Jump to content

Zajíždění motoru po generálce


Holly
 Share

Recommended Posts

Zdar lidi, mám najeto 2400km po generálce, nevíte někdo jak to nejlíp zajet, aby to pak nebylo líný? Je to motor 1,9 88kW z 205 GTI. Zatím jsem to točil max. na 3200 na delší dobu, 4000 krátkodobě (pár vteřin). Známej mi říkal, že když se motor moc šetří, tak to pak nejede, protože v motoru jsou velký odpory a malý vůle, či co. Dík za názory.

Link to comment
Share on other sites

Když jsem se v Peugeotu ptal jak zajet nový motor tak mě řekli normální jízdou občas to vytočit na 3000 (4000). Jinak jak ti poradil tvůj známý že když se to moc šetří tak to nejede, protože v motoru jsou velký odpory a malý vůle).

Link to comment
Share on other sites

Zajetí jak jsi psal.

Ze začátku moc nevytáčet, žádné sprinty ale nenechat ho zase tahat na sílu.

Dřívější výměna oleje na 5 000 a po 7-8 tkm už se může zátěž zvyšovat na míru a gustu obvyklou uživatele.

Je to taková šetrnější a rozumná metoda jak nic \"neposrat\"

Při šetrné jízdě jsou motory pak těsnější, mají menší spotřebu oleje (spíše žádnou).

Rozjed ten motor jde vždycky, metodou plyn až na podlahu a stabilním vytáčením motoru. Se víc vyběhá a líp pak jde do otáček. bDá se předpokládat, že bude trochu víz žrát olej.

Ovšem návrat už není možný, jedině výměnou dílů motoru. Jak je jednou víc vylítanější, tak už bude brát oleje stejně i když se s ním pak jezdí pomalejší jízda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...