georg Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 Zdravicko, nekolikrat jsem v teto diskuzi narazil na tema teploty chladici kapaliny, tak by me zajimalo, co je vlastne normalni teplota u 405 GRi Break (rv.1988). Po zahrati ma zhruba 75°. Kdyz stoji, tak se dostane i na 93°. Jaky by mel byt chladic? Jestli si to myslim spravne, je tam pasivni chladic - kovova mrizka za predni maskou. Nebude v lete v kolonach varit? pripadne, da se namontovat pridavny ventilator? Diky! [Editováno 2/12/03 georg] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 No chladic je pasivni, ale pred nim je vrtule, u TD mam dvojvrtuli. Jinak u dieslu se normalni teplotou mini 80 stupnu, jestli ti to leze k 93 a pak to sleze, tak to znaci, ze vsechno funguje tak jak ma.... protoze u 93 pousti jeden ventilator a u 110 pousti druhej.... aspon nejak tak, myslim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 Nevim jak u GRi, ale u mi16 je 75 °c malo, ja mam ted v zime dokoce jenom 70°C, za to ze je to tak nizky muze termostat, ptal jsem se a na Mi 16 jsou dva druhy jeden na 82 a druhej na 88 °C (prej zimni a letni provoz), takze jdu na vymenu, cena je asi 250 kc, takze zadna katastrofa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 Já spím klidně :D... mám 205 s palubkou bez teploměru . To je výhoda nás, co máme křápy :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 he he ja mam krap s teplomerem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 No teplomer--------pohoda Proste jenom kontroluju kontrolku Kdyz to topi a kontrolka nesviti je to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. únor 2003 Sdílet Odesláno 13. únor 2003 tak jsem dneska zamrz buuuuuu a jeste k tomu mam v nadrzi sucho buuuuuu Takze se mi to pekne seslo a z ptrace jsem sel 2,5km pesky v mrazu -19°C BREKEKE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 13. únor 2003 Sdílet Odesláno 13. únor 2003 Voštík: Tak mu kup šálu a do nádrže trochu benzínu, a třeba bude zase jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. únor 2003 Sdílet Odesláno 13. únor 2003 salu jsem mu koupil uz davno, ale jak jsem zjistil, tak funguje spolehlive jen do -15°C a ta prazdna nadz se mi hodi - pujde ven, tak at tam neni moc zbyleho benzinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubosch Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 Nevíte jak by se mělo chovat topeni u 205 1,8D? Hřeje hodne a rychle i v zimě, nebo je to slabší? A kolik by měla být teplota vody? A taaaak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 Na teploty vody 205 a 405 se muzete podivat v rubrice servis - servisni manualy 205 a 405, kapitola 3, hned na prvni nebo druhe strance. Jestli chcete mit jistotu jak to ma opravdu byt, kouknete se tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.