Holly Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Zdar lidi, mám najeto 2400km po generálce, nevíte někdo jak to nejlíp zajet, aby to pak nebylo líný? Je to motor 1,9 88kW z 205 GTI. Zatím jsem to točil max. na 3200 na delší dobu, 4000 krátkodobě (pár vteřin). Známej mi říkal, že když se motor moc šetří, tak to pak nejede, protože v motoru jsou velký odpory a malý vůle, či co. Dík za názory. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aceman206 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Když jsem se v Peugeotu ptal jak zajet nový motor tak mě řekli normální jízdou občas to vytočit na 3000 (4000). Jinak jak ti poradil tvůj známý že když se to moc šetří tak to nejede, protože v motoru jsou velký odpory a malý vůle). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=412 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Já jsem pro variantu 2 - tzn. po důkladném zahřátí pořádně nakládat :D:D:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Zajetí jak jsi psal. Ze začátku moc nevytáčet, žádné sprinty ale nenechat ho zase tahat na sílu. Dřívější výměna oleje na 5 000 a po 7-8 tkm už se může zátěž zvyšovat na míru a gustu obvyklou uživatele. Je to taková šetrnější a rozumná metoda jak nic \"neposrat\" Při šetrné jízdě jsou motory pak těsnější, mají menší spotřebu oleje (spíše žádnou). Rozjed ten motor jde vždycky, metodou plyn až na podlahu a stabilním vytáčením motoru. Se víc vyběhá a líp pak jde do otáček. bDá se předpokládat, že bude trochu víz žrát olej. Ovšem návrat už není možný, jedině výměnou dílů motoru. Jak je jednou víc vylítanější, tak už bude brát oleje stejně i když se s ním pak jezdí pomalejší jízda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Holly - kdyby jsi chtěl dobře zajetej motor, tak ti vyměním ten svůj za tvůj :D:D:mrk [upravil dne 25/8/05 Bohouš 205 GTI] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holly Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holly Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 2 Marty: pěknej článek, dík. 2 Bohouš: jsem stejnýho názoru, chci aby to předjíždělo když potřebuju, ne jezdit za 6l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lipnicak Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 2000 na sednutí sočástí motoru stačí. Pokud tedy byla dělaná klika, písty,ojnice,válce,hlava,ventily a rozvody.Od teď můžeš jezdit běžnou uživatelskou jízdou.Akorát ten olej by chtělo měnit ze začátku dřív. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.