Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zvlněné kotouče


Milhausekkk

Recommended Posts

Ahoj, cca půl roku od výměny předních kotoučů s destičkama se mi při brždění začlo pěkně třepat řízení. Když brzdu více přišlápnu, tak to přestane, to ale musím brzdit opravdu více.

Mechanik změřil házivost kotoučů, jeden hází 0,06 mm, druhý 0,03 mm. Bohužel nenašel nikde jinde žádnou vůli a tak jsou na vině asi jen ty kotouče, ikdyž skoro nehází.

Je to vůbec možné, že takové malé hodnoty házivosti roztřepou celkem znatelně auto při brždění? Kotouče jdou na reklamaci a mechanik mi tam dá za doplatek nějaké zimmermany, nebo cimmermany:myslim ... nevím jak se to píše

Napadá Vás nějaká jiná příčina toho třepání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy se kotouče zvlní až po opakovaném brzdění. Pokud vnímáš rozdíl v kvalitě mezi prvním a dalším brzděním nebo při intenzivním, pak je to deformace kotouče v důsledku tepla, to větrané kotouče mohou dělat. Musíš oba kotouče měnit, protože náprava neexistuje.

[upravil dne 5.11.13 23:53 od toro]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...