TomasARN Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 (upraveno) ja som daval do tohto motora 1109CK s tym mensim vnutornym priemerom, lebo taky filter tam bol, ale vraj je uplne jedno, ci ma 24 alebo 29mm. Kokretne som daval tento https://madparts.eu/front/product/default/2623370 Upraveno 18. červen 2018 uživatelem TomasARN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado1 Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 mne ked menia olej..mam tiez 133 kw tak mi uctuju 5,1l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 30. červen 2018 Sdílet Odesláno 30. červen 2018 Mam ten isty motor a ide m8 tam vlozka a priemer 24mm, pozrel by som ti to v SB, ale nejde mi cez mobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 30. červen 2018 Sdílet Odesláno 30. červen 2018 @Roboo rozchodil som service box, oem cislo filtra mas 98 189 149 80. Je to vlozka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 30. červen 2018 Sdílet Odesláno 30. červen 2018 @Roboo ahojte, chcel by som poprosit o radu. Mam 508sw 2.0, 2013, 120kw, vin: vf38erhh8cl086219 a chcel by som vymenit olej+ filtre pri 160000km. Pri vybere filtra na olej.autohouse.sk mam na vyber 2 alternativy: skrutkovaci alebo vlozka. Viete mi prosim napisat, ktory mam zvolit? Pri palivovom filtri mam zvolit vnutorny priemer 24mm? Dakujem za energiu a cas. R Omylem jsem ti to smáznul, jak jsi měl dva příspěvky a druhý přepsal na "tečku", tak jsme si to odebrali pod rukama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roboo Odesláno 9. červenec 2018 Sdílet Odesláno 9. červenec 2018 ahojte, @MJSytic : ďakujem za fotku, @TomasARN: vďaka za info.... vecičky objednané, už len si nájsť čas a vymeniť to. Chlapi, ospravedlňujem sa, trošku mimo témy: Včera som natankoval a po 2-3km z pumpy mi zapípalo auto s tým, že na prístrojovke sa mi objavila hláška: Particle filter additive level too low: Repair needed. Máte niekto diagnostiku, aby ste mi vedeli pomôcť nastaviť hodnoty , tak aby boli správne, aditívum by som si dolial sám (máte niekto skúsenosť, koľko ho mám kúpiť - dokáže mi diagnostika ukázať, aký objem potrebujem?) ... Alebo zásadne to nechávate na servis? Ďakujem Vám ešte raz! R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Roboo mna stalo doplnenie v Peugeot 118e.Takze asi ok cena.Mam facelift.Slotam 0.4 l ale vsetci tu tvrdia ze tam ide urcite viac ale ja to neriesim.Podla mna si asi vsade uctuju cele balenie a predaju 3x.Bolo to final cd v PE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roboo Odesláno 18. červenec 2018 Sdílet Odesláno 18. červenec 2018 (upraveno) @Martin 1981: jop, ďakujem za feedback. Len pre info, bol som sa opýtať v Peugeote NR, cena za 3l aditíva (za predpokladu, že bude treba naplniť celú nárdž) bola donedávna 120€, teraz už stojí 170€. Doliať je možné 1l alebo 3l (podľa fľašiek). Prácu odhadol chlap na cca 60€. Ešte som sa dozvedel, možno to niekomu pomôže, že odkedy zasvieti hláška - až pokiaľ dôjde do aktivácie núdzového režimu je zhruba 6 nádrží. Pekný deň chlapi Upraveno 18. červenec 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepi.p4 Odesláno 9. říjen 2018 Sdílet Odesláno 9. říjen 2018 Zdravím, jaký olej do 508SW GT 2,2HDi rv2012? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. říjen 2018 Sdílet Odesláno 9. říjen 2018 tadyk http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=3bca1e360efa2d7cc947bd5275c021eb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. říjen 2018 Sdílet Odesláno 9. říjen 2018 Dávám TOTAL QUARTZ INEO ECS SAE 5W-30. A po tom, co jsem viděl tyhle testy na tom nehodlám nic měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boym Odesláno 29. únor 2020 Sdílet Odesláno 29. únor 2020 Chystám se teď na autě (P508, 120kW) měnit olej a byl bych nerad, aby mě něco překvapilo. :) Vypouštěcí šroub je pod deklem nebo je volně přístupný? Jak nejlíp povolit filtr? Golovkou 27 s kloubem , klíčem na filtry, případně jsem se díval, že by to možná šlo i klasickou 27 klíčem? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roboo Odesláno 29. únor 2020 Sdílet Odesláno 29. únor 2020 Cauko, vymena je ozajsky jednoducha, vypustacia skrutka je volne pristupna, len musis dat dole tie plasty zospodu. Drzia na par plast cuplikoch a skrutkach(vidlicova desina tusim)...k filtru je trosku tazsi pristup (aj ked zhora)... ja odskrutkovavam veko na drziaku filtra klasickou golou, tusim ale mensi ako 27... Daj si pozor na mierku hladiny oleja, zvykne sa zlomit pri zasuvani :)) Vela zdaru zelam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boym Odesláno 29. únor 2020 Sdílet Odesláno 29. únor 2020 díky za info, no měrku už mám druhou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 1. březen 2020 Sdílet Odesláno 1. březen 2020 Ten kryt olejového filtra ide na 2.0 HDi povoliť krásne aj klasickým klúčom a veľkosť je myslím že 27 ale niesom si uplne istý. Miesta je tam podla mňa luxusne veľa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 9. srpen 2020 Sdílet Odesláno 9. srpen 2020 Dotaz na zkušenější Měl jsem teď auto na výměně oleje a říkám při předání technikovi (nebyl to autorizák) "Chci tam olej, co tam má být - TOTAL INEO FIRST 0W-30 . Při vyzvednutí auta koukám na papír a tam Shell Helix 5W30 údajně se specifikací ACEA C3 s odůvodněním "To je v pohodě, má to 120 000, tak ať ten olej není taková břečka." Tak si říkám že ok, asi na tom něco bude. Ale stejně mi to nedá se nezeptat tady, je to OK anebo mám trvat na výměně za Total? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 jelikož jsi nenapsal motor tak se podívej do mazacích plánů shell jestli tam vůbec patří Mazací plán Shell . Osobně bych si do moderního motoru nedovolil experimentovat a dát cokoliv co nemá normu od automobilky. V podstatě viskozita tě má zajímat až jako poslední a norma ACEA je taky dneska pomalu k ničemu. Tebe by měla zajímat správná norma PSA. Já dávám co je doporučeno přímo automobilkou a to jest Total u mého motoru 1.6 HDI 84kw je to Totál ineo ECS měním po 10000 měním sám s odsátím ze dna protože vana má prolis na šroub a nevyteče vše. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Normu PSA B71 2312, která je určena pro 2.0 bluehdi 180 Shell má, ale s viskozitou 0W30. U 5W30 samozřejmě není. Takže odpověď je asi jasná, trvat na výměně za Total anebo případně Shell, ale se správnou normou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Praveze Ti mechanik poradil dobre. Rozumie tomu. Olej s normou ACEA C3 je pre motor lepsi ako ta ekovodicka Total s normou ACEA C2. Urcite ten olej nedavaj menit. marcel307 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 11. srpen 2020 Sdílet Odesláno 11. srpen 2020 nemá normu PSA pro daný motor tak tam prostě nepatří a není co řešit, a dokonce není ani v daném mazacím plánu výrobce oleje. Kdyby chtěl mechanik poradit tak si to má nechat odsouhlasit před výměnou a vysvětlí v čem se to liší. Já bych to tam nechtěl. brutall ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.