Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 208 / 1.2 / 82k / Active / 5 dv. / White /


jkmaxfli

Recommended Posts

Přidávám malé zkušenosti s novým vozem po najetí 200KM.

Dojem z exteriéru a interiéru je velmi, velmi lahodící.

Jezdil jsem všude možně, kde se dalo, nejvyšší dosažená rychlost 170KM/h a dal by i více, nebyla bohužel možnost.Hlavně jsem jezdil po městě a po pár okreskách.Řazení klasika Peugeot, zde se nic nezměnilo, hlava řadičky je povedená do ruky, volant perfektní, ta velikost je opravdu unikátní, lepší volant jsem v ruce nedržel, elektronické servo na vysoké úrovni.A jak je to s výhledem na přístrojovku:při mé výšce 170cm jsem si hodil sedačku trošku výše, volant nechal padnout trochu dolů a pohled na přístrojovku luxusní vidím ji celou, opravdu skoro vůbec neuhýbáte očima dolů a vidíte vše pěkně spodperiférně, za toto opravdu velká pochvala.Sedačky perfektně drží tělo v zatáčkách a jsou příjemně měkké.Auto je tvrdší, ale poradí si hravě s nerovnostmi a výmoly a zde se projevuje velice měkce.V zatáčkách drží opravdu perfektně,nemá tendenci ustřelit k tomuto hodně napomáhá ESP a to už jsou na autě měkké zimní pneu.Slyšel jsem výhrady na špatnou viditelnost graf.displeje při slunci, toto naprosto vyvracím, slunce mi svítilo přímo na něj a bylo vše jasné a velmi prosvícené, na displej je vidět skvěle, nepotřebuje ani náklon.Místa je v autě opravdu dost, větší než 207 5 dv. !!! Motor je při velkém sešlápnutí plynu jakoby dravý, ale ne hlučný, odhlučnění je skvělé a věřím, že až si ventily atd. pěkně kolem 2000tis. najetých km sednou, bude to ještě tišší.Na to, že je to 1.2 to je pěkně živé, kam se hrabe předešlá 207 1.4, v určitých momentech z 50% je pěkně cítit i akcelerace při všech přev.stupních, no jo no, necelá tuna hmotnosti je znát při výkonu.Výhled z auta je slušný, přední sloupky neruší a nezakrývají, zadní výhled je trošičku horší-menší zadní sklo.

No a spotřeba, po ujetých 200km mi PC zobrazovalo kombinovanou průměrnou spotřebu 6.2L a to jsem ho opravdu nešetřil.Tempomat má navíc funkci zablokování překročení určité rychlosti, nastavíte např.padesátku a přes tu se nedostanete i když budete šlapat na plyn jak blázni.Ovládání na volantu, displeje, páček je o zvyku a není to tak špatné.Dobrá zpráva pro majitele velkých graf.displejů-od března 2014 bude Peugeot vydávat novou verzi firmware, kde bude i český překlad, ale pozor, pro navigaci samotnou již ne.Proto necpěte své penízky těm vydřiduchům z webu učímeautačesky.cz !!!

Něco málo k výbavě mého vozu:

Přední LED ne.

Zadní LED ano.

LED podsvětlení palubovky a přístrojovky ne.

Velký graf.displej - dotykový - matný

Zobrazení, jaký rychlostní stupeň máte zařadit

Navigace ne. (ani se nedoporučuje, děs a běs !!!)

Tónovaná skla

8x airbag

Tempomat

Manuální nastavení omezení rychlosti

Manuální klima

Pylový filtr

Elektricky stahovaná přední okna

Elektricky ovládaná vnější zrcátka + vyhřívaná

Klimatizovaná přihrádka

USB 1x

AUX vstup 1x

CD přehrávač

BlueTooth media+hlasité handsfree

Mlhovky

Denní svícení žárovka

Rezervní kolo plnohodnotné + hever + klíč

Kdo by měl jakékoliv dotazy k této verzi, rád zodpovím.

HAUK:)

[upravil dne 9/11/13 16:23 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:03 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:04 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:05 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:05 od jkmaxfli]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Dávam pár postřehů k výběru a první dojmy z provozu vozidla po 2000km.

208 jsme pořizovali jako 2. auto do rodiny tedy ze segmentu malých vozu. Kriteria cena, líbivost designu, spotřeba, praktičnost. Požadovaná výbava klima, USB, bluetooth, zadní parkovací asistent. Do širšího výběru byly zařazeny Kia rio, Toyota yaris, Renault clio, opel Corsa, Mazda 2, P 208. Do užšího výběru pak postoupily Clio a P208. Clio má hezčí design, ale je dražší a méně prostorné.

P208 je moderní auto, které při výběru splnilo naše požadavky a ve verzi active nabízí pro nás vyhovující komfort s přídavkem něčeho navíc např. tempomat. Tedy spokojenost. Avšak níže si dovolím zvýraznit klady a naopak napsat co mi na vozu vadí a přidat pár komentářů z mého úhlu pohledu.

Klady

- auto je na svou velikost velmi prostorné

- prostorné přihrádky v předních dveřích

Zápory

- spotřeba, má je zatím 5,0 l/100km, podle psaných hodnot se nedá orientovat!!! psanou 3,9 dosáhnete, ale museli byste jet plynule po rovině s 5.r.st. 65km/hod.

- sedadla jsou pro mě (180cm) dost vysoko a nelze je snížit, pocitově to budí dojem výše položeného těžiště, ale menším osobám (ženám) to může vyhovovat. Pro hlavu je i tak místa dostatek.

- spojka zabírá příliš daleko, což mi způsobuje problémy s plynulým rozjezdem. Na to bude mít také asi vliv automatika 3 válcového motoru. V servise jsem se dozvěděl, že spojku přeseřídit nejde a dokonce je tam i samoseřizování pro opotřebování lamel – takže mi nezbývá než se snažit

Postřehy

- malý volant způsobuje, že velice rychle točíte koly a tedy zatáčíte

- přístrojový panel vidíte nestandardně nad volantem, což je ale spíše ku prospěchu a nemám s tím žádný problém

- tuhost podvozku na mě působí spíše měkčeji a při ostřejších zatáčkách mám pocit menší stability vozu

- 1,2 motor má 60kW a je na auto celkem dost silný. Myslím si, že by stačil pro město a příměstský provoz i 1,0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Přidávám malé zkušenosti s novým vozem po najetí 200KM.

Dojem z exteriéru a interiéru je velmi, velmi lahodící.

Jezdil jsem všude možně, kde se dalo, nejvyšší dosažená rychlost 170KM/h a dal by i více, nebyla bohužel možnost.Hlavně jsem jezdil po městě a po pár okreskách.Řazení klasika Peugeot, zde se nic nezměnilo, hlava řadičky je povedená do ruky, volant perfektní, ta velikost je opravdu unikátní, lepší volant jsem v ruce nedržel, elektronické servo na vysoké úrovni.A jak je to s výhledem na přístrojovku:při mé výšce 170cm jsem si hodil sedačku trošku výše, volant nechal padnout trochu dolů a pohled na přístrojovku luxusní vidím ji celou, opravdu skoro vůbec neuhýbáte očima dolů a vidíte vše pěkně spodperiférně, za toto opravdu velká pochvala.Sedačky perfektně drží tělo v zatáčkách a jsou příjemně měkké.Auto je tvrdší, ale poradí si hravě s nerovnostmi a výmoly a zde se projevuje velice měkce.V zatáčkách drží opravdu perfektně,nemá tendenci ustřelit k tomuto hodně napomáhá ESP a to už jsou na autě měkké zimní pneu.Slyšel jsem výhrady na špatnou viditelnost graf.displeje při slunci, toto naprosto vyvracím, slunce mi svítilo přímo na něj a bylo vše jasné a velmi prosvícené, na displej je vidět skvěle, nepotřebuje ani náklon.Místa je v autě opravdu dost, větší než 207 5 dv. !!! Motor je při velkém sešlápnutí plynu jakoby dravý, ale ne hlučný, odhlučnění je skvělé a věřím, že až si ventily atd. pěkně kolem 2000tis. najetých km sednou, bude to ještě tišší.Na to, že je to 1.2 to je pěkně živé, kam se hrabe předešlá 207 1.4, v určitých momentech z 50% je pěkně cítit i akcelerace při všech přev.stupních, no jo no, necelá tuna hmotnosti je znát při výkonu.Výhled z auta je slušný, přední sloupky neruší a nezakrývají, zadní výhled je trošičku horší-menší zadní sklo.

No a spotřeba, po ujetých 200km mi PC zobrazovalo kombinovanou průměrnou spotřebu 6.2L a to jsem ho opravdu nešetřil.Tempomat má navíc funkci zablokování překročení určité rychlosti, nastavíte např.padesátku a přes tu se nedostanete i když budete šlapat na plyn jak blázni.Ovládání na volantu, displeje, páček je o zvyku a není to tak špatné.Dobrá zpráva pro majitele velkých graf.displejů-od března 2014 bude Peugeot vydávat novou verzi firmware, kde bude i český překlad, ale pozor, pro navigaci samotnou již ne.Proto necpěte své penízky těm vydřiduchům z webu učímeautačesky.cz !!!

Něco málo k výbavě mého vozu:

Přední LED ne.

Zadní LED ano.

LED podsvětlení palubovky a přístrojovky ne.

Velký graf.displej - dotykový - matný

Zobrazení, jaký rychlostní stupeň máte zařadit

Navigace ne. (ani se nedoporučuje, děs a běs !!!)

Tónovaná skla

8x airbag

Tempomat

Manuální nastavení omezení rychlosti

Manuální klima

Pylový filtr

Elektricky stahovaná přední okna

Elektricky ovládaná vnější zrcátka + vyhřívaná

Klimatizovaná přihrádka

USB 1x

AUX vstup 1x

CD přehrávač

BlueTooth media+hlasité handsfree

Mlhovky

Denní svícení žárovka

Rezervní kolo plnohodnotné + hever + klíč

Kdo by měl jakékoliv dotazy k této verzi, rád zodpovím.

HAUK:)

[upravil dne 9/11/13 16:23 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:03 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:04 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:05 od jkmaxfli]

[upravil dne 10/11/13 07:05 od jkmaxfli]

Mam model 2015 a navigace a vše ostatní je již v češtině kromě palubního počítače na přístrojové desce, ale můžete si ho duplicitně zobrazit na dotykové obrazovce a to je již v češtině. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od 15.4.2015 jsem novým majitelem Peugeot 208  Allure 1.6 VTi 120k metalíza čevená rubín.

Vyměnil jsem ji protiúčtem  za Peugeot 207 Aktiv 1.4 VTi 95k metalíza mořská modř. 

 

5 dveří, látka 5 3D Ekmet (Mistral) Černá, výškově a osově stavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo a opěrky hlavy řidiče i spolujezdce, ABS+elektronický rozdělovač brzdných sil REF a EVA samočinná aktivace výstražných světlometů, ESP+ASR systém kontroly stability, LED diodová denní světla, elektrické ovládání předních oken, elektrická a vyhřívaná vnější zrcátka, 6 airbagů, palubní počítač, přední mlhové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace+chlazená schránka u spolujezdce, pilový filtr, elektrický posilovač řízení, programovatelný regulátor a omezovač rychlosti, indikátor podhuštění pneumatik, centrální zamykání+rádiové dálkové ovládání+automatické zamykání dveří při jízdě+signalizace otevřených dveří, ztmavená zadní okna, vrstvené čelní sklo, kožený volant a řadící páka, radio úr.1(Arkamys)+6 reproduktorů+dotyková obrazovka SMEG 7"vše v češtině i navigace+ Bluetooth+USB/jack+ovládání na volantu, dešťový a světelný senzor+ elektro-chromatické vnitřní zpětné zrcátko, osvětlení pedálů a zavazadlového prostoru, hliníková kola 16", navigace+CD přehrávač, zadní parkovací asistent, přední středová loketní opěrka, mechanicky elektronický zámek řízení STEECO LOCK.

Celková cena 440.000 Kč.

Upraveno uživatelem fousadlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...