ozzy56 Odesláno 21. leden 2014 Sdílet Odesláno 21. leden 2014 enikybeniky když gumu připevníš trhacíma nýtama, pod jejichž hlavičku dáš velkou karosářskou podložku, tak tě to přežije, vrtání se neboj--do těch míst práh nikdy neprohnije, vidět to samozřejmě není, guma to svým profilem skryje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 21. leden 2014 Sdílet Odesláno 21. leden 2014 Pokud C5 tak az tu II, má vychytany mouchy z ty predchozi, taky se mi libila a proto sem se na ni vyptaval.... c5 je dobry nápad. Pod 120kw bych ale nesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enikybeniky Odesláno 21. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2014 ozzy56: Zatím to zkusím těma origo sponama, až spočítám, kolik je tam na ně děr. Jezkovi.voci: Rozjel jsem nový projekt 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 21. leden 2014 Sdílet Odesláno 21. leden 2014 Ty origo spony do prahů jsou tak poddimenzovaný, že se stačí na gumu jenom špatně podívat a už je odtržená. To nejtování není špatnej nápad. Na starým Pežotu (1999) jsem, co ho mám, nikdy problém s gumama v prazích neměl. Možná proto, že byl vyrobenej pro francouzkej trh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 21. leden 2014 Sdílet Odesláno 21. leden 2014 až spočítám, kolik je tam na ně děr. Nemusíš počítat,stačí se podívat do toho řádku co jsi sem dal z SB a uvidíš kolik jich je třeba. Jestli jsou díry navíc za počet neručím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.