zepino Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 POTŘEBUJU VĚDĚT,JESTLI MÁ MOTOR 1,1 HYDROŠTOSY .NEBO ,JAK JE TO TAM NA HLAVĚ ŘEŠENÉ. V TECHNIČÁKU MÁM NAPSÁNO,ŽE TO MÁ 40KW/6200 ot/min,ALE VŠUDE JSEM VIDĚL A SLYŠEL JEN O 44KW TAK JAK TO S TÍM JE ,NENÍ TO JEN PŘEKLEP UŘEDNÍKŮ? PROSÍM PRADTE NĚKDO. ZATÍM DÍK. [upravil dne 27.8.05 zepino] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 A jaké je to auto? Třeba pro 206 je 40kW TU1JP (HFY) a samozřejmě nemá hydroštely . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zepino Posted August 27, 2005 Author Share Posted August 27, 2005 Původně zaslal: Swallow A jaké je to auto? Třeba pro 206 je 40kW TU1JP (HFY) a samozřejmě nemá hydroštely . JEDNÁ SE O SAXO.MOTOR MÁ NOZNAČENÍ -HDY. [upravil dne 27.8.05 zepino] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 TU1M/L3 (HDY),40kW , ventily 0,20 mm sání, 0,40 mm výfuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zepino Posted August 27, 2005 Author Share Posted August 27, 2005 Původně zaslal: Swallow TU1M/L3 (HDY),40kW , ventily 0,20 mm sání, 0,40 mm výfuk. TAK TO NENÍ DOBRÉ,MYSLEL JSEM,ŽE KDYBY TAM BYLY HYDROŠTOSY,TAK BY TO BYLA MÁ ZÁVADA,ALE TAKHLE TO BUDE ASI NĚCO HORŠÍHO.OZÍVÁ SE MI TAM NĚJAKÝ KLEPAVÝ ZVUK .U PASATA JSEM ZAŽIL PODOBNÝ ZVUK,A BYL PRÁVĚ ŠPATNÝ HYDROŠTOS -OPRAVA ZA PÁR KORUN.TADY TEDA NEVÍM CO MĚ ČEKÁ. MÁŠ NĚJAKÉ ZKUŠENNOSTI S TÍMHLE KONKRÉTNÍM MOTOREM ? -JAK JEZDÍ A KOLIK ŽERE ? A CO VYDRŽÍ?/PRÁVĚ JSEM SI TO KOUPIL,TAKŽE O TOM NIC MOC NEVÍM/ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 Nemám, stačí mi, že mám řízením osudu pouze 1,6. Tyhle malé motory mívají seřizování ventilové vůle šrouby, takže žádná finanční katastrofa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lipnicak Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 co sem koukal,tak tahle motory nemaj hydrostosy.Kolik to ma nalitano?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 TU motory od PSA nemají hydr. zdvihátka. (TU9, TU1, TU2,TU3, TU5) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajsik Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 ty motory klapou normalne ... sem nechal seridit ventily an 1,4 a je to stejne ... k tomu vykonu mas nemeckou verzi (u nich ma spousta aut upravenou mapu v RJ aby splnovaly jejich normy emisi) v CR je ten samy motor se 44kw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zepino Posted September 10, 2005 Author Share Posted September 10, 2005 Původně zaslal: ajsik ty motory klapou normalne ... sem nechal seridit ventily an 1,4 a je to stejne ... k tomu vykonu mas nemeckou verzi (u nich ma spousta aut upravenou mapu v RJ aby splnovaly jejich normy emisi) v CR je ten samy motor se 44kw Jak je to s tou německou verzí ?To slyším prvně, čím se ten motor -40kw liší od 44kw a co je to ta uprava mapy v RJ ?Rád se o to něco dozvím. Už jsem měřil spotrřebu u toho mého / 40kw / a třikrát po sobě mi vyšla kolem 5,8 a to jsem ho moc nešetřil a skoro všechno bylo najeto s klimatizací.To se mi zdá docela dobrá spotřeba -né ?Nebo , kolik by to mělo žrát ? Co to klepání ,fakt je to normální ? U toho mého motoru to není zas tak hrozný,ale slyším to tam.Proto jsem se tu ptal na rady,abych kdyžtak předešel většímu problému.Ty ventily zkusím taky seřídít,tím nic neskazím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 1,4 motror TU3 mají kody KDZ a KDY , zjistíš ve VIN. Rozdíl je v emisích. Jinak tyto motory klepou (i velmi výrazně) normálně. Normální zvuk to není, je to jako \"chycené na klice\". Jsou dvě teorie proč, ta první (u nás ověřená) je větší axiální vůle na klice už s fabriky. Druhá verze, vibrace držáku alternátoru na bloku motoru=vychýlení řemenice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zepino Posted September 11, 2005 Author Share Posted September 11, 2005 Původně zaslal: Milhaus65 1,4 motror TU3 mají kody KDZ a KDY , zjistíš ve VIN. Rozdíl je v emisích. Jinak tyto motory klepou (i velmi výrazně) normálně. Normální zvuk to není, je to jako \"chycené na klice\". Jsou dvě teorie proč, ta první (u nás ověřená) je větší axiální vůle na klice už s fabriky. Druhá verze, vibrace držáku alternátoru na bloku motoru=vychýlení řemenice. Díky za reakci.takže to klepání je opravdu normální?Nedojde to až ke kolizi ?Ten zvuk se opravdu jeví jako klika,alespon z mého poslechu,ale u toho mého motoru to není zase tak výrazné,ale slyším to tam.Má male 1,1 ,ne jak ty píšeš 1,4.co ten muj motor má teda za označení ? a co jsou to ty kody?nevíš,kterej motor je uspornější na spotřebu?-jestli ten muj /1,1- 40kw / ,nebo 1,1-44kw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.