistíš ve VIN. Rozdíl je v emisích. Jinak tyto motory klepou (i velmi výrazně) normálně. Normální zvuk to není, je to jako \"chycené na klice\". Jsou dvě teorie proč, ta první (u nás ověřená) je větší axiální vůle na klice už s fabriky. Druhá verze, vibrace držáku alternátoru na bloku motoru=vychýlení řemenice.

Díky za reakci.takže to klepání je opravdu normální?Nedojde to až ke kolizi ?Ten zvuk se opravdu jeví jako klika,alespon z mého poslechu,ale u toho mého motoru to není zase tak výrazné,ale slyším to tam.Má male 1,1 ,ne jak ty píšeš 1,4.co ten muj motor má teda za označení ? a co jsou to ty kody?nevíš,kterej motor je uspornější na spotřebu?-jestli ten muj /1,1- 40kw / ,nebo 1,1-44kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...