Jezkovi.voci Odesláno 13. únor 2003 Sdílet Odesláno 13. únor 2003 Lidi, mám dotaz. Mám P306 1.4. Když je motor studenej tak při přidání plynu se ozývá ( při pohledu do motoru) z levý strany takový kovový klepání ale jenom v okamžiku přidání. Když ho podržím na stabilních otáčkách, přestaneto. S servisu rozebrali celej vršek motoru, všechny vůle jsou ok, všechno co se má hýbat se hýbe, co se nemá hýbat se nehýbe.Může to být od spojky? nebo od poloos. Blbý je že se to nese celým motorem, ale právě na polosách je to klepání cítit. Help me ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 13. únor 2003 Sdílet Odesláno 13. únor 2003 a co silenbloky drzaku motoru, ted s tim bojuji u 206. Nebo se muze nekde neceho trochu dotykat vyfuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 15. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2003 tak nový stav. Jeden borec vyslovil teorii, že by to mohli být zdvihátka šoupátka, že mají životnost tak 100kkm. Pokud by to bylo ono, tak by to údajně neměla být destruktivní závada. Tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freeman Odesláno 16. květen 2003 Sdílet Odesláno 16. květen 2003 Mam taky 306 se stejnym motorem, a je pravda ze po tech 100 tisicich co to ma najeto mi to taky trochu klepe .. pri pridavani plynu (a na nizsich otackach). Tipuju to na vuli v nejaky hrideli . Krome toho mi po vymene gufer ventilu dela auticko takovy huiiiii pri pridani a uvolneni plynu (huiii kdyz klesaji otacky zpet). Nevim jak to popsat, naposledy jsem to slysel v Need For Speed kdyz jsem jezdil s Lamborgini co melo turbodmychadlo . Mohly by to byt neserizene ventily? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 16. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2003 jde taky o to, kdy se to klepání projevuje. Mě to dělá nepravidelně a najel jsem s tím asi 15tis. Prej kdyby to byla ojnice, že by to mlátilo pořád a hlavně bych s tím neujel tolik ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 16. květen 2003 Sdílet Odesláno 16. květen 2003 takove to huiii huiii, to muze byt napinaci kladka na rozvodech..... treba to pri te vymene gufer moc napli (ten rozvodak) nebo uz to lozisko je moc vychozene a to pak dela tady tohle....(vlastni zkusenost..) reeseni - vymena kladky a spravne napnuti rozvodaku.... Jinak ta kladka pry vydrzi tak 80-100tkm tak mozna uz by bylo na case... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freeman Odesláno 16. květen 2003 Sdílet Odesláno 16. květen 2003 Pokud by to bylo rozvodakem, tak by to asi huiii huii delalo ciste v zavislosti na otackach, ne? Me to dela jen kdyz tomu otacky zvednu a necham brzo klesnout. Kdyz klesaji pomaleji, nic neslysim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 4. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2003 Helou lidi, dobrá zpráva. Už to neklepe :D:D nebojte, nehodil sem to ze skaly ani to neprodal ani to nerozstřelil, ale nechal jsem vyměnit řemen k posilovači řízení Jednou sem si haluzně všim, že je tam asi 1 cm2 odlouplých drážek (3 z 5ti) no a jelikož bych nerad, aby to prdlo a nadělalo paseku, nechal jsem ho vyměnit. A ejhle, už 2 dny to neklepe. Měl jsem na ten řemen podezření, a asi se to potvrzuje. To je boží :D máte radost ??? Já jo :D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.