Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Co stojí zadní náprava na 405?


papaon

Recommended Posts

Mám měnit zadní nápravu na 405. V servisu mi nabídli na výměnu repasovanou za 6500,- + silenbloky a co bude potřeba + práce (nepočítají tlumiče, předpoklad že brzdy budou dobrý byly dělané loni) celkem prý 10-12 tis. Kč.

Je to v nějaké relaci, nebo je to moc. Mě se zdá příliš. Prosím poraďte. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem taky toho dojmu. Je drahá ta náprava nebo věci okolo? Problém je, že náprava už leží v servisu. No snad by to šlo usmlovat nebo odřeknout. Musím zkusit. Kde ale potom hledat jiný servis. Nevíte o nějakém na Vysočině?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem si vsimnul, ze tam chces menit i silentbloky a dalsi kravinky okolo - to v PB nedelaji, protoze vetsinou ty repase delaji na aute. Anebo se musis domluvit, ze tu napravu sundaj a vymeni i ty s-bloky, pripadne i tlumice. Nevim ale co za tuto \"praci navic\" budou chtit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě to přijde normální, neznám poměry na Vysočině podrobně, ale my účtujeme za repasi vlastní nápravy 2000 ložiska SNR, 3000 čepy a práce je tak 3000 kč. Jenže skorö vždycky něco přibude - např. brzdové trubky, brzdy samotné, silentbloky, tlumiče....

Fakt je ten že nejsme nejlevnější, ale myslím že to víc než odpovídá té rasovině......

Všechno je nicméně problém údržby, kdyby se to dělalo včas, mění se jenom ložiska, náprava nemusí dolů, vypouštět nádrž... a bude to za dopoledne. Jako u rozumných majitelů 306tek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je asi jako se vsim ostatnim - levne opravy a snaha setrit za kazdou cenu i na tech nejnesmyslnejsich mistech, vs. kvalitni opravy...

Co se zadnich naprav tyce, rozumny servis, ktery dela kvalitne a z kvalitnich dilu, si celkem pochopitelne necha rezervu, protoze vi, ze ty zanedbane napravy jsou na sracku komplet. A ze nikdy nezustane \"jenom\" u cepu a lozisek, ale taky brzd, trubek, hadic, silentbloku a tlumicu. Cena 10-12tis za kvalitni opravu z kvalitnich dilu je naprosto bezna a odpovidajici - dokonce pokud by bylo v haji uplne vsechno jmenovane, muze byt i jeste vyssi.

Takze je kazdeho vec, jestli si necha udelat vse potrebne, a nebo jestli si tam necha zpatky naprasit zrezle trubky, stare hadice a silentbloky, a kdovizceho vyrobene cepy. Ale na napravach a brzdach jde docela o hubu, jen tak mimochodem.

Co se Pribrami tyce, nevim jestli jste tam nekdy byli, a meli v ruce jejich komponenty, ale me stacilo videt ten \"servis\" jen jednou (a ty jejich cepy taky), abych si tam nenechal udelat napravu ani kdyby byla zadarmo. Bouda s udusanou hlinou na podlaze ve me duveru fakt nebudi... ale kazdeho vec.

Jinak presne jak psal Rebik - kdyz jste ty napravy dlouhodobe zanedbavali a dorasili do mrte, tak se nedivte :/ Pokud mate starou orvanou popelnici, ktera za tu opravu uz nestoji, tak si nekde kupte nejako napravu starsi, a vymente si ji doma sami - tak usetrite nejvic. A aspon poznate, zac ze je tam tolik za praci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kovi

za ty prachy dotáhneš celou káru z reichu

... dobrou leda tak do sberu.

Dotycny se ptal na opravu v servisu, tzn. si to asi sam nevymeni, takze i kdyby koupil jinou popelnici na dily, bude mu leda tak k ho... Nehlede na to, ze na te dovezene slupce muze za chvilku naprava lehnout taky - vzdyt to co se sem takhle vozi uz davno nejsou udrzovane auta, ale to co venku vyhodili... Vsechny tyhle auta vzdycky byly jen polotovary, co stejne potrebujou servis, a navic uz je dovoz tech prestavbovych slupek davno pase a dost kontraproduktivni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NNo vidím, že názory jsou různé a že ta cena není podle některých až tak v mimo. Jen doufám, že servis má pravdu a je to potřeba vyměnit. 405-tečka má nejeto ke 190tis km a náprava je původní a i když větší část najezdila po holandských silnicích a ne po našich tankodromech:grr tak už to bude mít asi za sebou. Jedno kolo se mi mi více sjíždí než druhé, když někdo sedne dozadu tak se málem dívám do oblak a na pohled jsou ty kola \"jakési rozčapené\". Takhle laicky popsáno dá se říct že JSOU TO PŘÍZNAKY SKORO MRTVÉ NÁPRAVY?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně se přikláním k názoru Oddieho (kdybych měl chu? a čas vyhlerdávat, našel bych tu vlákno, kde se řešilo, jak si kdosi nechal udělat v Příbrami nápravu a za rok byla v pytli víc, než když tam jel původně. No a o záruce nikdo nechtěl zcela pochopitelně slyšet, páč údajně odešlo cosi, co oni předtím nedělali. No a další borec tu řešil, jak si nechal v příbrami vyměnit nápravu za repasovanou a když se mu neustále divně sjížděla kola, tak na geometrii zjistili, že ta \"repasovaná\" nába má ohnutou nápravnici - podle příbramských mistrů s tím musel vlítnout do díry a nápravnici ohnout (sorry, ale to by musela bejt jáma na mamuty)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...