sasek Odesláno 26. srpen 2005 Sdílet Odesláno 26. srpen 2005 kdo poradi jaky motor ma byt v 309 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 Přidej informace! Diesel? Objem? Co máš za typ uvedený v TP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest NiceOne Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 Ja bych tam dal spalovaci motor čtyřdobý pístový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 pokud mozno funkcni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 jinak by neskodilo trosku premyslet, jakou odpoved chces dostat, nez se zeptas... mas auto a nesedi ti typ motoru? nebo hledas doporuceni, co je rozumne aby auto slusne jelo? nebo co chces vlastne slyset? tento dotaz je asi na urovni dotazu \"jake si mam koupit tricko\"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 Původně zaslal: Vvitty jinak by neskodilo trosku premyslet, jakou odpoved chces dostat, nez se zeptas... mas auto a nesedi ti typ motoru? nebo hledas doporuceni, co je rozumne aby auto slusne jelo? nebo co chces vlastne slyset? tento dotaz je asi na urovni dotazu \"jake si mam koupit tricko\"... Přesně hlavičkou o hřebíček, Vvitty. Pro šaška: Umíš pobavit, po sobotním náročném dni se směju až bych téměř řekl chechtám - všechny chmury a únava jsou rázem pryč. To ses učil u cirkusu, nebo je to generacemi pilované umění, jehož počátky se táhnou k Tvým předkům běhajícím s rolničkami po šlechtických palácích??? Jinak já sám mám v 309 motor spalovací vznětový čtyřpístový, částečně naplněný olejem a ověšený nesmysly typu servo, alternátor, vodní pumpa, turbo, naftové čerpadlo apod. - to celé ještě pospojováno různými řemeny a propojeno hadicemi s chladičem a nádrží na naftu. Co se týče motorů u 309ky - nejdůležitější samozřejmě je, aby motor pod přední kapotou byl a byl funkční (doporučuje se, aby byl pokud možno i čistý a aby z něj nic neteklo asni nekapalo). Jinak v 309ce můžeš najít různě typy motorů - nejpodstatnější dělení je na benzinové a naftové motory - benzínové se používaly objemy 1,1 1,4 1,6 a 1,9, v naftě pak 1,8d 1,8 TD a 1,9 D [upravil dne 8/27/Sat, 27 Aug 2005 22:15:13 +0000Sat, 27 Aug 2005 22:15:13 +0000Sat, 27 Aug 2005 22:15:13 +0000Sat, 27 Aug 2005 22:15:13 +0000 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommate Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 no jak tak všímám, tak na blbý dotaz bývá vždycky nejvíc reakcí, možná se teď směje \"sasek\":D:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 A jaky si mam teda koupit to triko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 27. srpen 2005 Sdílet Odesláno 27. srpen 2005 Původně zaslal: AKCZ A jaky si mam teda koupit to triko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.