dtyrkas Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Mam takovou obecnou otazecku. Jaky je presny postup zalakovani vyrezleho mista, ze ktereho se odloupl uz lak? Misto je na prahu ridice skoro az pod tesnici gumou dveri. Co budu potrebovat? Vyvarit to? Co pak? Mam presny odstin barvy (myslim ze akrylatove), pak nejakej lak, karosarsky tmel v plechovce s vytvrzovacem. Da mi nekdo presny navod jak na to? Dik moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Proč je potřeba to vyvařit? To je jako prorezlý? Přesnej návod bohužel neznám, ale vím že nejdůležitější na tom je, aby se šmiřglem nebo drátěným kartáčem odstranila všechna ta rez, aby se už nešířila. Pak se to dá šplíchnout takvou antikorozní vrstvou, pak asi barva, pak lak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
graver Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Důležité je vybrousit to až na zdravý kov a před aplikací antikorozního nátěru ošetřit něčím, co obsahuje kyselinu fosforečnou (nějaké ty odrezovače nebo jak se to jmenuje). Z vlastní zkušenosti ovšem musím říct, že to pomůže jen velmi dočasně Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtyrkas Posted August 26, 2005 Author Share Posted August 26, 2005 .... dobra a antikorozni nater je jakej? Zakladovka? Hammerite? A jakej pouzit, kdyz na to budu aplikovat akrylatovou barvicku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
graver Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Základovku jakoukoliv - skoro všechny se dnes honosí antikorozní ochranou. Třeba S2102, S2123.... Hammerite ne - to není základovka, ale finál přímo na kov. Akrylát je na auto taky nesmysl - prostě nějakou syntetiku na kov nebo nitrokombinační (C2024...). Na tom tak nezáleží - důležitá je opravdu spíš úprava povrchu - čím horší, tím rychleji to znovu zrezne. Opravdu ale počítej s tím, že to není forever. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukr Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Mě se osvěčilo, pokud je to malé místo, po očištění od rezu to trochu ohřát horkovzduškou a přetřít Rezistinem ML (ten pokud možno neředit). Ten pak po chvíli, až zaschne, setřít hadrem a pak standartně základ atd... Takhle jsem opravoval puchejře na 120 i fáčku a spokojenost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
graver Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Ano, pokud postižené místo před aplikací zahřejete (hlavně bacha ), tak se antikorozní účinek zvýší. Konkrétně přípravky na bázi kyseliny fosforečné fungují tak, že povrch vlastně taky zoxiduje - vytvoří se vrstvička příslušného oxidu, která pak brání další oxidaci vlhkostí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lipnicak Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Obrousit na cisty kov,nanest vrstvu odrezovace,striknout plnicem,lehce prebrousit vznikly pomeranc a striknot vrchni barvu.Obecne plati,ze cim vice ruznych nateru,tim se to vic loupe. Tento postup sem testoval na S120L a zatim je to netknuty i po treti zime a to stim jezdim kazdy den. Problem muze nastat,pokud je to prorezle z druhe strany. Viz skodky z natrenymy prednima blatnikama zakladovkou odkud tece koroze :-) .Tam nepomuze ani svecena voda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.