Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Teplota naftového motoru 2,1 TD


s.svancara

Recommended Posts

To je nějak moc. I když ty teploměry můžou kecat. Mě se teplota udrží v koloně na asi 92 stupních, ventilátory to stačí uchladit na pomalejší chod. Zkontroluj jestli se spínají větráky nějak okolo těch 90, je možný, že spínají až na ten rychlejší chod, nebo se jeden netočí a ten druhý nestíhá, nebo máš málo účinný chladič - vyndat a vypláchnout. Ale začal bych pozorováním těch větráků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JO já mám 1,9 TD a zahřívá se mi v koloně na nějakejch 105 ???:myslim:mrk, takže dle posledních příspěvku odkontroluju počet relátek, fakt nevim jestli tam mám 2 nebo 3. ale mám 2 vrtule tak musí být 3.

Každopádně je mi to taky nějak divný. Co termostat neni špatnej, mně tam např dali v orig servisu termostat z 1,6 benzina :grr. Klidně zkus vyměnit ten termostat. Mně to dělalo že se v zimě motor pořádně nezahřál a teď se přehřívá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri beznem provozu okrsky apod. se na 90 nedostanu, ve meste to muze vylezt na 90-92, v kolone jak kdy..kdyz zbrzdis ze 160 na nulu do kolony, tak to behem pul minuty vyleze klidne na 105, ale jak zapne ventilator, tak to pak zase sleze na 90..prumerne by ses urcite pres 95 nemel dostavat

[upravil dne 25/8/05 rimmer]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...